Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00048158/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00251020/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086377 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni asfaltowej w miejscowości Donatowo (II etap) oraz remont dróg gminnych w miejscowościach Bieczyny i Borowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZEMPIŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Czempiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 26 703 wew. 133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.michalska@ug.czempin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czempin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni asfaltowej w miejscowości Donatowo (II etap) oraz remont dróg gminnych w miejscowościach Bieczyny i Borowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae5e4803-a42d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004055/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wymiana nawierzchni asfaltowej na drodze w Borowie (II etap), na drodze z Donatowa do Marianowa oraz na drodze przez miejscowość Bieczyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039747/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi asfaltowej w miejscowości Donatowo, zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 72, 111 obręb Donatowo. Właścicielem odcinka drogi asfaltowej w Donatowie jest Gmina Czempiń, a zarząd pełni Burmistrz Gminy Czempiń. Droga przebiega przez teren rolniczy. Dostępność komunikacyjna z drogi powiatowej Słonin-Donatowo.Szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających wynosi od 6,23 do 11,14 m. Jezdnia o szerokości 4,30 m. Nawierzchnia jezdni bitumiczna w bardzo złym stanie. Odwodnienie drogi poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne jezdni. Spadek jednostronny w kierunku pobocza.
Projektuje się wymianę nawierzchni na odcinku drogi gminnej od km 0+450,00 do km 1+386,00 wraz ze skrzyżowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 194250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Borowo, zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 253,258 obręb Borowo. Właścicielem odcinka drogi gminnej w Borowie jest Gmina Czempiń, a zarząd pełni Burmistrz Gminy Czempiń. Droga przebiega przez teren zabudowany. Dostępność komunikacyjna z drogi gminnej nr 576018P.Szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających wynosi od 10,25 do 20,61 m. Jezdnia o szerokości 5,50 m. Nawierzchnia jezdni bitumiczna w bardzo złym stanie. Jednostronny chodnik o szerokości 1,50 m znajdujący się po lewej stronie. Jezdnia ograniczona obustronnie krawężnikami. Odwodnienie drogi poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne jezdni. Spadek jezdni obustronny.
Projektuje się wymianę nawierzchni na odcinku drogi gminnej od km 0+000,00 do km 0+382,90 oraz od km 0+000,00 do km 0+044,00 a także wymianę krawężników
na łącznej długości 383,6 mb. Krawężniki przeznaczone do wymiany na działce nr 258 są umieszczone jednostronnie natomiast na działce 253 obustronnie. Należy wymienić również wpusty kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 294006,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 576031P w miejscowości Bieczyny, zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 73 i 106 obręb Bieczyny. Właścicielem odcinka drogi gminnej nr 576031P w Bieczynach jest Gmina Czempiń, a zarząd pełni Burmistrz Gminy Czempiń. Droga przebiega przez teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Dostępność komunikacyjna z drogi powiatowej Głuchowo-Pecna.Szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających wynosi od 10,70 do 11,97 m. Jezdnia o szerokości 5,50 m. Nawierzchnia jezdni bitumiczna w bardzo złym stanie.
Na odcinku od km 0+015,54 do km 0+257,50 nawierzchnia ograniczona z prawej strony krawężnikiem betonowym 15x30 cm. Na odcinku od km 0+257,50 do km 0+300,00 nawierzchnia ograniczona obustronnie krawężnikiem betonowym. Na odcinku od km 0+300,00 do km 0+368,5 nawierzchnia ograniczona z lewej strony krawężnikiem betonowym Jednostronny chodnik o szerokości 1,50 m po stronie prawej z poboczem pomiędzy jezdnią, a chodnikiem (występujący na odcinku od km 0+015,54 do km 0+244,00), na skrzyżowaniu z działkami nr 84 i 111 chodnik po obu stronach jezdni, na odcinku od km 0+300,00 do km 0+368,5 chodnik o szerokości 2,00 m po lewej stronie.
Odwodnienie drogi poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne jezdni. Spadek jednostronny w kierunku pobocza. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura techniczna nie związana z drogą - wodociąg Ø160 mm i napowietrzna linia energetyczna.
Projektuje się wymianę nawierzchni na odcinku drogi gminnej od km 0+000,00 do km 0+636,68. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 354292,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części I, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339224,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791
7.3.3) Ulica: Nowowiejskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385105,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838495
7.3.3) Ulica: Nowowiejskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.