Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00000681/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy worków do gromadzenia odpadów w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852747825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 69C
1.5.2.) Miejscowość: Tuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dorzeczebialej.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorzeczebialej.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy worków do gromadzenia odpadów w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da76fb16-7655-4af9-b6ec-8b68eb62927b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000086/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy worków do gromadzenia odpadów w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do gromadzenia odpadów zgodnych z kolorystyką, wzornictwem i oznaczeniami przyjętymi do stosowania na terenie gmin: Tuchów i Gromnik w ramach obowiązków związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na potrzeby Zamawiającego nowych worków na odpady komunalne selektywnie zbierane (tworzywa sztuczne/metal, papier, szkło, popiół, odpadki bio z ogrodów, odpadki bio z kuchni, zmieszane) z nadrukiem (dalej worki) w łącznej szacunkowej ilości 750 000 sztuk.
3. W ramach zawartej umowy Wykonawca dostarczy:
a. Worki czarne – w ilości 200 000 szt.
b. Worki żółte – w ilości 220 000 szt.
c. Worki niebieskie – w ilości 60 000 szt.
d. Worki zielone – w ilości 60 000 szt.
e. Worki brązowe (BIO-odpady z ogrodów) – w ilości 120 000 szt.
f. Worki brązowe (BIO-odpady kuchenne) – w ilości 60 000 szt.
g. Worki białe (przeźroczyste) – w ilości 30 000 szt.
4. Worki musza spełniać następujące wymagania: worki będą fabrycznie nowe – I gatunku, odpowiadające co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania, w tym spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
5. Worki czarne, żółte, niebieskie, zielone i brązowe (BIO-odpady z ogrodów) wyposażone będą w taśmę do ściągania wpuszczoną w górny zgrzew worka, przy czym ta część worka wykorzystana do wpuszczenia taśmy nie jest brana pod uwagę przy ocenie spełnienia przez worek wymaganych minimalnych parametrów wielkościowych (wymiary – długość i szerokość) wskazanych w rozdziale 5 SWZ .
6. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354978,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257685,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESACO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692520172
7.3.3) Ulica: ul. H. Cegielskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-202
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257685,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI TUCHÓW
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd""
- Roboty budowlano - instalacyjne w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie
- Budowa budynku zewnętrznej pracowni elektrycznej do celów praktycznej nauki zawodu na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie.
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa materiałów budowlanych oraz farb dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
- Dostawa worków foliowych z foli polietylenowej HDPE
- Dostawa dwukierunkowej siatki o sztywnych węzłach - "Przebudowa dróg leśnych p poż nr 10 i 11 w Leśnictwach Sosnówka/ Sokołowice z podziałem na dwa Etapy realizacji - etap I
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.