Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086680 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez ZDW w Olsztynie - zadanie 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez ZDW w Olsztynie - zadanie 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73317a72-cf5e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Powyższy zakres robót odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia podobnego i jest zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia podstawowego, obejmującego „Diagnostykę stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez ZDW w Olsztynie - z podziałem na 2 części” na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
Wartość szacunkowa zamówienia podobnego została ujęta w wartości szacunkowej do zamówienia podstawowego.
Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia podobnego niż podstawowego. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej oraz SWZ. Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią termin i cenę wykonania takiego zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZDW/NZP.ND/PN-2/3220/86/2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/NZP.ND/WR-7/3220/25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355593,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na diagnostyce stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez ZDW w Olsztynie - zadanie 2".
Zamawiający zlecił w 2020 roku wykonanie pomiarów diagnostycznych na 680 km dróg wojewódzkich. W roku 2021 planowane jest wykonanie pomiarów diagnostycznych na drogach obejmujących swym zasięgiem około 2/3 sieci dróg wojewódzkich ( do 1 180 km).
Przedmiot zamówienia realizowany jest na podstawie „Wytycznych diagnostyki stanu technicznego nawierzchni dla dróg wojewódzkich” (dalej: Wytyczne WDSN lub WDSN), które stanowią integralną cześć niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ) i są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
https://www.zdw.olsztyn.pl/stronaglowna/dokumenty-techniczne.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631480-8 - Usługi kontroli dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348428,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348428,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348428,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Badawczy Dróg i Mostów z siedzibą w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-76-61
7.3.3) Ulica: ul. Instytutowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-302
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT BADAWCZY DRÓG I MOSTÓW
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT BADAWCZY DRÓG I MOSTÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348428,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.