Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066512/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00069777/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 4 IM. ERAZMA JÓZEFA JERZMANOWSKIEGO W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzyszkowicka 18A
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 126533888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98e68c89-94aa-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056563/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. E. J. Jerzmanowskiego w Wieliczce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066512/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214905,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć nauki pływania na basenie (pływalni krytej), w ramach zajęć lekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce.
2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zakup biletów wstępu na basen publiczny który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 147), wraz z usługą instruktorską i nauką pływania.
3. CPV
4. 92600000-7 Usługi sportowe
5. Zamawiający określa następujące standardy wykonania usługi:
5.1. Instruktorzy pływania: co najmniej 1 instruktor na 15 dzieci przy czym wymaga się aby dla grup z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych Wykonawca zapewnił więcej instruktorów niż wymagane minimum.
5.2. Stały nadzór ratowników na basenie (min. 3 ratowników).
5.3. Sprzęt do nauki pływania:
5.3.1. Makarony w ilości ok. 60 sztuk;
5.3.2. Rękawki w ilości ok. 30 sztuk w różnych wielkościach;
5.3.3. Deski w ilości ok. 60 sztuk;
5.3.4. Sprzęt do zajęć adaptacyjnych w wodzie dzieci;
5.4. Liczba osób przebywających równocześnie na basenie do 75 uczniów,
5.5. Dwie szatnie damska i męska z przebieralniami oraz szatnia dla niepełnosprawnych, min. 16 suszarek stacjonarnych.
6. Zaplecze: basen sportowy o głębokości do ok.1,80 m, basen rekreacyjny o głębokości do ok. 1,20 m.
7. Zamawiający planuje opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć na basenie po wyborze oferty najkorzystniejszej w uzgodnieniu z Wykonawcą.
8. Przyjmuje się, że usługą objętych będzie ok. 480 uczniów (tygodniowo), zajęcia odbywać się będą w okresie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych, tj. ok. 28 tygodni. Rzeczywista ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
9. Przykładowa tematyka zajęć:
9.1. zapoznanie się z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeństwa i higieny;
9.2. opanowanie podstawowych czynności ruchowych w środowisku wodnym;
9.3. wyczuwanie sił wyporu wody tj. opanowanie leżenia na piersiach i grzbiecie;
9.4. pływanie elementarne;
9.5. doskonalenie wyuczonych elementów pływania.
10. Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się na basenie (pływalni krytej) zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Odległość należy zmierzyć zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13.2. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solne Miasto Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832040792, REGON: 120998511
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prowadzenie lekcji szkolnych. Podwykonawcy: FIT 4 EVER Wojciech Kot; K.W. TEAM Krzysztof Woliński; Zych Jakub Zych Natalia Bona Swim
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-14 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.