Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Drugie zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w sprawie umowy IA1/B/21/12/DM zawartej dnia 6.08.2021 r. dot. modernizacji korytarzy w budynku Wydziału Chemicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/237-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Drugie zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w sprawie umowy IA1/B/21/12/DM zawartej dnia 6.08.2021 r. dot. modernizacji korytarzy w budynku Wydziału Chemicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08d1e610-a45d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.100 B 9 Modernizacja korytarzy w budynku Wydziału Chemicznego –do umowy IA1/B/21/12/DM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Negocjacje prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na mocy art. 214 ust. 1 pkt 7) i art. 305 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, było przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowy zakres robót wynika z kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru robót załączonego do zaproszenia do negocjacji. W opisie zamówienia podstawowego, wskazano zakres tych robót budowlanych
oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.9.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17753,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 4 szt. dodatkowej stolarki drzwiowej do lab. 103 i 105 wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi tj. posadzkarskimi i malarskimi w bezpośrednim sąsiedztwie wymienianych drzwi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21836,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21836,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21836,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Świderek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma A.S.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-237-12-35
7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 9/3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21836,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/29/24Dostawa spektrometru rentgenowskiego (EDS) wraz instalacją i uruchomieniem na skaningowym mikroskopie elektronowym Leo Gemini 1525
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2975S ul. Wielopole w Pilchowicach
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej na I piętrze w Zespole Szkół Specjalnych w Pyskowicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Częściowy remont dachu wraz z kominami i wymianą instalacji odgromowej oraz klapami wyjścia na dach - III etap Znak sprawy: IA1.284.10.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2916S ul. Szafranka / Gliwicka z drogami gminnymi ul. Leopolda Miki i Powstańców Śląskich w Żernicy
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.