Og³oszenie z dnia 2021-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00070052/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2021/BZP 00128252/01 - Wynik z dnia 2021-07-27
Og³oszenie nr 2021/BZP 00086521 z dnia 2021-06-17 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowa organizacja Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dfd5ec90-cf34-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00086521
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004422/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Kompleksowa organizacja Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.pogotowie.bialystok.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania ofert oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1. Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz Identyfikator postêpowania.
9. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za po¶rednictwem tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postepowania tj. EOP.332.16.21.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy,¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska89, 15-874 Bia³ystok;2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.16.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym w dniach 02.09.2021 r. – 04.09.2021 r. dla zgodnie z opisem w Za³±czniku nr 1 – Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integraln± czê¶æ niniejszej SWZ.
Realizacja us³ugi bêdzie na terenie powiatu augustowskiego. Polegaæ bêdzie na zakwaterowaniu i wy¿ywieniu uczestnikom Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym oraz zapewnienie odpowiednich sal konferencyjnych, szkoleniowych, parkingu, wycieczki kolejk± i statkiem. Maksymalna ilo¶æ uczestników – 220 osób. Zakres przedmiotu umowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz zamówienia objêtego prawem opcji. Zamówienie gwarantowane to 170 osób oraz zamówienie objêtego prawem opcji do 220 osób (tj. 50 osób). Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku zg³oszenia siê wiêkszej liczby uczestników ni¿ okre¶lona jako zamówienie gwarantowane.
W czasie trwania pandemii obiekt musi spe³niaæ warunki sanitarno- epidemiologiczne zgodne z Ustaw± z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz. U. z 2020 r. poz 374 ze zm.) i wymaganiami sanitarnymi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55000000-0 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Us³ugi hotelarskie w zakresie spotkañ i konferencji
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
98351100-9 - Us³ugi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Maksymalna ilo¶æ uczestników – 220 osób. Zakres przedmiotu umowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz zamówienia objêtego prawem opcji. Zamówienie gwarantowane to 170 osób oraz zamówienie objêtego prawem opcji do 220 osób (tj. 50 osób). Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku zg³oszenia siê wiêkszej liczby uczestników ni¿ okre¶lona jako zamówienie gwarantowane.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-02 do 2021-09-04
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena ofertowa brutto – 60%
b) Kategoryzacja hotelu – 5%
c) Do¶wiadczenie wykonawcy w organizacji podobnych us³ug – 10%
d) Zapewnienie parkingu na terenie obiektu – 10%
e) Odleg³o¶æ od jeziora – 5%
f) Zastosowanie produktów regionalnych – 10%
Ad. a)
Cena ofertowa brutto tj. Warto¶æ ogó³em oferty gwarantowanej + opcjonalnej (Cof) – 60%
Cof =(Cmin/Cofbad) x 60 pkt
Gdzie:
Cof – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena brutto (Warto¶æ ogó³em oferty gwarantowanej + opcjonalnej) spo¶ród wszystkich zaoferowanych cen;
Cof bad. – cena brutto (Warto¶æ ogó³em oferty gwarantowanej + opcjonalnej) zaoferowana w badanej ofercie.
Ad. b)
Kategoryzacja hotelu (K) – 5 %
Kategoryzacja hotelu zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których ¶wiadczone s± us³ugi hotelarskie (Dz.U.2017.2166 t.j. z pó¼n. zm.).
**** i wiêcej – 5 pkt
*** – 0 pkt
W przypadku gdy Wykonawca dysponuje hotelem posiadaj±cym mniej ni¿ 3 gwiazdki lub nieposiadaj±cym gwiazdek, oferta zostanie odrzucona.
Ad.c
Do¶wiadczenie Wykonawcy w organizacji podobnych us³ug (D) – 10 %
Punkty za kryterium „Do¶wiadczenie Wykonawcy w organizacji podobnych us³ug” zostan± przyznane Wykonawcy zgodnie z poni¿szym:
- punkty bêd± przyznawane, gdy Wykonawca wyka¿e siê, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³, wiêcej ni¿ jedn± us³ugê hotelarsko- gastronomiczn± odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (ponad minimum wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu), z których ka¿da:
a) by³a o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto,
b) obejmowa³a zapewnienie co najmniej: noclegów, wy¿ywienia, us³ugi parkingu,
c) nale¿yte wykonanie us³ugi zosta³o potwierdzone dowodem, w postaci referencji, albo o¶wiadczenia Wykonawcy – je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa wy¿ej.
- punkty bêd± przyznawane w sposób nastêpuj±cy:
10 pkt – organizacja powy¿ej 6 us³ug
5 pkt – organizacja 3 us³ug
1 pkt – organizacja 2 us³ug
Ad.d)
Zapewnienie parkingu na terenie obiektu (P) – 10 %
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10 pkt, je¿eli zapewni na czas pobytu parking na terenie obiektu na co najmniej 85 pojazdów, w tym 40 ambulansów ratunkowych, 40 samochodów osobowych oraz 5 ambulansów demonstracyjnych, które bêd± zaparkowane w okolicach wej¶cia do hotelu lub 0 pkt je¿eli parking bêdzie znajdowa³ w bezpo¶rednim s±siedztwie obiektu.
Ad.e)
Bezpo¶redni dostêp do jeziora (J) – 5 %
Wykonawca mo¿e uzyskaæ 5 pkt w przypadku gdy obiekt bêdzie znajdowa³ siê na terenie posiadaj±cym bezpo¶redni dostêp do jeziora lub 0 pkt w przypadku gdy hotel nie bêdzie posiada³ bezpo¶redniego dostêpu do jeziora .
Ad.f)
Zastosowanie produktów regionalnych (Pr) -10%
Zamawiaj±cy bêdzie premiowa³ oferty uwzgledniaj±ce zastosowanie wyrobów regionalnych zarejestrowanych na Li¶cie Produktów Tradycyjnych prowadzonej przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, dostêpnej pod adresem https://www.gov.pl/web/rolnictwo/lista-produktow-tradycyjnych12 dla województwa podlaskiego.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e otrzymaæ:
W przypadku zapewnienia 10 i wiêcej wyrobów regionalnych podczas trwania Mistrzostw- Wykonawca otrzyma 10 pkt,
W przypadku zapewnienia od 9 do 5 wyrobów regionalnych podczas trwania Mistrzostw- Wykonawca otrzyma 5 pkt,
W przypadku zapewnienia od 4 do 0 wyrobów regionalnych podczas trwania Mistrzostw- Wykonawca otrzyma 0 pkt.
SUMA = Cof +K +D+P+J+Pr
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kategoryzacja hotelu
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie wykonawcy w organizacji podobnych us³ug
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie parkingu na terenie obiektu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ od jeziora
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zastosowanie produktów regionalnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ finansow± w wysoko¶ci 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie w sposób nale¿yty co najmniej jedn± us³ugê rodzajem i warto¶ci± odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia. Przez us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi niniejszego zamówienia uwa¿a siê organizacjê us³ugi hotelarsko-gastronomicznej o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto.
b) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych) w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±c przed jej z³o¿eniem.
b) Dowody w postaci referencji, wystawione przez podmioty, na rzecz których us³ugi ujête w tabeli w Za³±czniku nr 2 punkt 8 by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne zmiany i uzupe³nienia tre¶ci Umowy, dopuszczalne s± jedynie w sytuacjach i na zasadach okre¶lonych w Ustawie pzp, w szczególno¶ci w art. 455 pzp.2. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa:
a. wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej, jako zdarzeñ zewnêtrznie niemo¿liwych do przewidzenia i niemo¿liwych do zapobie¿enia
b. konieczno¶ci zmiany terminu realizacji Mistrzostw z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci przeprowadzenia Mistrzostw z uwagi na sytuacjê epidemiologiczn± COVID-19
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-24
2021-06-17 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Obs³uga weterynaryjna Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku - uzupe³nienie
- Kompleksowe us³ugi polegaj±ce na przegl±dzie i konserwacji d¼wigów, prace remontowe oraz przegl±dy specjalne d¼wigów w obiektach Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokó³ce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o warto¶ci nieruchomo¶ci w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Bia³ymstoku - czê¶æ I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - czê¶æ II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokó³ka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi hotelarskiej i restauracyjnej
- Zapewnienie posi³ków i noclegów w zawi±zku z organizacj± Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Paw³a II
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZ¡CEJ WYPRACOWANYCH MODELI US£UG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie organizacji i obs³ugi dwudniowego szkolenia dla pracowników GDO¦ oraz rdo¶ pn."Oddzia³ywanie górnictwa podziemnego na stan wód podziemnych i powierzchniowych".
- Zamówienie dot. kompleksowej us³ugi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleñ pod nazw± "Nowa ustawa o rynku pracy i s³u¿bach zatrudnienia - rola i zadania publicznych s³u¿b zatrudnienia....."
- Us³ugi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleñ i innych wydarzeñ dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej we Wroc³awiu
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.