Og³oszenie z dnia 2024-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00247187/01 - Wynik z dnia 2024-03-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Kadzid³o”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kadzid³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Targowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kadzid³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297618016
1.5.8.) Numer faksu: 297618016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kadzidlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kadzidlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Kadzid³o”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d98e878-c077-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00086418
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00071556/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Rozbudowa o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Kadzid³o: w tym cz. I Budowa linii o¶wietlenia drogowego w miejscowo¶ci Gleba, cz. II Dobudowa o¶wietlenia w Piaseczni - kol. Koszary
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d98e878-c077-11ee-bbfa-e29e26ebc6e13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±cznik. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do
przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub
wewnêtrznym (otaczaj±cym).
Szczegó³y w dziale XV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przedstawiamy Pañstwu nastêpuj±ce informacje:
1. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Kadzid³o (07-420 Kadzid³o, ul. Targowa 4, tel. (29) 761-80-16), zwany dalej Administratorem.
2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo: iod@kadzidlo.pl lub telefonicznie pod nr tel.: 507054139
3. Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowi±zek prawny) oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
• Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. -Prawo zamówieñ publicznych,
• Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
4. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 5 lat: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Przekazywanie danych: Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach.
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi administrator zawar³ umowy na obs³ugê techniczn±, prawn± itp.
6. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane nie s± przekazywane poza EOG.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
Prawo dostêpu do danych, zamawiaj±cy ¿±da od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Sprostowania lub uzupe³nienia danych (skorzystanie przez osobê nie mo¿e: naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników, skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Ograniczenia przetwarzania. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I. „Budowa linii o¶wietlenia drogowego w miejscowo¶ci Gleba” w ramach zadania „Rozbudowa o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Kadzid³o cz. III”
1. Zadanie obejmuje nastêpuj±cy zakres rzeczowy:
1. budowê linii napowietrznej o¶wietlenia drogowego o d³. 1098 m przewodem izolowanym samono¶nym typu AsXSn 2x25 mm2;
2. budowê linii kablowej o¶wietlenia drogowego o d³. 38 m kablem YAKXS 4x25mm2;
3. monta¿ i stawianie s³upów o¶wietleniowych betonowych – 28 szt.; 4. monta¿ wysiêgników rurowych – 14 szt.; 5. monta¿ opraw o¶wietleniowych LED 50W – 14 szt.;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne s³upy o¶wietleniowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, które bêd± polega³y na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem nale¿ytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawart± umow±.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %.
Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.
Punktacja zostanie wyliczona za pomoc± nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium 1 – cena oferty:
C = (najni¿sza oferowana cena brutto* / cena badanej oferty brutto) x 100 pkt x 60%.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2) Kryterium 2 – okres gwarancji:
G = Go/Gn * 100 pkt * 40%
Go - okres gwarancji ocenianej oferty
Gn - najd³u¿szy okres gwarancji z ocenianych ofert (max 60 miesiêcy)
Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesiêcy.
Dla 36 miesiêcy warto¶æ gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesiêcy bêdzie to 40 punktów, a dla warto¶ci po¶rednich po¶rednia liczba punktów.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita brutto.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
5. W przypadku nie wype³nienia przez wykonawcê w druku formularza oferty pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji, bêdzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II. „Dobudowa o¶wietlenia w Piaseczni – kol. Koszary”
1. Zadanie obejmuje nastêpuj±cy zakres rzeczowy:
1. budowê linii kablowej o¶wietlenia drogowego o d³. 817 m kablem YAKXS 4x25mm2;
2. monta¿ i stawianie s³upów stalowych ocynkowanych 7m; 4. monta¿ wysiêgników rurowych ; 5. monta¿ opraw o¶wietleniowych LED 50W;
3. monta¿ skrzynki zasilaj±co-pomiarowo-sterowniczej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
34928510-6 - Uliczne s³upy o¶wietleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, które bêd± polega³y na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem nale¿ytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawart± umow±.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %.
Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.
Punktacja zostanie wyliczona za pomoc± nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium 1 – cena oferty:
C = (najni¿sza oferowana cena brutto* / cena badanej oferty brutto) x 100 pkt x 60%.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2) Kryterium 2 – okres gwarancji:
G = Go/Gn * 100 pkt * 40%
Go - okres gwarancji ocenianej oferty
Gn - najd³u¿szy okres gwarancji z ocenianych ofert (max 60 miesiêcy)
Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesiêcy.
Dla 36 miesiêcy warto¶æ gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesiêcy bêdzie to 40 punktów, a dla warto¶ci po¶rednich po¶rednia liczba punktów.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita brutto.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
5. W przypadku nie wype³nienia przez wykonawcê w druku formularza oferty pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji, bêdzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.1. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3.2. Warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3.3. Warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3.4. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli:
1. w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie wykona³:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.
Za robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna:
- budowê, rozbudowê lub przebudowê linii napowietrznej o¶wietlenia drogowego o d³ugo¶ci co najmniej 700 metrów i o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ brutto –dla Czê¶ci I zamówienia
- budowê, rozbudowê lub przebudowê linii kablowej o¶wietlenia drogowego o d³ugo¶ci co najmniej 500 metrów i o warto¶ci co najmniej 70 000,00 z³ brutto – dla Czê¶ci II zamówienia
W przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ, konieczne jest spe³nienie warunków okre¶lonych dla tych czê¶ci, tj.:
- wykazanie ró¿nych robót dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie lub,
- wykazanie roboty, której zakres spe³nia sumê warunków w odniesieniu do tych czê¶ci tj. 0,7 km d³ugo¶ci budowy linii napowietrznej oraz 0,5 km d³ugo¶ci budowy linii kablowej i 150 000 z³ ³±cznej warto¶ci.
2. wyka¿e dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych na stanowisko: - kierownik budowy – posiadaj±cy minimum 3 letnie do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu:
1) Podpisane o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia –wed³ug za³±czonego wzoru.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby-wed³ug za³±czonego wzoru.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art.125 ust.1 ustawy Pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument dotycz±cy podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1 ustawy Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie –w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) Podpisane o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu –wed³ug za³±czonego wzoru.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 i 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby-wed³ug za³±czonego wzoru.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:Czê¶æ 1 - 1500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100)
Czê¶æ 2 - 1500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100)
2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462);
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Kadzidle Nr konta 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. O wp³aceniu wadium w formie pieniê¿nej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
7. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i wykonalne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu,
w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Gwarancje i porêczenia musz± podlegaæ prawu polskiemu. Wszystkie spory dotycz±ce gwarancji i porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie s±dy powszechne. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±).2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego –nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadium musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Proponowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.2. Zmiany postanowieñ umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp.
3. Przes³anki i zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zawarto w proponowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (za³±cznik nr 6 do SWZ).
4. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie wniosku Wykonawcy wykazuj±cego zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enie propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Cichej w Budzis³awiu Ko¶cielnym
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
- Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa o¶wietlenia dróg gminnych oraz dróg wewnêtrznych bêd±cych we w³adaniu m.st. Warszawy, znajduj±cych siê na terenie Dzielnicy Ursynów
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. S³oneczna w miejscowo¶ci Lipie wraz z budow± chodnika i o¶wietlenia
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- "Budowa hybrydowych hydrofitowych oczyszczalni ¶cieków w osadach s³u¿bowych PPN"
wiêcej: Lampy i oprawy o¶wietleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.