Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481458/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00491322/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Bierutów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9753781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Bierutów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d49c0cd-6f3e-4452-b01f-dd6a6528f5e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023615/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Bierutów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.22.2024.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Bierutów w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 9 Rozświetlamy Polskę.
2.Zakres prac obejmować będzie wymianę istniejących nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na nowe oprawy oświetleniowe LED, z możliwością zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy z jednoczesnym posiadaniem łącznie certyfikatów: ENEC; ENEC+; ZD4i na terenie Miasta i Gminy Bierutów.
3.Inwestycja wpłynie na poprawę efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonności oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Bierutów. Inwestycja wpłynie na poprawę efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonności oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Bierutów. Dzięki temu zmniejszą się koszty energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne.
4.Zamówienie obejmuje w szczególności:
1)demontaż 618 szt. opraw oświetleniowych,
2)dostawa i montaż 618 szt. fabrycznie nowych opraw oświetleniowych LED.
5.Zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 9-Rozświetlamy Polskę) dostarczone oprawy oświetleniowe LED muszą:
1)być nowe, wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej lub dopuszczone do użycia na terenie Unii Europejskiej,
2)gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,
3)posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne
6.Wymagane minimalne parametry opraw oświetleniowych drogowych zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 10 do SWZ.
7.Wykaz i lokalizacje wymiany opraw oświetleniowych określa załącznik Nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1024984,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1251274,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1024984,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842827684
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 28
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1024984,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin
- Wykonanie dostawy i montażu rozdzielnicy SN 15 kV dla Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.