Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034804/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
- 2022/BZP 00042364/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00043934/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aranżacja piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-441
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 616686984
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wcwi@gjw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aranżacja piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4444e7d7-7de2-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034804/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WCWI/2022/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2001412,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z aranżacją piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania - Część 1 - Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w części III do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym część II do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 441412,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z aranżacją piętra +1 budynku przy ul. Za Bramką nr 1 w Poznaniu dla potrzeb Wydziału Finansowego i Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania - Część 2 - Wykonanie robót budowlanych i sanitarnych:Wykonanie robót budowlanych i sanitarnych wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami obejmujących:
a) roboty branży budowlanej:
roboty rozbiórkowe tj.: demontaż stolarki drzwiowej i ślusarki aluminiowej (do ponownego wykorzystania), rozbiórkę ścianek działowych, demontaż uszkodzonych płyt podłogi podniesionej ok. 60 szt.;
montaż nowych płyt podłogi podniesionej ok. 60 szt.
Dostawa płyt po stronie Zamawiającego.
wykonanie ścianek działowych g-k;
szpachlowanie i malowanie ścian kartonowo-gipsowych;
naprawa ubytków tynków istniejących, szpachlowanie i malowanie ścian w miejscach po demontażach/montażach instalacji oraz osprzętu elektrycznego i sterowników kotar oraz klimatyzacji;
wykonanie sufitów podwieszonych z płyt g-k z wykonaniem rewizji w aneksach kuchennych i magazynkach;
wykonanie sufitów podwieszanych akustycznych (ruszt, płyty sufitowe) w związku wydzieleniem na powierzchni nowych pomieszczeń, dostosowaniem do nowej aranżacji instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych oraz szyn i napędów kotar;
Dostawa płyt sufitowych po stronie Zamawiającego.
dostawa i montaż nowej ślusarki aluminiowej;
montaż ślusarki aluminiowej pochodzącej z demontażu;
Elementy ślusarki aluminiowej pochodzącej z demontażu należy zamontować po odpowiednim dostosowaniu i doposażeniu w nowe okucia, zamki, zawiasy itp., w miejsce ślusarki oznaczonej w Projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 1.1. do Opisu Przedmiotu Zamówienia, symbolem: S01 – drzwi i okno i S04 – drzwi.
uszczelnienie wełną mineralną pustki poniżej podłogi podniesionej oraz zagęszczenie wsporników podłogi w miejscu montaży ścian aluminiowych z przeszkleniem;
dostawa, wykonanie i montaż elementów indywidualnej zabudowy meblarskiej: wnęka – szafa ubraniowa w salce konferencyjnej nr 21 oraz drzwi przesuwne do zapl. sekret. nr 22A;
b) roboty branży sanitarnej polegające na:
dostosowaniu do nowej aranżacji instalacji klimatyzacji VRV (nowe jednostki wskazane w Projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 2.1. dostarcza Zamawiający);
dostosowaniu do nowej aranżacji instalacji odprowadzania skroplin;
aktualizacji oprogramowania, wyodrębnieniu urządzeń i wprowadzeniu grafik nowego podziału funkcjonalnego pomieszczeń dla systemów obsługujących urządzenia objętych zakresem prac, w tym programów zarządzających jednostkami klimatyzacyjnymi i systemu BMS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w części III do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym część II do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1560000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364741,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364741,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364741,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elveco Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000764415
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELVECO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ELVECO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364741,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737464,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737464,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737464,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Struktum SJ” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000220045
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne zostaną podzlecone MEZON KLIMA Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737464,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.