Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00036060/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20 (po zmianach)
- 2021/BZP 00036565/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00039658/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085768 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług med. przez podm. lecznicze/ placówki med., świadczenie usług med. przez realizatorów med.i fizjoterapeutę oraz świadczenie usług konsultanta meryt. i wykładowcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58-768-46-26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług med. przez podm. lecznicze/ placówki med., świadczenie usług med. przez realizatorów med.i fizjoterapeutę oraz świadczenie usług konsultanta meryt. i wykładowcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1dc00e-a0fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
7. Zamówienie dotyczy projektu ze środków Unii Europejskiej. Projekt pn. Priorytet kręgosłup w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020, oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.1 Programy profilaktyczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036060/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D10.251.14.C.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479475,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówek medycznych/ podmiotów leczniczych do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na następujących obszarach: 1 placówka na terenie gminy Gdynia. Usługa kompleksowa polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy, badania diagnostyczne oraz warsztaty rehabilitacji ruchowej.Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 86107,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wyłonienie placówek medycznych/ podmiotów leczniczych do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na następujących obszarach: 1 placówka na terenie powiatu starogardzkiego,.Usługa kompleksowa polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy, badania diagnostyczne oraz warsztaty rehabilitacji ruchowej.
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 85730,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówek medycznych/ podmiotów leczniczych do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na następujących obszarach: 1 placówka na terenie województwa warmińsko – mazurskiego. Usługa kompleksowa polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy, badania diagnostyczne oraz warsztaty rehabilitacji ruchowej.Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 62469,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówek medycznych/ podmiotów leczniczych do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na następujących obszarach: 1 placówka na terenie województwa kujawsko – pomorskiego.Usługa kompleksowa polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy, badania diagnostyczne oraz warsztaty rehabilitacji ruchowej.
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 62484 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5728,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5728,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5728,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5728,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5728,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 22200 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 22200 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).
Szczegółowy zakres usług dla każdej części opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 22200 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług Konsultanta merytorycznego i wykładowcy, składające się z 3 zadań:• Zadanie 1- Świadczenie usług Konsultanta Merytorycznego/ członka Rady Naukowej ds. Oceny i Ewaluacji .
• Zadanie 2 –Świadczenie usług Wykładowcy do realizacji szkoleń dla lekarzy/ pielęgniarek medycyny pracy (dla 150 osób).
• Zadanie 3 – Świadczenie usług Wykładowcy do realizacji szkoleń dla pracodawców /pracowników BHP (dla 150 osób).
Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 53600 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług fizjoterapeuty dla 180 osób – uczestników projektu - w formie warsztatów rehabilitacji ruchowej. Każdy warsztat składa się z 2 cykli w wymiarze: 1 cykl 4-godzinny oraz 2 cykl 3-godzinny.Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości zawarte są w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 33840 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86107,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86107,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86107,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clinica Medica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580194378
7.3.3) Ulica: Mireckiego 11
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-229
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86107,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85730,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85730,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85730,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medpharma Zakład Opieki Zdrowotnej S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921854774
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 5
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDPHARMA ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MEDPHARMA ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85730,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w części nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 13 ofertę złożył jeden Wykonawca: NeuroReh Dorota Poredo, ul. Myśliwskie Wzgórze 8a/11, 80-283 Gdańsk. Oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 14 ofertę złożył jeden Wykonawca: NeuroReh Dorota Poredo, ul. Myśliwskie Wzgórze 8a/11, 80-283 Gdańsk. Oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi transportu materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu z ośmiu ośrodków na terenie Polski do Gdańska.
- Dostawa flag drzewcowych i masztowych
- Dostawa energii elektrycznej dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży.
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- SZP/242-228/2024 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Wrocławskiej
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.