Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123227/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085792 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie audytu prawno-finansowego oraz doradztwo prawne (WR).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387193275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Krakowska 110/114
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-256
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.niewczas@ilot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ilot.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/1047/przeprowadzenie-audytu-prawno-finansowego-oraz-doradztwo-prawne-21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza w obszarze lotnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie audytu prawno-finansowego oraz doradztwo prawne (WR).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270145f2-ce81-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 213 ust. 1 w związku z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, zamówienie z wolnej ręki może zostać udzielone, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lub 5), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 19.03.2021 r. wszczął w trybie podstawowym postępowanie: AZLZ.26.172.2021, którego przedmiotem było przeprowadzenie audytu prawno-finansowego oraz doradztwo prawne. Zamawiający w dniu 22.04.2021 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 305 pkt 2) ustawy.
W związku z tym przesłanka, o której mowa w art. 305 pkt 2) ustawy Pzp została spełniona, co pozwoliło na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w artykule 213 ww. ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0aeecf3d-87e7-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZLZ.26.273.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doradztwo prawne i opracowanie analiz i raportów dotyczących nabycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa, zwanej dalej ZCP, działającej w sektorze usług lotniczych w zakresie:
1) przeprowadzenia badania Due Diligence finansowego;
2) przeprowadzenia badania Due Diligence prawno-podatkowego;
3) sporządzenia wyceny nabywanej ZCP;
4) wykonania testu prywatnego inwestora w zakresie nabycia ZCP;
5) sporządzenia biznes planu ZCP wraz z określeniem optymalnego dla Zamawiającego modelu biznesowego, organizacyjno-prawnego oraz podatkowego w odniesieniu do nabywanego ZCP oraz modelu finansowego ZCP;
6) doradztwa prawnego w procesie transakcji nabycia ZCP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79212110-7 - Usługi oceny zarządzania firmami
79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej
79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 959400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 959400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ernst & Young Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Consulting sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252314195
7.3.3) Ulica: Rondo ONZ 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-124
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERNST & YOUNG SP. Z O.O. CONSULTING SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ERNST & YOUNG SP. Z O.O. CONSULTING SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 959400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Adres strony prowadzonego postępowania jest linkiem wygenerowanym przez Zamawiającego przekazanym Wykonawcy zaproszonemu do udziału w negocjacjach. Przedmiotowe postępowanie prowadzone było pod wskazanym adresem.
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług doradztwa z zakresu przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym wraz z obsługą kanału sygnalistów
- Realizacja przedsięwzięcia w ramach utworzenia nowej społeczności energetycznej OZE w Powiecie Prudnickim
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.