Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034359/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085865 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka – rok produkcji 2021” - postępowanie powtórzone.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490023843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szymony 17A
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182025614
1.5.8.) Numer faksu: 182025621
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tesko.bip.gov.pl-https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych, letnie i zimowe utrzymanie dróg, świadczenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Miasto Zakopane
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka – rok produkcji 2021” - postępowanie powtórzone.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa5bc2a-9ea0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3-ZP/2021 - Śmieciarka - postępowanie powtórzone.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 695062,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka – rok produkcji 2021.
Uwaga! podwozie i zabudowa rok produkcji 2021.
1.2. Oferowany przez Wykonawcę samochód specjalistyczny typu śmieciarka nie może być prototypem – Zamawiający informuje, iż z postępowania wykluczy samochody prototypowe przez co Zamawiający rozumie, iż ani zabudowa ani podwozie ani żadna część wchodząca w skład zabudowy czy podwozia nie może być prototypem i musi być produkowana seryjnie.
Pod pojęciem seryjnie produkowanych Zamawiający rozumie pojazd, zabudowę, podwozie oraz części wchodzące w skład pojazdu, zabudowy czy podwozia, które pochodzą z serii produkowanych w większych ilościach oraz dostępnych w otwartej sprzedaży dla innych klientów.
Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, iż celem powyższego zapisu jest zwiększenie prawdopodobieństwa dostępu w przyszłości do części zamiennych w przypadku konieczności napraw.
1.3. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmioty zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Szymony 17a w Zakopanem (woj. Małopolskie) na własny koszt w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
Uwaga! Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
1.4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera SWZ udostępniona na stronie BIP zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl
1.5. Warunki gwarancji i serwisu: Wykonawca zapewni udzielenie rękojmi oraz pełnej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (tj. podwozie oraz zabudowę) na okres 24 miesięcy.
Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawiera SWZ udostępniona na stronie internetowej BIP Zamawiającego
1.6. SPOSÓB FINANSOWANIA. WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEASINGU OPERACYJNEGO:
1) Wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia
15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1406
z późn. zm.).
2) Okres leasingu 48 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 47 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M
i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Zamawiający informuje, iż w przypadku spadku WIBOR poniżej poziomu 0, Zamawiający dopuszcza przyjęcie wartości WIBOR = 0 do naliczania rat leasingowych.
Uwaga! Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M
z dnia 01 kwietnia 2021 roku.
3) Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w miesiącu kolejnym po odbiorze końcowym bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4) Opłata wstępna: 0%
5) Opłata końcowa (opłata za wykup): 1% wartości netto przedmiotu leasingu.
6) Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych dokumentów księgowych z zachowaniem terminu płatności o którym mowa w zdaniu poprzednim.
7) Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Wartość wykupu dla przedmiotu zamówienia określona jest we wzorze umowy (istotnych postanowień umowy), stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
8) Waluta umowy leasingu – PLN . Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie spłat rat leasingowych muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
9) Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów umowy leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu w tym m.in.: koszty rejestracji, prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe, jak również opłaty wynikające z Ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia podatku od środków transportu związanego
z przedmiotem leasingu, z zastrzeżeniem, że w przypadku, kiedy wysokość podatku drogowego ulegnie wzrostowi o więcej niż 10% w stosunku do poziomu tego podatku w roku zawarcia umowy, wówczas Zamawiający zobowiązuje się zapłacić różnicę wynikającą ze wzrostu podatku drogowego ponad ten poziom na podstawie refaktury wystawionej przez Wykonawcę.
10) Zamawiający akceptuje możliwość zapłacenia odsetek za zwłokę w zapłacie rat oraz opłaty za niestandardową obsługę umowy wynikające z tabeli opłat i prowizji lub innego dokumentu
o podobnym charakterze.
11) Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych.
12) Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów.
13) Zamawiający zgodnie z art. 4 pkt. 2 Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 935) informuje, że Spółka jest podmiotem publicznym.
14) Zamawiający wyraża zgodę na przekazywanie e-Faktur.
15) Zamawiający uzna za dzień zapłaty opłat wynikających z zawartej umowy z Wykonawcą datę wpływu środków na rachunek Wykonawcy pod warunkiem, że termin płatności nie będzie mniejszy niż 21 dni od daty wystawienia faktury przesłanej do Zamawiającego. Zamawiający nie może zobowiązać się bowiem do zapłaty za fakturę w terminie, który może upłynąć zanim ją otrzyma i pozna wysokość zobowiązania.
16) Zamawiający wyraża zgodę na dokonanie opłaty wstępnej w terminie 7 dni od zawarcia umowy leasingu i przekazania Zamawiającemu stosownej faktury VAT w tym zakresie.
1.7. Zamawiający informuje Wykonawcę, iż dokona ubezpieczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. Koszt składki ubezpieczeniowej ponosił będzie Zamawiający.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią SWZ udostępnionej zarówno na https://miniportal.uzp.gov.pl/ jak i na https://tesko.bip.gov.pl
Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożenia oferty nieodpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 854927,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 854927,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 854927,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pekao Leasing Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-10-16-682
7.3.3) Ulica: Aleje Armii Ludowej 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-609
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EKOCEL Sp. z o.o.
Sprzedaż oraz dostarczenie 1 szt. pojazdu ciężarowego - śmieciarki określonego szczegółowo w SWZ.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 854927,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka, z opcją wykupu
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego naczepy z ruchomą podłogą
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową bramową dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.