Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024541/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00035260/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 300 04 90
1.5.8.) Numer faksu: 89 762 12 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59f8d71b-7836-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008821/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024541/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZB.271.6.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173109,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. Jana Henryka Dąbrowskiego w Żydowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa w Kinkajmach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Galinach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 23992,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 56481,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. 20 Bartoszyckiej Brygady Zmechanizowanej
w Bezledach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 51506,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zgodnie z art 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 3) Zmawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta Nr 1 – TRONUS Polska Sp. z.o.o. Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 2 – ALTECH Sp. Jawna Płock podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5). Zamawiający określił minimalne parametry dla asortymentu wymienionego w Zadaniach od 1 do 2. W wyniku oceny uzupełnionych prospektów technicznych dla zadań Nr 1 i Nr 2 Wykonawca zaoferował inny przedmiotu zamówienia niż wymagany przez zamawiającego, przedmiot nieodpowiadający wymaganiom określonym w warunkach zamówienia, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 3 – INTER-EDU Albert Sikora Prostyń podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3). Oferta powyższego wykonawcy została przekazana za pośrednictwem miniPortalu w postaci elektronicznej, jednak nie została podpisana przez Wykonawcę w sposób określony w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, w związku z czy podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 4 – BENER Michał Benka Gdańsk podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 6 – ENERGIZE IT Kamil Klejna Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.
Mając powyższe na względzie uznać należy, że w niniejszym postępowaniu w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 nie wpłynęła żadna prawidłowa oferta. Zamawiający jest zatem zobligowany unieważnić niniejsze postępowanie w związku z tym, iż złożone oferty w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 podlegają odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zgodnie z art 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 3) Zmawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta Nr 1 – TRONUS Polska Sp. z.o.o. Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 2 – ALTECH Sp. Jawna Płock podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5). Zamawiający określił minimalne parametry dla asortymentu wymienionego w Zadaniach od 1 do 2. W wyniku oceny uzupełnionych prospektów technicznych dla zadań Nr 1 i Nr 2 Wykonawca zaoferował inny przedmiotu zamówienia niż wymagany przez zamawiającego, przedmiot nieodpowiadający wymaganiom określonym w warunkach zamówienia, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 3 – INTER-EDU Albert Sikora Prostyń podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3). Oferta powyższego wykonawcy została przekazana za pośrednictwem miniPortalu w postaci elektronicznej, jednak nie została podpisana przez Wykonawcę w sposób określony w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, w związku z czy podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 4 – BENER Michał Benka Gdańsk podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Nr 6 – ENERGIZE IT Kamil Klejna Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.
Mając powyższe na względzie uznać należy, że w niniejszym postępowaniu w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 nie wpłynęła żadna prawidłowa oferta. Zamawiający jest zatem zobligowany unieważnić niniejsze postępowanie w związku z tym, iż złożone oferty w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 podlegają odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23992,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23992,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23992,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7740013894
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Altech Sp. j. Z. Pająk, A. Pająk
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23992,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56481,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56481,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56481,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altech Sp. j. Z. Pająk A. Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56481,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51506,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51506,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51506,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altech Sp. j. Z. |Pająk, A. Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51506,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
umowy ramowej nie można dokonać wyboru w tygodniach Zamawiający przeliczył 2 tygodnie na
14 dni.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Sporządzanie, dowóz i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do jednostek podległych na terenie Gminy Bartoszyce - Część II.
- Świadczenie usług w ramach programu "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ" - dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja - 2025.
- Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Zawodowo i profesjonalnie w szkołach z powiatu chełmińskiego"
- "Dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli"
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - II
- ,,Mój potencjał - Moja przyszłość. Rozwój edukacji w Gminie Żurawica" zakup i dostawa sprzętu ICT"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.