Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00475571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00489798/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych realizowana przez 17 WOG Koszalin (3 zadania).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych realizowana przez 17 WOG Koszalin (3 zadania).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a534053-747c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065779/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wykonanie prac konserwacyjnych oraz naprawczych urządzeń, instalacji, wentylacji i klimatyzacji w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 WOG Koszalin.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/WOG/UInfrastr./22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 502219,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48515,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie z podziałem na trzy zadania:1) Zadanie 1 – Grupa Zabezpieczenia Koszalin,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
3. Oznaczenie kodu CPV:
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
2) prace konserwacyjne instalacji elektrycznej;
3) prace polegające na uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia;
4) wykonanie pomiarów okresowych urządzeń, zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia-sprawdzenie.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 210938,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie z podziałem na trzy zadania:Zadanie 2 – Grupa Zabezpieczenia Kołobrzeg,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Oznaczenie kodu CPV:
50710000-5 – usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych;
50730000-1 - usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
2) prace konserwacyjne instalacji elektrycznej;
3) prace polegające na uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia;
4) wykonanie pomiarów okresowych urządzeń, zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia-sprawdzenie.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 51437,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie z podziałem na trzy zadania:Zadanie 3 – Grupa Zabezpieczenia Darłowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Oznaczenie kodu CPV:
50710000-5 – usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych;
50730000-1 - usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
2) prace konserwacyjne instalacji elektrycznej;
3) prace polegające na uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia;
4) wykonanie pomiarów okresowych urządzeń, zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia-sprawdzenie.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 239843,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224598,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224598,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224598,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692486914
7.3.3) Ulica: ul. Połczyńska 61
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81610,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81610,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81610,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692486914
7.3.3) Ulica: ul. Połczyńska 61
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81610,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376441,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376441,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692486914
7.3.3) Ulica: ul. Połczyńska 61
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376441,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
- Świadczenie usług w zakresie wynajmu transportu osobowego wraz z kierowcami, dla Politechniki Koszalińskiej, na potrzeby realizacji wyjazdów lokalnych, krajowych i międzynarodowych
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.