eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki WielkieŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Trąbki Wielkie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Trąbki Wielkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1037296

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Trąbki Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921002373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trabkiwielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040085276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkim-trabkiw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkimtrabki.bip.gov.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932238435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gopstrabkiwielkie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopstrabkiwielkie.com.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040086554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.trabkiwielkie@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp.trabki.szkolna.net/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040086206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerniewo 9

1.5.2.) Miejscowość: Czerniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-042

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola_czerniewo@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp-czerniewo.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040086577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Sobowidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-033

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.sobowidz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsobowidz.edupage.org/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej w Kłodawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040086560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 10

1.5.2.) Miejscowość: Kłodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-035

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spklodawa@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spklodawa.edupage.org/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mierzeszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040086086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Mierzeszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-041

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp.mierzeszyn@trabkiwielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmierzeszyn.edupage.org/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040085767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkoletrabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkoletrabki.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040000044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goksir@goksir-trabkiwielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://goksir-trabkiwielkie.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Trąbkach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932357223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbp@gbp-trabkiwielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gbp-trabkiwielkie.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Trąbki Wielkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef2e150-1c39-4316-b32c-87e4729c5dcb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049596/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Trąbki Wielkie i jednostek.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie na rzecz podmiotów występujących wspólnie, o których mowa w Rozdziale I, tj. jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 4 do SWZ - Wykaz nabywców i odbiorców.
2. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
1) Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1640 ze zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (tj. Dz.UDz.U. 2020 poz. 1026)
3) Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (tj. Dz.U. 2019 poz. 474),
4) Regulaminem Generalnym Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem – Regulaminem wewnętrznym Kongresów, Światowa Konwencja Pocztowa wraz z Protokołem końcowym, Porozumienie dotyczące pocztowych usług płatniczych, sporządzone w Dausze dnia 11 października 2012 r. (Dz.U. 2015 poz. 1522),
5) Regulaminem dotyczącym Paczek pocztowych – Światowy Związek Pocztowy - Protokół Końcowy – sporządzony w Bernie 28 stycznia 2005, (Dz.U. z 2007 r. Nr 108, poz.745),
6) Regulaminem Poczty Listowej - Światowy Związek Pocztowy - Protokół Końcowy – sporządzony w Berno 28 stycznia 2005, (Dz.U. z 2007 r. Nr. 108, poz. 744),
7) Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. 2024 poz. 572 ze zm.) regulującą tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
8) Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. 2023 poz. 2383 ze zm) – regulującą tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,
9) Regulaminem usług pocztowych Wykonawcy,
10) Międzynarodowymi przepisami pocztowymi w zakresie świadczenia usług pocztowych
w obrocie zagranicznym, o ile stanowią inaczej niż to zostało uregulowane przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1640 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403201,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403201,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403201,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403201,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie przewiduje możliwość skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Wartość brutto zamówienia:
a) w zakresie podstawowym (bez prawa opcji) - 310 155,20 złotych,
b) w zakresie podstawowym i opcjonalnym: 403 201,76 złotych,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.