eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańAranżacja piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aranżacja piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-441

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 616686984

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wcwi@gjw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aranżacja piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4444e7d7-7de2-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034804/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WCWI/2022/04

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2001412,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z aranżacją piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania - Część 1 - Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w części III do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym część II do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 441412,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z aranżacją piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania - Część 2 - Wykonanie robót budowlanych i sanitarnych:
Wykonanie robót budowlanych i sanitarnych wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami obejmujących:
a) roboty branży budowlanej:
 roboty rozbiórkowe tj.: demontaż stolarki drzwiowej i ślusarki aluminiowej (do ponownego wykorzystania), rozbiórkę ścianek działowych, demontaż uszkodzonych płyt podłogi podniesionej ok. 60 szt.;
 montaż nowych płyt podłogi podniesionej ok. 60 szt.
Dostawa płyt po stronie Zamawiającego.
 wykonanie ścianek działowych g-k;
 szpachlowanie i malowanie ścian kartonowo-gipsowych;
 naprawa ubytków tynków istniejących, szpachlowanie i malowanie ścian w miejscach po demontażach/montażach instalacji oraz osprzętu elektrycznego i sterowników kotar oraz klimatyzacji;
 wykonanie sufitów podwieszonych z płyt g-k z wykonaniem rewizji w aneksach kuchennych i magazynkach;
 wykonanie sufitów podwieszanych akustycznych (ruszt, płyty sufitowe) w związku wydzieleniem na powierzchni nowych pomieszczeń, dostosowaniem do nowej aranżacji instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych oraz szyn i napędów kotar;
Dostawa płyt sufitowych po stronie Zamawiającego.
 dostawa i montaż nowej ślusarki aluminiowej;
 montaż ślusarki aluminiowej pochodzącej z demontażu;
Elementy ślusarki aluminiowej pochodzącej z demontażu należy zamontować po odpowiednim dostosowaniu i doposażeniu w nowe okucia, zamki, zawiasy itp., w miejsce ślusarki oznaczonej w Projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 1.1. do Opisu Przedmiotu Zamówienia, symbolem: S01 – drzwi i okno i S04 – drzwi.
 uszczelnienie wełną mineralną pustki poniżej podłogi podniesionej oraz zagęszczenie wsporników podłogi w miejscu montaży ścian aluminiowych z przeszkleniem;
 dostawa, wykonanie i montaż elementów indywidualnej zabudowy meblarskiej: wnęka – szafa ubraniowa w salce konferencyjnej nr 21 oraz drzwi przesuwne do zapl. sekret. nr 22A;
b) roboty branży sanitarnej polegające na:
 dostosowaniu do nowej aranżacji instalacji klimatyzacji VRV (nowe jednostki wskazane w Projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 2.1. dostarcza Zamawiający);
 dostosowaniu do nowej aranżacji instalacji odprowadzania skroplin;
 aktualizacji oprogramowania, wyodrębnieniu urządzeń i wprowadzeniu grafik nowego podziału funkcjonalnego pomieszczeń dla systemów obsługujących urządzenia objętych zakresem prac, w tym programów zarządzających jednostkami klimatyzacyjnymi i systemu BMS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w części III do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym część II do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1560000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364741,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364741,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364741,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elveco Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000764415

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364741,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737464,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737464,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737464,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Struktum SJ” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000220045

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne zostaną podzlecone MEZON KLIMA Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737464,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.