eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrażmówAdministrowanie źródłami ciepła



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Administrowanie źródłami ciepła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY PRAŻMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386610110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotra Czołchańskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Prażmów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-505

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3419121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@prazmow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prazmow.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-596dd2e7-6ca2-435a-bc21-2d7ac2c66d37

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administrowanie źródłami ciepła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-596dd2e7-6ca2-435a-bc21-2d7ac2c66d37

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018871/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Administrowanie źródłami ciepła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 Ustawy Pzp.
Zamówienie zostanie udzielone spółce, która jest w 100% własnością gminy. Gmina sprawuje kontrolę nad spółką.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378991,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1 - Kompleksowe administrowanie źródłami ciepła polegające na konserwacji kotłów grzewczych, przeglądzie stanów technicznych, bieżących drobnych naprawach, zapewnieniu dostaw oleju opałowego w budynku Szkoły Podstawowej w Uwielinach, w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r.
Cz. 2 - Kompleksowe administrowanie źródłami ciepła polegające na konserwacji kotłów grzewczych, przeglądzie stanów technicznych, bieżących drobnych naprawach, zapewnieniu dostaw oleju opałowego w budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Prażmowie, w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314200-4 - Usługi zarządzania energią

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne w Prażmowie Spóła z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384145070

7.3.3) Ulica: ul. Główna 12

7.3.4) Miejscowość: Uwieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 05-540

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-24 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.