Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021047/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
- 2021/BZP 00024783/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00024806/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086648 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie prac obsługowo – konserwacyjnych wyposażenia „Wzgórza P-lot”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/6wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie prac obsługowo – konserwacyjnych wyposażenia „Wzgórza P-lot”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab8a8357-8b09-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011746/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa w zakresie prac obsługowo-konserwacyjnych wyposażenia "Wzgórza P-lot"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021047/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/Szkol/6WOG/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178593,78 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1. Urządzenie do ukazywania makiety śmigłowca PS-46 – 1 szt.W zakres prac obsługowo – konserwacyjnych wchodzić będą wszelkie czynności związane z przeglądem, konserwacją oraz naprawą. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno – techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości wyposażenia, gwarantując ich zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku wystąpienia elementów wyeksploatowanych – regeneracja lub wymiana na nowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 37198,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2. Podnośnik PPC-11 – 4 szt.W zakres prac obsługowo – konserwacyjnych wchodzić będą wszelkie czynności związane z przeglądem, konserwacją oraz naprawą. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno – techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości wyposażenia, gwarantując ich zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku wystąpienia elementów wyeksploatowanych – regeneracja lub wymiana na nowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 127962,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49485,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48897,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49485,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMUM – Tymiński i spółka sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49485,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-08-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113816,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220403,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113816,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMUM – Tymiński i spółka sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113816,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-08-112021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
- Utrzymanie w sprawności technicznej sieci kanalizacyjnej w kompleksach wojskowych m. Czarne.
- Dostawa środków i materiałów medycznych w celu rotacji wyposażenia IPMED i plecaków PRS dla 6 WOG Ustka
- Montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu w bud. nr 1 i 3 oraz 9, 10, 11, 15 i 64 w kompl. wojsk. m. Słupsk, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. ppoż.
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług napraw i konserwacji urządzeń używanych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy(m.in.komputery,urządzenia drukujące,monitory,ups,kamery personalne,centrale telefoniczne,radiotelefony,itp.)
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Remont ogrodzenia i podwórza gospodarczego na terenie obiektu Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.