Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390369/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00399425/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-940
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zachod@poczta-polska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi pocztowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095451b4-4d74-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CZ.26.587.2023.DTZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej Zadanie nr 1 – Ośrodek Infrastruktury Białystok4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 26600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 2 - Ośrodek Infrastruktury Gdańsk,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 197050,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 3 - Ośrodek Infrastruktury Katowice,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 35250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 4 - Ośrodek Infrastruktury Kraków,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 230120,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 5 - Ośrodek Infrastruktury Lublin,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 51235,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 6 - Ośrodek Infrastruktury Łódź,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 48300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 7 - Ośrodek Infrastruktury Poznań,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 36550,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 8 - Ośrodek Infrastruktury Szczecin,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 20500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 9 - Ośrodek Infrastruktury Warszawa,4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 46900,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 10 - Ośrodek Infrastruktury Wrocław.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 25350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18892,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66174,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32718,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32718,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73701,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116911,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242371,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242371,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18671,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35793,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43357,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43357,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82902,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148768,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283047,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283047,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39433,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63019,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 5 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 5 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 5 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63019,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9323,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34071,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59409,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 8 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 8 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 8 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59409,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17361,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85300,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44956,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 7 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 7 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 7 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44956,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34624,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 5 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 5 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 5 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21322,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57687,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 8 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 8 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 8 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57687,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25707,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42496,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31180,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.4) Miejscowość: Umowy ramowe zawarte z 6 Wykonawcami - szczegóły w sekcji IX
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31180,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. w zakresie części nr 1-10: Kamil Porycki ul. Rolna 233, 10-804 Olsztyn, NIP:7393989045;
2. w zakresie części nr 1-10: AKINT Sp. z o.o. ul. Wiertnicza 143a, 02-952 Warszawa, NIP:9512387797;
3. w zakresie części nr 1-10: AW Development Agnieszka Waszkiewicz ul. Truskawkowa 3, 62-020 Zalasewo, NIP:7772588451;
4. w zakresie części nr 1-10: EXERGON Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 4, 44-100 Gliwice, NIP:6312650389;
5. w zakresie części nr 2, 3, 4, 6, 9 i 10: Energy bundle Łukasz Mazanek ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, NIP: 6472437256;
6. w zakresie części nr 1-10: INFRASTRUKTURA CARGO Sp. z o.o. ul. Bodzentyńska 44A/6, 25-308 Kielce, NIP: 6572951952;
7. w zakresie części nr 2, 6, 7 i 9: P.J. INVESTORS Sp. z o.o. ul. Aleja Jana Pawła II 43A/ 37B, 01-001 Warszawa, NIP:5272856427;
8. w zakresie części nr 6, 7 i 9: ZARZADZANIE I PROJEKTOWANIE Włodzimierz Winiarski ul. Lipowa 49/1, 90-630 Łódź, NIP: 7291578864;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.