Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038733/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086659 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 23 Stycznia 7
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523870104
1.5.8.) Numer faksu: 523871253
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solec@soleckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/soleckujawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f016f2be-a357-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001586/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Adaptacja budynku nr 4 przy Placu Jana Pawła II wraz z otoczeniem na cele społ - gosp., dofinansowanego z EFRR w ramach RPO Woj. Kuj.-Pom. 2014-2020, (nr konkursu RPKP.06.04.01-IZ.00-04-221/18)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038733/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIPP.ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94682,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego obejmującego wykonanie robót budowlanych obejmujących dwa etapy realizacji:
1.1. ETAP I:
- budowa parkingu na 23 stanowiska u zbiegu ulic Wolności i Toruńskiej,
- przebudowa Placu Jana Pawła II ze zmianą układu komunikacyjnego, przebudową infrastruktury podziemnej, wymianą nawierzchni na placu, budową nowego oświetlenia, lokalizacją elementów małej architektury i budową fontanny, aranżacją zieleni ,
- przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 394 – ul. Kościuszki – z lokalizacją zatoki autobusowej oraz postoju taxi,
- przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 394 – ul. Toruńska – z lokalizacją zatoki autobusowej i przebudową chodnika,
- wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi wojewódzkiej – ul. Bydgoska – w obrębie Placu Jana Pawła II,
- naprawa (frezowanie) odcinka nawierzchni drogi wojewódzkiej – ul. Wolności –
w obrębie Placu Jana Pawła II,
1.2. ETAP II:
- rozbudowa ul. Ułańskiej
2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy – inspektora nadzoru opisany jest w załączniku nr 7a do SWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru, zgodnie z art. 103 ust. 1 Pzp, określają szczegółowo projekty budowlane oraz wykonawcze, opracowane przez PPD Wrotech Sp. z o.o. z Wrocławia (załącznik nr 8 do SWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 7 do SWZ).
3. Dla zadania inwestycyjnego objętego usługą nadzoru inwestorskiego wydane zostały decyzje administracyjne: 1) Decyzja 1587/2019 z dn. 16.08.2019 r (znak WB.6740.909.2019) na przebudowę Placu Jana Pawła II (nawierzchnia placu, miejsc postojowych, chodnika, ciągów pieszo-jezdnych) wraz z obiektami małej architektury; przebudowę chodnika i peronu przystankowego z wiatą oraz przebudowę złącza kablowego ZK-3a; budowę parkingu na samochody osobowe; elektroenergetyczną linię kablową zasilania dla fontanny oraz wodociąg zasilający fontannę wraz z instalacją nawadniania; sieć kanalizacji deszczowej; budowę i przebudowę linii oświetlenia drogowego wraz ze słupami oświetleniowymi na terenie działek nr 488, 784/2, 785/2, 698/1, 698/2 w miejscowości Solec Kujawski gmina Solec Kujawski.; 2) Decyzja WN.673.15.2019 z dn. 26.08.2019 r . zezwalająca na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Ułańskiej z poszerzeniem pasa drogowego wraz z budową infrastruktury towarzyszącej. 3) potwierdzenie (WIR.I.7843.2.141.2019.MO) przyjęcia zgłoszenia z dn. 18.06.2019 r dotyczącego zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 394 w zakresie wymiany nawierzchni placu Jana Pawła II między ul. T. Kościuszki a ul. Wolności oraz między ul. Bydgoską a ul. Toruńską, budowy zatoki autobusowej z wiatą i zatoki postoju taxi przy ul. T. Kościuszki, budowy zatoki autobusowej przy ul. Toruńskiej, budowy dwóch zjazdów publicznych dla obsługi komunikacyjnej projektowanego parkingu w km 0+612 ul. Toruńska strona lewa oraz km 7+450 ul. Wolności strona lewa oraz budowie infrastruktury towarzyszącej tj. budowie przyłącza wody km 7+585 pl. Jana Pawła II, sieci kanalizacji deszczowej km 0+475 pl. Jana Pawła II, przyłącza teletechnicznego wraz budową kanalizacji kablowej w km 7+595 pl. Jana Pawła II, przyłącza elektrycznego km 7+580 pl. Jana Pawła II, przebudowie sieci teletechnicznej od km 7+668 do km 7+740 ul. T. Kościuszki, przebudowie sieci elektroenergetycznej km 7+655 ul. T. Kościuszki; przyłącza kanalizacji deszczowej km 0+632 ul. Toruńska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42066,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571112978
7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 56
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Obsługa laboratoryjna na zadania z zakresu: rozbudowy, przebudowy i remontów odcinków dróg wojewódzkich oraz bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych w 2025 dla ŚZDW Kielce
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. nadbudowa oficyny B budynku A wraz z przebudową budynku A Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.