eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPrzewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,187565,be76d7e4d239a8542b1fd97572c33e93.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cbcf2fa-d5fd-44e0-9555-667cfa787b4e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83666,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 pn.: „Przewóz dzieci ze szkół na Międzyosiedlowy Basen Miejski przy ulicy Wysokiej 12 we Włocławku” polega na dowozie dzieci ze szkół na Międzyosiedlowy Basen Miejski przy ulicy Wysokiej 12 we Włocławku.

Trasy przejazdów w poszczególne dni tygodnia:
poniedziałek około 65 km,
wtorek około 68 km,
środa około 48 km.,
czwartek około 44 km,
piątek około 71 km.

Usługa będzie świadczona w oparciu o opracowane przez Zamawiającego harmonogramy rozkładu jazdy, stanowiące załączniki do SWZ. Maksymalna ilość kilometrów do realizacji w ramach zamówienia wynosi 5032. Możliwe jest ograniczenie ilości wozokilometrów do zrealizowania w ramach umowy. Każdorazowa zmiana ilości kilometrów będzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Za niezrealizowane kilometry Wykonawcy nie będzie należało się wynagrodzenie. Wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy dotyczące przedmiotowego zamówienia będzie ustalane co miesiąc na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów. Usługi przewozowe (dowozy do szkół) Wykonawca będzie wykonywał w godzinach od 7:30 do 15:00. Maksymalna ilość tygodni świadczenia usługi: 17. Maksymalna liczba kilometrów: 5032. Usługa winna być realizowana zgodnie z załączonymi harmonogramami zajęć stanowiącymi załączniki nr 4 i 5 do SWZ.
Uwaga: Wykonawca zobowiązuje się, że nie będzie naliczał Zamawiającemu kosztów zawiązanych z: dojazdem do miejsca początkowego trasy, powrotem z końcowej trasy do miejsca parkowania pojazdu, wystąpieniem godzin postojowych pomiędzy godzinami dowozu a godzinami odwozu.
Usługa winna być realizowana autobusem o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 30 miejsc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 42117,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 pn.: „Przewóz dzieci ze szkół na Krytą Pływalnię „Delfin” przy ulicy al. Chopina 10 we Włocławku” polega na dowozie dzieci ze szkół na Krytą Pływalnię „Delfin” przy ulicy al. Chopina 10 we Włocławku.
Trasy przejazdów w poszczególne dni tygodnia:
poniedziałek około 75 km,
wtorek około 62 km,
środa około 40 km.,
czwartek około 56 km,
piątek około 59 km.

Usługa będzie świadczona w oparciu o opracowane przez Zamawiającego harmonogramy rozkładu jazdy, stanowiące załączniki do SWZ. Maksymalna ilość kilometrów do realizacji w ramach zamówienia wynosi 4964. Możliwe jest ograniczenie ilości wozokilometrów do zrealizowania w ramach umowy. Każdorazowa zmiana ilości kilometrów będzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Za niezrealizowane kilometry Wykonawcy nie będzie należało się wynagrodzenie. Wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy dotyczące przedmiotowego zamówienia będzie ustalane co miesiąc na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów. Usługi przewozowe (dowozy do szkół) Wykonawca będzie wykonywał w godzinach od 7:30 do 15:00. Maksymalna ilość tygodni świadczenia usługi: 17. Maksymalna liczba kilometrów: 4964. Usługa winna być realizowana zgodnie z załączonymi harmonogramami zajęć stanowiącymi załączniki nr 4 i 5 do SWZ.
Uwaga: Wykonawca zobowiązuje się, że nie będzie naliczał Zamawiającemu kosztów zawiązanych z: dojazdem do miejsca początkowego trasy, powrotem z końcowej trasy do miejsca parkowania pojazdu, wystąpieniem godzin postojowych pomiędzy godzinami dowozu a godzinami odwozu.
Usługa winna być realizowana autobusem o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 30 miejsc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 41548,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48911,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48911,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48911,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910226702

7.3.3) Ulica: Rysia 3

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48911,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48250,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48250,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48250,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910226702

7.3.3) Ulica: Rysia 3

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48250,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.