Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00039027/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4
z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 Z KLASAMI SPORTOWYMI IM. IRENY SZEWIŃSKIEJ W PUŁTUSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001133163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. New Britain 1
1.5.2.) Miejscowość: Pułtusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp4pultusk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psp4pultusk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7a5ff1e-95e2-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku w podziale na 4 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a5ff1e-95e2-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040066/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP4.ZP.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Nabiał4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 11100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Ryby mrożone4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Mrożonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Przyprawy i przyprawy korzenne4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 2825,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku - Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 1 - Nabiał, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowej części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen ofert najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku - Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 2 - Ryby mrożone, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowej części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen ofert najkorzystniejszej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku - Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 3 - Mrożonki, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowej części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen ofert najkorzystniejszej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku - Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 4 - Przyprawy i przyprawy korzenne, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowej części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen ofert najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- ,,Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Pułtusku w 2025 r.''
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- "OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE PUŁTUSKIM"
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.