Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005891/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
- 2021/BZP 00005891/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005891/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008905/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
- 2021/BZP 00010367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00175064/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086101 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla Wydziału Filologicznego i Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych – 28 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48713752234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.uni.wroc.pl/7/strona-glowna-bip.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla Wydziału Filologicznego i Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych – 28 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd8d828-65fd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa Książek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022” oraz projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego II na lata 2019-2023” współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój POWR.03.05.00-00-Z304/17 i POWR.03.05.00-00-Z310/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005891/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.2021.GK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 907016,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122591,98 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 1: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE I- ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 23295,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 2: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE II–ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 2583,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 3: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE III-ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 6494,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 4: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI ANGIELSKIE IV -ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 501,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 5: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE I –ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 6026,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 6 : Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE II –ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 603,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 7: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI ZAGRANICZNE I –ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 14402,44 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 8: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI ZAGRANICZNE II–ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 5564,65 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 9: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI ZAGRANICZNE III –ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 4047,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 10: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI POLSKIE I–ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 5814,94 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 11: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- Książki POLSKIE II –ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 4728,48 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 12: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Instytut Historyczny- KSIĄŻKI POLSKIE III–ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 4702,33 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 13: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE III -ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 1643,53 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 14: Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Germańskiej, Wydział Filologiczny, KSIĄŻKI ZAGRANICZNE –ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 14558,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 15: Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Germańskiej książki germanistyka –KSIĄŻKI POLSKIE ZPU1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 2532,69 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 16: Wydział Filologiczny, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa - KSIĄŻKI POLSKIE IV-ZPU1
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 749,67 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 17: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE I-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 2600,54 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 18: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE II-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 489,23 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 19: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE III-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 987,15 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 20: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE I-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 412,18 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 21: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE IV-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 317,86 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 22: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE V-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 367,84 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 23: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI ANGIELSKIE VI-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 8879,13 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 24: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI ANGIELSKIE VII-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 3135,26 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 25: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE VIII-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 445,48 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 26: Wydział Filologiczny- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – KSIĄŻKI POLSKIE IX-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 1898,80 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 27: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych - Instytut Pedagogiki – KSIĄŻKI POLSKIE I-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 2240,95 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa książek bibliotecznych dla celów dydaktycznych dla:Część 28: Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych - Instytut Pedagogiki – KSIĄŻKI POLSKIE II-ZPU2
4.5.3.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 2568,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11796,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25279,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24751,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOLNYSLASK.COM Agencja Internetowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571460548
7.3.3) Ulica: Baciarellego 24/10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-649
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ZARÓD DOLNYSLASK.COM AGENCJA INTERNETOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ZARÓD DOLNYSLASK.COM AGENCJA INTERNETOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24751,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6632,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6632,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6632,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu Zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6632,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5187,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5216,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5187,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5187,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13891,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15774,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13891,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13891,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5418,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5418,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5418,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5418,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3775,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4481,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4481,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4481,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1734,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1734,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1734,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1734,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2181,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2181,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2181,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1136,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1136,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1136,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1136,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5597,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8923,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5695,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5695,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1780,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1888,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu zagranicznego ARS POLONA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.