Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538654/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek do Zakładu Karnego w Pińczowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W PIŃCZOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 maja 34
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_pinczow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zkpinczow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2bd48b6-94f8-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek do Zakładu Karnego w Pińczowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2bd48b6-94f8-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00159667/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek do zakładu Karnego w Pińczowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw-ż.2232.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A zamówienia:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. warzyw jadalnych w szacunkowych, łącznych półrocznych ilościach:
- Seler korzeniowy 1800 kg – kod CPV: 03221100-7, - minimalna średnica 5cm, świeży, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty. Pakowany w worki do 50 kg.
- Por 1800 kg - kod CPV: 03221000-6, świeży, minimalna średnica 3 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty. Pakowanie w worki do 50 kg.
- Pietruszka korzeń 2100 kg - kod CPV: 03221100-7, świeża, minimalna średnica 2 cm-minimalna długość 12 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej czysta. Pakowane w worki do 50 kg.
- Marchewka korzeń 13 000 kg - kod CPV: 03221112-4, świeża, minimalna średnica 2 cm, minimalna długość 12 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowana w worki do 50 kg.
- Kapusta biała 7 000 kg – kod CPV: 03221410-3, świeża, minimalna waga 1szt - 1kg,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50 kg.
- Cebula 13 000 kg – kod CPV: 03221113-1, świeża, minimalna średnica 4 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowana w worki do 50 kg.
- Buraki czerwone 8 000 kg – kod CPV: 03221100-7, świeże, minimalna średnica 5 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste. Pakowne w worki do 50 kg
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 81290,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. ziemniaków jadalnych w szacunkowej, półrocznej ilości:Ziemniak jadalny 60 000 kg- kod CPV: 03212100-1, średnica ziemniaka minimum 5 cm, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń w workach do 50 kg.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 56448,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. szacunkowych, półrocznych ilości: jabłek konsumpcyjnych4 000 kg, kod CPV: 03222321-9, świeże, dojrzałe, jednoodmianowe, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste, waga 1szt. 150g-200g. Pakowane w paczki do 30 kg.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 8288,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo rolne Joanna Kucięba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6050016012
7.3.3) Ulica: Biskupice 27
7.3.4) Miejscowość: Złota
7.3.5) Kod pocztowy: 28-425
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-16 do 2024-07-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Woźniak Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219
7.3.3) Ulica: Sokolina 19A
7.3.4) Miejscowość: Czarnocin
7.3.5) Kod pocztowy: 28-506
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-12 do 2024-07-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo rolne Joanna Kucięba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6050016012
7.3.3) Ulica: Biskupice 27
7.3.4) Miejscowość: Złota
7.3.5) Kod pocztowy: 28-425
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-05 do 2024-07-04INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pińczów" - Sektor I.
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie sołectw w gminie Pińczów" - Sektor II
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i zakonserwowanych, owoców krajowych i cytrusowych oraz owoców sezonowych dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach w terminie do 31.12. 2025 roku.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.