eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamienicaRewitalizacja Gminy Kamienica poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Gminy Kamienica poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 420

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-608

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183323004 wew. 35

1.5.8.) Numer faksu: 183323051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakamienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugkamienica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Gminy Kamienica poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30ed2eda-6a58-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021597/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja Gminy Kamienica poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451998/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Rewitalizacja Parku rekreacyjno – wypoczynkowego na działce nr 2180, 2181 w Kamienicy
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Parku rekreacyjno – wypoczynkowego na działce nr 2180, 2181 w Kamienicy.
Zamówienie obejmuje m.in.
- wykonanie robót przygotowawczych obejmujących powierzchniowe oczyszczenie terenu, ścinanie i karczowanie zagajników,
- wykonanie robót ziemnych
-wykonanie ścieżek spacerowych i utwardzenia pod przyrządy do ćwiczeń i ławostoły
- dostawę i montaż drewnianej altany o rzucie sześciokąta i średnicy 6 m - 1 szt.,
- dostawę i montaż drewnianej altany o rzucie sześciokąta i średnicy 4,5 m - 1 szt.
- dostawę i montaż drewnianych kładek dla pieszych - 2 szt.
- dostawę i montaż przyrządów do ćwiczeń:
- Orbitrek - 1 szt.
- wyciąg górny, wyciskanie siedząc- 1 szt.
- dostawę i montaż ławostołów - 2 szt.
- dostawę i montaż ławek parkowych - 18 szt.,
- dostawę i montaż koszy na śmieci - 13 szt.
- dostawę i montaż tablic informacyjnych - 2 szt.
- dostawę i montaż tablic informacyjnych obrotowych (światowidy) - 5 szt.
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- wykonanie dojazdów i miejsc postojowych
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.1
do SWZ, STWiORB stanowiąca załącznik nr 9.1 do SWZ, projekt zagospodarowania terenu stanowiący załącznik
nr 10.1 do SWZ, projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 11.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.5.5.) Wartość części: 295058,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Rewitalizacja Parku rekreacyjno – wypoczynkowego na działce nr 2137 w Szczawie wraz z dojazdem na działce nr 1265 oraz Rewitalizacja Parku rekreacyjno – wypoczynkowego nr 1448/1 w Szczawa, drobne prace na działce nr 1451
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Parku rekreacyjno – wypoczynkowego na działce nr 2137 w Szczawie wraz z dojazdem na działce nr 1265 oraz rewitalizację Parku rekreacyjno – wypoczynkowego nr 1448/1 w Szczawa, drobne prace na działce nr 1451.
Rewitalizacja Parku rekreacyjno – wypoczynkowego na działce nr 2137 w Szczawie wraz z dojazdem na działce
nr 1265
Zamówienie obejmuje m.in.:
- wykonanie robót przygotowawczych obejmujących powierzchniowe oczyszczenie terenu, ścinanie i karczowanie zagajników, odmładzanie starszych drzew
- wykonanie robót ziemnych
- wykonanie ścieżek spacerowych i utwardzenia pod przyrządy do ćwiczeń i ławostoły:
- wykonanie umocnienia skarpy
- dostawę i montaż drewnianej altany o rzucie sześciokąta i średnicy 6 m - 1 szt.
- dostawę i montaż drewnianej altany o rzucie sześciokąta i średnicy 4,5 m - 2 szt.
- dostawę i montaż przyrządów do ćwiczeń:
- Orbitrek - 1 szt.
- Wyciąg górny, wyciskanie siedząc - 1 szt.
- Biegacz - 1 szt.
- Twister wahadło - 1 szt.
- Ławka prostownik pleców - 1 szt.
- dostawę i montaż ławostołów z zadaszeniem - 2 szt.
- dostawę i montaż ławek parkowych - 3 szt.
- dostawę i montaż koszy na śmieci - 7 szt.
- dostawę i montaż tablicy informacyjnej - 1 szt.
- dostawę i montaż tablic informacyjnych obrotowych (światowidy) - 4 szt.
- wykonanie ogrodzenia,
- wykonanie robót wykończeniowych obejmujących plantowanie skarp oraz wykonanie trawników,
- wykonanie dojazdów i miejsc postojowych,
Rewitalizacja Parku rekreacyjno – wypoczynkowego nr 1448/1 w Szczawa, drobne prace na działce nr 1451
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż ogrodzenia drewnianego z okrąglaków
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8.2
do SWZ, STWiORB stanowiąca załącznik nr 9.2 do SWZ, projekt zagospodarowania terenu stanowiący załącznik nr 10.2 do SWZ, projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 11.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.5.5.) Wartość części: 379323,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343879,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 913330,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343879,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMSTUDIO.PL Marcin Waśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7343093134

7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka 178

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-390

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343879,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12.12.2022 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 455 000,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 9 ofert.
Najniższą cenę: 446 537,70 zł brutto zaoferował Wykonawca Usługi Stolarskie Marcin Szczęśniak z siedzibą w Spytkowicach. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedłożył dokumenty(dowody określające, że wskazane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie), które budziły wątpliwości Zamawiającego. Na podstawie ogólnodostępnych informacji wątpliwości budził czasookres, w którym zostały wykonane roboty wskazane w przedłożonych referencjach, a także wartość zrealizowanych robót. Ponadto z dostępnych informacji wynikało ,że roboty budowlane wykonane w ramach zadania Leśny Park Wiejska w gminie Otwock dotyczące dostawy i montażu małej architektury (część nr 1) oraz dostawy i montażu elementów siłowni plenerowych (część nr 6) zostały wykonane przez innego wykonawcę niż wystawca referencji. W związku z powyższym Zamawiający dwukrotnie zwrócił się do wykonawcy o wyjaśnienie przedmiotowych wątpliwości. Wykonawca we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie udzielił żadnych wyjaśnień. Ponadto Zamawiający zwrócił się bezpośrednio do Urzędu Miasta
i Gminy Otwock z prośbą o udzielenie informacji dotyczących realizowanej inwestycji. Otrzymane od Urzędu Miasta i Gminy Otwock dokumenty nie potwierdziły informacji zawartych w referencjach złożonych przez Wykonawcę Usługi Stolarskie Marcin Szczęśniak z siedzibą w Spytkowicach.
W związku z powyższym Zamawiający uznał, że dokumenty złożone przez Wykonawcę nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. W związku z tym oferta Wykonawcy Usługi Stolarskie Marcin Szczęśniak z siedzibą w Spytkowicach podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp.
Następnie Zamawiający przystąpił do badania i oceny kolejnej oferty złożonej przez Wykonawcę IMSTUDIO.PL Marcin Waśko z siedzibą w Nowym Sączu na kwotę 450 879,00 zł. brutto. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwał Wykonawcę na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy pzp do złożenia wykazu robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) wraz z dowodami określającymi, że roboty budowlane wskazane w wykazie robót zostały wykonane należycie. Wykonawca w odpowiedzi na przedmiotowe wezwanie nie uzupełnił dokumentów. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
W związku z tym kolejną ofertą jest oferta złożona przez firmę F.B. MORCIN Krzysztof Jagieła z siedzibą w Ochotnicy Dolnej na kwotę 580 525,82 zł. brutto.
Z powyższego wynika, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Zatem powyższe okoliczności stanowią, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia niniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.