Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093159/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00135503/01 - Wynik z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie, w okresie 24 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690541260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Wyzwolenia 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-501
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 860 56 00
1.5.8.) Numer faksu: 17 852 71 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: word@word.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie, w okresie 24 miesięcy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b532f570-a6cf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b532f570-a6cf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Dokładny adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b532f570-a6cf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b532f570-a6cf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: word@word.rzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert).
5. Więcej informacji znajduje się w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. 2020.2452) /dalej: rozporządzenie w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych/.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, wskazane w rozdziale IX i X specyfikacji warunków zamówienia, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych
danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą
miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) - i przekazuje się jako załącznik, lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.
U. 2022.1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdziały: II, IX,X,XIII).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w zakresie RODO określa Rozdział III SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ewentualne ograniczenia stosowania RODO zostały określone w Rozdziale III
SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAT/ZP/2/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw, tj.: benzyny bezołowiowej, oleju napędowego oraz skroplonego gazu ropopochodnego LPG (zwane dalej paliwami) do pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, polegająca na zapewnieniu możliwości tankowania paliwa odpowiednio:
1) dla pojazdów wskazanych w zał. nr 2 do umowy oraz dla pojazdów ich zastępujących (pojazdy zastępcze) oraz dla pojazdów aktualnie eksploatowanych przez Zamawiającego – do zbiorników tychże pojazdów,
2) dla ciągnika rolniczego URSUS oraz dla urządzeń Zamawiającego (w szczególności kosiarek/kos spalinowych, dmuchawy do liści, zamiatarki, agregatu itp.) – do kanistra,
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 20.00 a w soboty w godz. 6.00 – 16.00 na stacji/stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Rzeszowa, a w nielicznych przypadkach także na terenie całego kraju.
2. Dostawa paliw objętych przedmiotem zamówienia polegać będzie na bezgotówkowym sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu pojazdów i pobieraniu paliwa do kanistrów dla urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego.
3. Przewidywane maksymalne ilości paliwa, jakie Zamawiający zamierza zakupić w okresie trwania umowy:
1) Benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej Pb 95 – do 11 700 litrów;
2) Olej napędowy – do 51 300 litrów;
3) Skroplony gaz ropopochodny LPG – do 51 000 litrów .
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zakupu powyżej:
1) 4 000 litrów benzyny bezołowiowej Pb95,
2) 20 000 litrów oleju napędowego,
3) 20 000 litrów ropopochodnego gazu LPG.
Z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego zakupu paliwa powyżej ilości wskazanych w pkt 1)-3) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci jedynie za paliwo faktycznie pobrane.
5. Po pobraniu przez Zamawiającego minimalnych ilości paliw określonych w ust. 4 pkt 1)-3), Zamawiający zastrzega sobie możliwość, celem dostosowania do aktualnych potrzeb Zamawiającego, odpowiedniego zwiększenia bądź zmniejszenia ilości danego rodzaju paliwa na rzecz innego rodzaju, w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia – tj. do wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 6 ust. 1 umowy a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń.
6. Paliwa te winny spełniać standardy określone w:
1) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680),
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. 2017.247),
3) odpowiednio właściwe polskie normy obowiązujące w chwili dostawy.
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania Umowy, wykonawca dostosuje, jakość paliw do nowych norm.
7. Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca Umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia.
8. Dostawa paliw odbywać się będzie bezgotówkowo, przy użyciu elektronicznych kart paliwowych, bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy i bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT.
9. Elektroniczne karty paliwowe:
1) obejmować będą:
a) Karty przyporządkowane do konkretnych pojazdów (około 40 szt.) – dla każdego pojazdu eksploatowanego przez Zamawiającego wskazanego w załączniku nr 2 do umowy;
b) Karty imienne i na okaziciela (około 5 szt.) – do tankowania do kanistra (dla urządzeń i ciągnika rolniczego Zamawiającego) i/lub do tankowania innych pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego, a nie ujętych w zał. nr 2 do umowy (w szczególności pojazdów zastępczych),
2) uprawniać będą wyłącznie do zakupu paliw objętych przedmiotem umowy;
3) uprawniać będą do dokonywania zakupów paliw wyłącznie na stacji/stacjach paliw Wykonawcy, rozmieszczonych na terenie Miasta Rzeszów, jak i całego kraju;
4) obligatoryjnie muszą być zabezpieczone kodem PIN;
5) wystawione i/lub wymienione będą Zamawiającemu nieodpłatnie. Wszystkie karty będą wystawiane w terminie 14 dni, licząc od dnia złożenia zapotrzebowania.
6) w razie utraty którejkolwiek z kart Zamawiający niezwłocznie powiadomi (pisemnie bądź telefonicznie) Wykonawcę o fakcie utraty. Od momentu zgłoszenia utraty karty, Wykonawca nie może sprzedawać paliwa na jej podstawie.
7) Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie umowy ponosi Wykonawca.
10. Po dostarczeniu bezgotówkowych kart elektronicznych Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję dokonanych transakcji, która będzie zawierać:
1) nazwisko i imię osoby pobierającej paliwo
2) datę, dokładny czas i miejsce zakupu paliwa;
3) numer rejestracyjny pojazdu, do którego zakupiono paliwo
4) rodzaj, ilość, cenę (jednostkową 1 litra paliwa, netto i brutto) zakupionego paliwa;
5) numer karty, na którą dokonano zakupu;
6) nazwę i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji.
11. Wykonawca zobowiązany jest stosować w trakcie realizacji zamówienia:
1) cenę równą cenie brutto za 1 litr danego paliwa (tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, oleju napędowego oraz skroplonego gazu ropopochodnego LPG) obowiązującą na stacji paliw Wykonawcy, na której Zamawiający tankuje pojazd i/lub pobiera paliwo do kanistra, w dniu zakupu (tankowania) – tj. cenę z dystrybutora;
2) rabat w wysokości określonej w ofercie Wykonawcy (w zł za litr paliwa) liczony od ceny brutto, o której mowa w pkt 1). Rabat będzie uwzględniony na każdej fakturze wystawionej przez Wykonawcę od wartości pobranego przez Zamawiającego paliwa w okresie rozliczeniowym.
12. Bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji będzie potwierdzany wystawieniem zbiorczej faktury każdorazowo po zakończeniu pełnego okresu rozliczeniowego. Faktura będzie obejmowała należność z tytułu sprzedaży paliwa dokonanej w tym okresie. Ustalony zostaje okres rozliczeniowy od 1. (pierwszego) do 15 (piętnastego) i od 16 (szesnastego) do ostatniego dnia miesiąca.
13. Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca obligatoryjnie dołączy zestawienie, obejmujące następujące dane:
1) numer karty paliwowej;
2) numer rejestracyjny pojazdu;
3) ilość zakupionego paliwa;
4) kwotę netto;
5) kwotę należnego podatku VAT;
6) kwotę brutto
14. Wykonawca gwarantuje możliwość bezgotówkowego tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego oraz do ciągnika rolniczego URSUS, na podstawie karty imiennej i/lub na okaziciela.
15. W przypadku braku możliwości tankowania paliw na stacji paliw Wykonawcy wskazanej w ofercie - tj. stacji, o której mowa w § 1 ust. 10 umowy, (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa o takich samych parametrach na innej stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Rzeszowa, po cenie obowiązującej na dystrybutorze w chwili zakupu, z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw na terenie miasta Rzeszowa, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa na dowolnej stacji paliw na terenie miasta Rzeszowa, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu różnicę ceny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,
przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna oferty stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
Łączna punktacja zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze
wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, oraz dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego i infrastruktury niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 2,3 i 4 ustawy Pzp).2. W odniesieniu do warunków, o których mowa w ust. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości oraz wykazał, że:
1) spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. posiada aktualną koncesję, potwierdzającą posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową, olejem napędowym i skroplonym gazem ropopochodnym LPG) wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 roku, poz. 716 z późniejszymi zmianami) lub równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową, olejem napędowym i skroplonym gazem ropopochodnym LPG);
2) spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – tj. dysponuje, co najmniej jedną stacją paliw zapewniającą możliwość bezgotówkowego tankowania, za pomocą elektronicznych kart paliwowych, wszystkich paliw będących przedmiotem zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 20.00 a w sobotę w godz. 6.00 – 16.00, położoną w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa.
3) spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej – tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia m.in. w zakresie szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 zł.
3. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków, o których mowa w ust. 2 poprzez złożenie oświadczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie dodatkowo zobowiązany do złożenia, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale X SWZ.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o którym mowa w ust. 2 pkt 1), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. uprawnienia i zrealizuje dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. W celu potwierdzenia okoliczności:
1) o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, określonych w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2022.1385 t.j.). Koncesja musi być ważna w okresie trwania umowy.
2) o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale VII, Wykonawca przedłoży wykaz wszystkich stacji paliw na terenie Polski, z wyodrębnieniem stacji paliw spełniających wymagania, o których mowa w Rozdziale VII SWZ ust. 2 pkt 2) SWZ – niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stacji paliw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3) o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, określonych w Rozdziale VII, Wykonawca przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000 zł.
3. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale składa się zgodnie z wymogami określonymi w Rozdziale X SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu
udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów
rejestrowych, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o braku podstaw
wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy
Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają ci poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane zostały w par. 12 Projektowanych Postanowień Umownych (PPU) stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.2. Na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, dopuszcza się zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Strony przewidują także możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
1) zmiana terminu lub sposobu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwe jest dostosowanie umowy do zmian spowodowanych jej wystąpieniem. Przez siłę wyższą rozumieć należy zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, np. epidemia, wojna, powódź i inne kataklizmy, strajki lub rozruchy społeczne.
2) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – Zamawiający przewiduje zmiany umowy polegające na dostosowaniu zapisów umowy do zmienionych przepisów w zakresie:
a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy. Szczegóły wprowadzenia zmian określono w par. 12 PPU.
4. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian o charakterze nieistotnym, o których mowa w par. 12 ust. 8 PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na Platformie e-Zamówienia z zastosowaniem zasad określonych w Rozdziale XIII SWZ (Opis sposobu przygotowania oferty oraz sposób i termin składania ofert)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.