Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00036272/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Naprawa i konserwacja urządzeń drukujących oraz dostawa tonerów i tuszy w latach 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomosigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-096712f5-ddf8-4136-88b7-86f83f6b709f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i konserwacja urządzeń drukujących oraz dostawa tonerów i tuszy w latach 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096712f5-ddf8-4136-88b7-86f83f6b709f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek oraz naprawa drukarek i kserokopiarek w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.3.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część 1) - naprawa kserokopiarek i drukarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów i tuszy).Rodzaj i typ urządzeń drukujących:
HP LJ – 1319 mfp
HP LJ – 1320
HP LJ – CM1415 fnw
HP LJ – 1522 mfp
HP LJ – 1536 dnf
HP LJ – C2025 dn
HP LJ – 2055 dn
HP LJ – CM2320 fxi
HP LJ – C3000
HP LJ – 3015 dn
HP LJ – 3050
Samsung ML 3051 dn
Sharp MX 2310
Epson WF-R5690
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30121300-6 - Urządzenia do powielania
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadnie (Część 2) – naprawa kserokopiarek i drukarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów).Rodzaj i typ urządzeń drukujących:
Kyocera FS 1035 mfp
Kyocera FS 1135 mfp
Kyocera FS 1325 mfp
Kyocera FS 1370 dn
Kyocera P 2135 dn
Kyocera M 2535dn
Kyocera M 2540dn
Kyocera TA 250 ci
Kyocera TA 2551 ci
Kyocera TA 2552 ci
Kyocera TA 2553 ci
Kyocera M 6026 cdn
Kyocera M 6030 cdn
Kyocera M 6230 cdn
Kyocera M 6235 cidn
Kyocera FSC 8020 mfp
Kyocera TA 181
Kyocera TA 3050ci
Kyocera TA 3051ci
Kyocera TA 4053ci
Kyocera TA 4054 ci
TA Triumph Adler 4007 ci
TA Triumph Adler P- 4020mfp
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30121300-6 - Urządzenia do powielania
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.5.5.) Wartość części: 875000,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190448664
7.3.3) Ulica: ul. Heweliusza 23/25
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 875000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 875000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMIT-MITA Jerzy Bielonko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190529730
7.3.3) Ulica: Kartuska 368A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-125
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY BIELONKO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY BIELONKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 875000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zestawów do izolacji materiału biologicznego dla UCK
- Dostawa przeciwciał do manualnych odczytów immunohistochemicznych dla UCK
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
- 2025. Modernizacja przejazdów i przejść przez torowiska
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Organizacja i przeprowadzenie w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2025 bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.