Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053068/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085821 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzaniu obiektem sportowo-rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC”, znajdującym się w Płocku przy ulicy Kolejowej 3 d.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 367 26 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosirplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://mosirplock.pl/pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzaniu obiektem sportowo-rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC”, znajdującym się w Płocku przy ulicy Kolejowej 3 d.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4ed4ecf-b316-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053068/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR 4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486486,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie usługi polegającej na zarządzaniu obiektem sportowo – rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC” w Płocku, przy ul. Kolejowej 3 d.
Obiekt sportowo-rekreacyjny STOCZNIOWIEC, zlokalizowany jest na nieruchomości o łącznej powierzchni 5,3559 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze PL1P/00087197/5, na której znajduje się:
• budynek sanitarno-szatniowy (działka nr 8/4 obręb 12), stanowiący zaplecze socjalno-sportowe dla boiska piłkarskiego, o pow. zabudowy 80,90 m²,
• boisko do gry w piłkę nożną, pełnowymiarowe o nawierzchni syntetycznej (pow. całego boiska 80x120 m, wymiary płyty boiska 68x105 m).
Zakres zamówienia dotyczy wykonywania usługi, polegającej na zarządzaniu obiektem sportowo – rekreacyjnym „STOCZNIOWIEC” (dalej „Nieruchomość” lub „Obiekt”), opisanym w niniejszym OPZ. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia spraw związanych z Nieruchomością w zakresie zwykłego zarządu, którego celem jest utrzymanie Nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad miarę normalnego zużycia, co wiąże się z następującymi obowiązkami:
1. Wykonywanie wobec osób korzystających z Obiektu funkcji właściciela, w następującym zakresie:
1) udostępnianie nieruchomości podmiotom korzystającym, w godzinach wyznaczonych na otwarcie obiektu,
2) udostępnianie nieruchomości Klubowi Sportowemu STOCZNIOWIEC, na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz w umowie zawartej między MOSiR a Klubem Stoczniowiec,
3) zawierania w imieniu i na rzecz Zamawiającego tj. MOSiR Płock Sp. z o.o. umów dzierżaw, najmu i innych umów związanych z korzystaniem z nieruchomości przez osoby trzecie oraz prowadzenie ewidencji tych umów,
4) prowadzenie sprzedaży detalicznej, o której mowa w dokumentacji postępowania,
5) zapewnienia obsady pracowniczej pozwalającej na udostępnianie obiektu, zgodnie z umową zawartą na zarządzanie Nieruchomością,
6) zapewnienie stałego dozoru Nieruchomości, w tym poza godzinami otwarcia Obiektu, w celu prawidłowego zabezpieczenia Nieruchomości przed uszkodzeniem, dewastacją i zniszczeniem,
7) dochodzenie roszczeń odszkodowawczych wobec osób trzecich z tytułu uszkodzeń powstałych na Nieruchomości na skutek jej niewłaściwego używania, w tym Zarządca zobowiązany jest do przygotowywania zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela.
2. Utrzymanie zarządzanej Nieruchomości w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania Obiektu poprzez:
1) bieżącą kontrolę stanu technicznego budynków, budowli i innych urządzeń znajdujących się na Nieruchomości, w tym prowadzenie niezbędnych prac konserwacyjnych i drobnych prac remontowych, w tym usuwanie awarii - do kwoty 10 000,00 zł netto rocznie,
UWAGA: Umowa nie dotyczy prowadzenia remontów (w tym usuwania awarii), o wartości powyżej 10.000,00 złotych netto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) oraz wszelkich inwestycji na terenie Nieruchomości.
2) przeprowadzanie wymaganych prawem okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, budowli oraz znajdujących się w nich instalacji tj.: instalacji elektrycznej, instalacji piorunochronnej, wentylacji mechanicznej, grawitacyjnych przewodów kominowych wentylacyjnych oraz przegląd urządzeń ppoż. - 2 gaśnice + hydrant zewnętrzny,
3) prowadzenie na bieżąco książki obiektu budowanego,
4) utrzymywanie w sprawności urządzeń p.poż.,
5) pielęgnację i konserwację płyty boiska z nawierzchnią syntetyczną,
6) zapewnienie dostaw wody wraz z odprowadzaniem ścieków, wywozem odpadów komunalnych oraz wykonywania innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Obiektu,
7) ponoszenie kosztów energii elektrycznej (dostawa i przesył energii),
8) pielęgnację terenów zielonych,
9) usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi,
10) utrzymanie porządku i czystości na terenie Nieruchomości,
Za wykonywanie czynności, objęte niniejszym zamówieniem, Wykonawcy przysługuje miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe, które będzie wynikać ze złożonej oferty oraz wynagrodzenie w wysokości 90 % przychodów od wszystkich przychodów uzyskiwanych przez Zamawiającego z tytułu udostępnienia Nieruchomości osobom trzecim oprócz przychodów z umowy z Klubem Piłkarskim Stoczniowiec.
UWAGA: Szczegółowe obowiązki Wykonawcy (Zarządcy), zostały opisane w Dziale III SWZ – Wzór umowy § 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571458,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571458,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571458,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOCZNIOWIEC 1949
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743257504
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571458,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-19 do 2022-12-312021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Usługa transportu ścieków z terenu Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Zakładu Przetwarzania Odpadów i Zakładu Składowania Odpadów
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Remont instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji ppoż hydrantowej w budynku "Dużej Szkoły" Szkoły Podstawowej nr 22 mieszczącej się w Płocku przy ul. Czwartaków 6
- Wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej w segmencie B, C, D i E Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Faustyna Piaska 5 w Płocku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Dostawa używanej koparko-ładowarki
- Dostawa i montaż wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością MTBS Spółka z o.o. w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR OPERATORA PRZEMYSKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I INNOWACJI
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.