Og³oszenie z dnia 2021-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00089997/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-22
- 2021/BZP 00120717/01 - Wynik z dnia 2021-07-20
Og³oszenie nr 2021/BZP 00085690 z dnia 2021-06-17 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Udzielenie dla Gminy G³ogów d³ugoterminowego kredytu bankowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina G³ogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647311
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 836 55 55
1.5.8.) Numer faksu: 76 836 55 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaglogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gminaglogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie dla Gminy G³ogów d³ugoterminowego kredytu bankowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39119244-cf2e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00085690
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Udzielenie dla Gminy G³ogów d³ugoterminowego kredytu bankowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaglogow.bip.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adania o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy), wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini Portal („Formularz komunikacji”); https://miniportal.uzp.gov.pl , https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”/ „Formularze do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych lub o¶wiadczeñ, a tak¿e informacji, przekazywanych przy u¿yciu miniPoralu zosta³y opisane w „Regulamin korzystania z sytemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)”. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oaz warunki korzystania z sytemu miniPortal.
Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem dedykowanego „ Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”/„Formularze do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wykonawca jest zobowi±zany wype³niæ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu. 1Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina G³ogów, ul. Piastowska 1,
67-200 G³ogów ul. Piaskowa 1; 67-200 G³ogów tel. +48 76 836 55 55.
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@gminaglogow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.) bez przeprowadzania negocjacji, o warto¶ci szacunkowej nieprzekraczaj±cej progów unijnych (nieprzekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶æ kwoty 214 000 euro), pod nazw±: „Udzielenie dla Gminy G³ogów d³ugoterminowego kredytu bankowego”.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dalej ustawa Pzp.
5. Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy Pzp. Operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1041). Pos³aniec dostarczaj±cy korespondencjê na zasadach okre¶lonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy PZP. Kategorie podmiotów przetwarzaj±cych: Zewnêtrzny hostingodawca. Podmiot dostarczaj±cy narzêdzia i urz±dzenia komunikacji elektronicznej.
6. ADO przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, ADO przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. ADO przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania
7. Ma Pani/Pan prawo do:
a) ¿±dania od ADO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) ¿±dania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.
c)¿±dania od ADO usuniêcia danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa,
d) ¿±dania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.
Zakres ka¿dego z tych praw oraz sytuacje, w których mo¿na z nich skorzystaæ, wynikaj± z przepisów RODO oraz ustawy Pzp.
Z powy¿szych praw mo¿e Pan/Pani skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u ADO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dla Gminy G³ogów d³ugoterminowego kredytu bankowego w wysoko¶ci 4.000.000 z³ (s³ownie: cztery miliony z³otych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu bud¿etu w 2021 r. oraz sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych po¿yczek i kredytów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66113000-5 - Us³ugi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2032-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin postawienia ¶rodków do dyspozycji Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek wówczas gdy:
a) posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci bankowej na terenie Polski a tak¿e realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 Prawo Bankowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1896 ze zm.), a w przypadku okre¶lonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzaj±cy rozpoczêcie dzia³alno¶ci przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 2 (O¶wiadczenie Wykonawcy) do SWZ
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 stanowi Za³±cznik nr 6 (O¶wiadczenie, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp – grupa kapita³owa) do SWZ,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, o którym mowa w art. 36 ustawy z 29.08.1997 Prawo Bankowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1896 ze zm.), a w przypadku okre¶lonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzaj±cy rozpoczêcie dzia³alno¶ci przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do przygotowania oferty zaleca siê skorzystanie z Formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 (Formularz ofertowy) do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru Formularza ofertowego oferta musi zawieraæ wszystkie wymagane we wzorze informacje w tym adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru, Wykonawca do³±cza do oferty Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do Reprezentowania Wykonawcy. Tre¶æ zdania drugiego stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawca do oferty do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 2 (O¶wiadczenie Wykonawcy) do SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. O¶wiadczenie szyfruje siê z plikami stanowi±cymi ofertê. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa powy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.7. sk³ada ka¿dy z Wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków postêpowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - Za³±cznik nr 3 (O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp) do SWZ. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa
w pkt 8.7. tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce barak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - Za³±cznik nr 4 (O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego) do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - Za³±cznik nr 5 (Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - Za³±cznik nr 3 (O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp) do SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-25
2021-06-17 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obs³uga kredytu bankowego w 2025 roku na sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ z tytu³u emisji papierów warto¶ciowych oraz zaci±gniêtych po¿yczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obs³uga kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy d³ugoterminowy w wysoko¶ci 24.000.000 PLN.
- O¶wietlenie ulic miasta W³oc³awek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt d³ugoterminowy - 205 mln (us³uga udzielenia kredytu).
wiêcej: (3) Us³ugi udzielania kredytu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.