Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00038239/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00068855/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 5 000 000 PLN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zajazd 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdimplonsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 5 000 000 PLN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c91705d6-b3ac-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 5 000 000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie realizowanych inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do 31.12.2024 r.;
2) wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki w walucie polskiej, w dniu podpisania umowy;
3) zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; ustanowienie hipoteki na działce nr 1782/2, obręb 217, nr KW PL1L/00042029/6 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Płońsku, IV Wydział Ksiąg Wieczystych.
4) oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M;
5) harmonogram spłat kapitału – na bieżąco w ramach posiadanych środków na rachunku (spłata będzie następowała bez odrębnych dyspozycji Kredytobiorcy z pierwszych wpływów na rachunek bieżący);
6) odsetki naliczane będą od wykorzystanego kredytu w miesięcznych okresach obrachunkowych (od faktycznego zadłużenia), zgodnie z rzeczywistą liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne nie później niż w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. Jeśli ostatni dzień miesiąca kalendarzowego jest sobotą lub dniem ustawowo wolnym od pracy, to odsetek następować będzie w ostatnim dniu roboczym przypadającym na dany miesiąc. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu;
7) kredyt będzie wykorzystywany do 31 grudnia 2024 r.;
8) całkowita spłata kredytu dokonana zostanie w ostatnim dniu Kredytowania;
9) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 5 000 000 PLN, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.);
10) Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu;
11) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN);
12) Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe.
3. Pozostałe zobowiązania Zamawiającego oraz warunki zamówienia:
1) Zamawiający posiada Kredyt obrotowy w wysokości 2 000 000,00 zł z terminem spłaty na dzień 29.02.2024 r.;
2) Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom;
3) Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie w umowie kredytowej zapisów, że w celu monitorowania kondycji finansowej Zamawiającego będzie dostarczał na koniec każdego kwartału sprawozdanie kwartalne F-01 oraz informację o zaciągniętych kredytach, pożyczkach, udzielonych poręczeniach (jeśli wystąpią);
4) Zamawiający zobowiązuje się otworzyć rachunek bankowy w przypadku przedłożenia oferty przez Wykonawcę, u którego nie posiada rachunku bankowego;
5) Wykonawca przedstawi wraz z ofertą ogólne warunki umowy (wzór umowy), które będą obejmować istotne postanowienia ujęte w niniejszym postępowaniu i nie mogą wykraczać poza jego postanowienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.01.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych Część I: Sprzedaż i dostawa kruszywa drogowego łamanego Część II: Sprzedaż i dostawa piasku i pospółki
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RMR)"
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Rozbudowa ulic na osiedlu Poświętne
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Pułtuskiej na odcinku od ul. Żołnierzy Wyklętych do ul. Targowej wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Dostawa betonu towarowego i stabilizacji cementowo - piaskowej na budowę ulic w Raciążu
- Wykonanie rozbiórki budynku w ramach zadania pn. Rozbiórka budynku kotłowni zlokalizowanej na działce 719/13
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.