eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowoZaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach Gminy ¯ukowo



Og³oszenie z dnia 2022-03-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznych
na drogach Gminy ¯ukowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gdañska 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznych
na drogach Gminy ¯ukowo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a54c5070-a430-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00085818

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037562/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja dróg gminnych (nawierzchnie bitumiczne)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdzia³ach XIII - XIV SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga podpisania oferty, o¶wiadczeñ oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, tj. Gmina ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest Burmistrz Gminy ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo;
• w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych, kontakt: iod@zukowo.pl;
• dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.7.2022 pn. Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach Gminy ¯ukowo;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm), zwan± dalej ustaw± PZP;
• odbiorcami danych osobowych bêd± podmioty realizuj±ce zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umow± w sprawie zamówienia publicznego mog± byæ podmioty z którymi Gmina ¯ukowo zawar³a umowy na korzystanie z udostêpnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postêpowania o udzielenie. Dane osoby zak³adaj±cej konto na stronie platformazakupowa.pl bêd± przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmê Open Nexus Sp. z o.o. Pozosta³e informacje dotycz±ce gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajduj± siê na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;
• dane osobowe bêd± przechowywane przez czas trwania niniejszego postêpowania, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.);
• obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• osoby, których dane osobowe dotycz±, maj± prawo do:
− dostêpu do danych osobowych;
− sprostowania danych osobowych *;
− ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wyja¶nienia:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje prawo do:
− usuniêcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ I
Zadanie 1 - Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej w Borkowie, ul. G³êboka, dzia³ki nr 227/3, 227/6, 227/4, 225/2, 225/1
Zadanie 2 - Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej w Le¼nie, ul. ¦w. Floriana, dzia³ki nr 111, 110/5
Zadanie 3 - Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej w Otominie, ul. Do Dworu, dzia³ka nr 75
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena
2) Okres rêkojmi

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ II
Zadanie 1 - Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej w Chwaszczynie, ul. Mickiewicza, dzia³ki nr 330/3, 353/11, 370/3, 371/3
Zadanie 2 - Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej w £apinie Kartuskim, ul. Sosnowa, dzia³ka nr 6
Zadanie 3 - Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej w Widlinie, ul. A. £aszewskiego, dzia³ki nr 90/1, 112
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena
2) Okres rêkojmi

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek w tym zakresie, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:
kierownik budowy – co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie dróg lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W zakresie uprawnieñ budowlanych zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnych Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z pó¼n. zm.).
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na jedn± wybran± czê¶æ zamówienia lub obie czê¶ci zamówienia powinien spe³niæ powy¿szy warunek.

2) posiada do¶wiadczenie:
a) w przypadku z³o¿enia oferty na czê¶æ I zamówienia:
Wykonawca powinien wykazaæ, i¿ posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ, z których ka¿de obejmowa³o wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie / przebudowie / remoncie drogi / dróg o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni min. 1.300 m kw.
b) w przypadku z³o¿enia oferty na czê¶æ II zamówienia:
Wykonawca powinien wykazaæ, i¿ posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ, z których ka¿de obejmowa³o wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie / przebudowie / remoncie drogi / dróg o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni min. 1.100 m kw.
c) w przypadku z³o¿enia oferty na obie czê¶ci (I i II) zamówienia:
Wykonawca powinien wykazaæ, i¿ posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ, z których ka¿de obejmowa³o wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie / przebudowie / remoncie drogi / dróg o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni min. 2.400 m kw.

2.W niniejszym postêpowaniu:
pojêcia „droga”, „budowa drogi”, „przebudowa drogi”, „remont drogi” nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami podanymi w art. 4 pkt 2, 17, 18, 19 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1376 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 9 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych (Za³±cznik nr 5 do SWZ) potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie do¶wiadczenia. W wykazie nale¿y wskazaæ roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
2) Wykaz osób (Za³±cznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê:
1) wype³niony formularz ofertowy (OFERTA) sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) dokumenty / informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (o ile dotyczy);
3) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 4 (4.1 , 4.2) do SWZ;
4) pe³nomocnictwo (o ile dotyczy);
5) zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – Za³±cznik nr 7 do SWZ (o ile dotyczy);
6) o¶wiadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 8 do SWZ
(o ile dotyczy);
7) wadium (je¿eli jest wnoszone w formie niepieniê¿nej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci:
1) czê¶æ I - 4.000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).
2) czê¶æ II – 4.000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).
Pozosta³e informacje zawarte s± w Rozdziale XVI SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w Rozdziale IX SWZ,
2) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale VIII SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj± wykonawcy w takim zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera za³. nr 2 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.