Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00505747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
- 2022/BZP 00515620/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
- 2022/BZP 00523421/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
- 2022/BZP 00526013/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drozkocha@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28acca2b-7f7f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029359/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WOU.271.4.59.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1499484,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 roku (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1041) oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1041) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
3. Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
3.1. przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (Gabaryt S, M, L):
a. zwykłe - przesyłka nierejestrowana niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
b. zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii,
c. polecone - przesyłka rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d. polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
e. polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
f. polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
g. Wymiary przesyłek listowych wynoszą:
FORMAT S to przesyłki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm
FORMAT M to przesyłki o wymiarach:
MINIMUM wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm
FORMAT L to przesyłki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
MAKSIMUM - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm
3.2. paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B):
a. ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
b. Wymiary paczek pocztowych wynoszą:
MAKSIMUM: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm
MINIMUM: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, z tolerancją +/- 2 mm
przy czym:
GABARYT A to paczki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, z tolerancją +/- 2 mm
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm
GABARYT B to paczki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm
MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm
MINIMUM: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, z tolerancją +/- 2 mm
3.3. przesyłki marketingowe – przesyłkę pocztową nierejestrowaną, zawierającą różnorodne własne materiały informacyjne nadawcy, wysłaną jednorazowo do co najmniej 30 adresatów.
Gabaryt A - to paczka o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm
Gabaryt B - to paczka o wymiarach:
Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm,
Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a. odbioru z siedziby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Granicznej 21 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania a następnie nadania tych przesyłek w wyznaczonej placówce nadawczej. Odbiór przesyłek odbywał się będzie 5 razy w tygodniu
– od poniedziałku do czwartku w godzinach 14:00-14:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
– w piątek w godzinach 12.00 – 12.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
b. dostarczenie poczty przychodzącej pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 – 8:30 do siedziby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Granicznej 21, z tolerancją do 30 minut, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz znak opłaty pocztowej.
6. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek tj. do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym.
7. Wykonawca musi posiadać odpowiedni system/aplikacje do generowania przesyłek listowych z możliwością pełnej ewidencji wysyłanej korespondencji oraz szczegółowego śledzenia przesyłek. System ten musi umożliwiać wygenerowanie i przesyłanie elektroniczne zestawień tzw. elektronicznej książki nadawczej wysyłanej korespondencji.
8. W przypadku awarii systemu/aplikacji lub w przypadku nie korzystania z aplikacji/systemu Zamawiający sporządzi zestawienie (książkę nadawczą) w formie papierowej wysyłanych przesyłek:
a) rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b) zwykłych - nierejestrowanych - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, zgodnie ze wzorem formularza ustalonym z Wykonawcą.
9. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
10. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowanie odbioru przesyłki, potwierdzone przez jej adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki.
11. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w wyznaczonej placówce pocztowej na terenie Dąbrowy Górniczej.
12. Wykonawca zapewni punkty odbioru niedoręczonych przesyłek (awizowanych) na terenie każdej gminy w kraju.
13. Wykonawca zapewni odbiór przesyłek awizowanych w minimum 2 placówkach na terenie Gminy Dąbrowy Górniczej w lokalizacjach zgodnych z deklaracją ofertową. Wymagane jest by każda placówka była czynna przez min. 5 godzin w każdy dzień roboczy.
14. Wykonawca musi dysponować placówkami, o których mowa powyżej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę adresu placówek w promieniu 2 km od pierwotnej lokalizacji.
15. Za nie zapewnienie dostępu do placówek w godzinach otwarcia, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 5 pkt 3 umowy.
16. Wszystkie placówki Wykonawcy muszą być odpowiednio oznakowane, tzn. logo i nazwa Wykonawcy musi być umieszczone w widocznym miejscu na lub przy budynku placówki.
17. Przesyłki listowe oraz paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
18. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie lub inne roszczenia na zasadach i wysokości określonych w ustawie Prawo pocztowe.
19. Zamawiający nie dopuszcza, aby na kopertach przesyłek doręczanych w ramach udzielonego zamówienia, znajdowały się znaki opłaty pocztowej inne niż wskazane w umowie z Wykonawcą, któremu Zamawiający udzielił zamówienia.
20. Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania zestawienia ilościowo – wartościowego zawierającego numery nadawcze przesyłek poleconych, stanowiącego potwierdzenie nadania przesyłek w danym dniu roboczym. Zestawienie ilościowo – wartościowe zawierające numery nadawcze przesyłek poleconych powinno być przesyłane drogą elektroniczną na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail.
21. Wykonawca zapewni szkolenie pracowników Urzędu Miejskiego w zakresie obsługi aplikacji/systemu do nadawania przesyłek, które wliczone będzie w cenę oferty w terminie do 1 miesiąca od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy.
22. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 Nr 119 poz. 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500785,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500785,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500785,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-11INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.