Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług promocji powiatu nyskiego poprzez prowadzoną przez
Stal Nysa S.A. drużynę siatkarską PSG Stal Nysa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług promocji powiatu nyskiego poprzez prowadzoną przezStal Nysa S.A. drużynę siatkarską PSG Stal Nysa.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e653c2-a45d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016897/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Realizacja usług promocji powiatu nyskiego poprzez prowadzoną przez Stal Nysa S. A. drużynę siatkarską PSG Stal Nysa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt. 1 ustawy w zw. z art. 214 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.272.3.1.2022.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług promocji powiatu nyskiego poprzez prowadzoną przez Stal Nysa S.A. drużynę siatkarską PSG Stal Nysa.
Szczegółowy zakres zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) umieszczenia, przez cały okres trwania umowy, w hali sportowej w Nysie, w czasie jej użytkowania przez Wykonawcę naklejki na parkiecie z logo Zamawiającego o wymiarach co najmniej 3m x 1m,
2) ekspozycji logotypu Zamawiającego na bandach LED w trakcie trwania meczów „domowych” (7%),
3) zamieszczenia logo Zamawiającego na wszystkich materiałach promocyjnych Wykonawcy tj. plakatach informacyjnych, biletach, itp., wykonywanych w okresie trwania umowy,
4) zamieszczenia logo Zamawiającego na ściance medialnej,
5) umieszczenia logo i linku do strony internetowej Zamawiającego na stronie internetowej drużyny siatkarskiej PSG Stal Nysa,
6) prezentowania logo Zamawiającego na wszystkich kompletach strojów meczowych drużyny siatkarskiej PSG Stal Nysa,
7) umożliwienia na żądanie Zamawiającego udziału zawodników drużyny siatkarskiej PSG Stal Nysa w wybranych imprezach organizowanych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy,
8) umożliwienia na żądanie Zamawiającego nagrywania spotów (materiał audiowizualny) z udziałem siatkarzy PSG Stali Nysa,
9) przekazania Zamawiającemu 6 karnetów na sezon 2022/2023,
10) zapewnienia możliwości bezpłatnego wykorzystywania przez Zamawiającego logotypu klubu oraz wizerunku zawodników do celów promocji Powiatu,
11) przekazania Zamawiającemu 5 koszulek oraz 10 piłek siatkowych z autografami zawodników drużyny i kadry trenerskiej w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
12) przeprowadzenia 6 lekcji wychowania fizycznego w placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nyski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stal Nysa S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532451994
7.3.3) Ulica: Sudecka 23
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-25INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej na I półrocze 2025 r. do Zakładu Karnego w Nysie i Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nyskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - zadanie nr 1 - gmina Skoroszyce i Pakosławice "
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025 - Zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom dróg przez zimowe utrzymanie ich nawierzchni
- Dostawa energii elektrycznej na 2025 rok na potrzeby Agencji Rozwoju Nysy Sp. z o.o.
- Świadczenie usług polegających na doręczaniu korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym
- Budowa drogi w Wyszkowie Śląskim (dz. nr 183)
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Miasteczka Powstańczego oraz promocja obchodów w ramach 106. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego z podziałem na części
- Organizacja działań promocyjnych dotyczących Jarmarku Bożonarodzeniowego w Toruniu
- Zakup reklam, ogłoszeń i artykułów sponsorowanych w formie drukowanej w prasie o zasięgu krajowym oraz reklam banerowych i artykułów sponsorowanych w formie online na portalach internetowych
- Organizacja i przeprowadzenie EKOGALI - międzynarodowych targów produktów i żywności wysokiej jakości
- Usługa opracowania koncepcji oraz realizacji medialnej kampanii społecznej promującej działania Telefonicznej Poradni Pomocy Palącym (TPPP) oraz aplikacji mobilnej (...)
- Usługi w zakresie promocji - gadżety promocyjne, roll-up, windery, ścianka reklamowa, banery, stojak, ryngrafy
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.