Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041414/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku (2 zadania) - III postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382183585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8424457
1.5.8.) Numer faksu: 59 8424457
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@girm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.girm.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/girm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku (2 zadania) - III postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b1c2b9-8261-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdów służbowych dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku (2 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
13. Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania kontrola i egzekwowanie, w zakresie Priorytetu 3. Wspieranie wdrożenia Wspólnej Polityki Rybołówstwa, zawartego w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIRM.26.1.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 423536,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (część) nr 1: Zakup i dostawa 4 pojazdów typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku, które obejmuje:a) zakup oraz dostawę pojazdów,
b) dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym Załączniku 6.1 do SWZ,
c) przeprowadzenie sprawdzenia zgodności wykonania samochodów z umową, jakości wykonania, funkcjonowania samochodów i poszczególnych urządzeń, zgodności ilościowej wyposażenia oraz wymaganej dokumentacji.
2. Szczegółowy opis pojazdów stanowiących przedmiot zamówienia zawierają Załącznik nr 1.1 dla Zadania nr 1 Opis przedmiotu zamówienia stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
4.5.5.) Wartość części: 295284,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Zakup i dostawa 1 pojazdu osobowego typu sedan lub liftback dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku, który obejmuje:a) zakup oraz dostawę pojazdu,
b) dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SWZ,
c) przeprowadzenie sprawdzenia zgodności wykonania samochodu z umową, jakości wykonania, funkcjonowania samochodu i poszczególnych urządzeń, zgodności ilościowej wyposażenia oraz wymaganej dokumentacji.
2. Szczegółowy opis pojazdów stanowiących przedmiot zamówienia zawierają Załącznik 1.2 dla Zadania nr 2 Opis przedmiotu zamówienia stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 128252,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Zadania nr 1 wynosi 363.175,39 zł brutto, w związku z czym cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu w wysokości 468.400,00 zł przewyższa kwotę na sfinansowanie zamówienia o 105.224,16 zl. Zamawiający nie zwiększy kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147082,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147082,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147082,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toyota Bielany Autoryzowany Dealer Toyoty Motor Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181306676
7.3.3) Ulica: Klaudyny 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-684
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147082,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - czwarte postępowanie
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO ZEROEMISYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.