eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2021r. z podziałem na trzy rejony



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086783 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2021r. z podziałem na trzy rejony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kalisz - Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251026249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Złota 43

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdm.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pełnienie funkcji zarządcy dróg publicznych w mieście na prawach powiatu w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2021r. z podziałem na trzy rejony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f299a2e8-9153-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003864/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2021r. z podziałem na trzy rejony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego w zakresie odnowy istniejącego oznakowania wynosi: Rejon I ok. 14.850 m2 (plus ok. 1.400m2)*,
* Dotyczy oznakowania odblaskowego, cienkowarstwowego w kolorze czerwonym na przejściach dla pieszych, przejazdach dla rowerzystów, pasach ruchu dla rowerów oraz drogach dla rowerów.

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej stosowanego do oznakowania miejsc postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych - załącznik do SWZ.

UWAGA: należy zastosować farbę niebieską w kolorze RAL 5015 lub RAL 5017.

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej: Rejon I ok. 1.300 m2
Z uwagi na zaplanowane remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega sobie możliwość tymczasowego wstrzymania odnowy oznakowania poziomego na tych ulicach do czasu realizacji zaplanowanych remontów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 267078,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego w zakresie odnowy istniejącego oznakowania wynosi: Rejon II - ok. 14.750 m2 (plus ok. 1.000 m2)*,

* Dotyczy oznakowania odblaskowego, cienkowarstwowego w kolorze czerwonym na przejściach dla pieszych, przejazdach dla rowerzystów, pasach ruchu dla rowerów oraz drogach dla rowerów.

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej stosowanego do oznakowania miejsc postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych - załącznik do SWZ.

UWAGA: należy zastosować farbę niebieską w kolorze RAL 5015 lub RAL 5017.

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej: Rejon II ok. 600 m2

Z uwagi na zaplanowane remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega sobie możliwość tymczasowego wstrzymania odnowy oznakowania poziomego na tych ulicach do czasu realizacji zaplanowanych remontów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 248816,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego w zakresie odnowy istniejącego oznakowania wynosi: Rejon III ok. 20.240 m2 (plus ok. 3.400 m2)*
* Dotyczy oznakowania odblaskowego, cienkowarstwowego w kolorze czerwonym na przejściach dla pieszych, przejazdach dla rowerzystów, pasach ruchu dla rowerów oraz drogach dla rowerów.

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej stosowanego do oznakowania miejsc postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych - załącznik do SWZ.

UWAGA: należy zastosować farbę niebieską w kolorze RAL 5015 lub RAL 5017.

Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej:
Rejon III ok. 1.600 m2

Z uwagi na zaplanowane remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega sobie możliwość tymczasowego wstrzymania odnowy oznakowania poziomego na tych ulicach do czasu realizacji zaplanowanych remontów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 384105,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217095,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217095,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ductus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095

7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217095,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164082,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194930,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164082,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kołodziejczyk MK DROGI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771948403

7.3.3) Ulica: Słoneczna 2b

7.3.4) Miejscowość: Żarki - Letnisko

7.3.5) Kod pocztowy: 42-311

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164082,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279008,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338879,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279008,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712259264

7.3.3) Ulica: Południowa 17/19

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279008,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z zapisami pkt. 5 SWZ (dot. Rejonu I, II i III): "5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
5.1. Termin obowiązywania umowy: do dnia 30.11.2021r.
5.2. Terminy realizacji:
1/ odnowa istniejącego oznakowania: w ciągu 45 dni od daty zawarcia umowy,
2/ wykonanie oznakowania poziomego miejsc postojowych dla pojazdu osoby niepełnosprawnej – w ciągu 45 dni od daty zawarcia umowy,
3/ wykonanie nowego oznakowania nieuwzględnionego w załącznikach, a które zostanie zlecone przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy – w ciągu 7 dni od pisemnego/e-mailowego zlecenia przez Zamawiającego."
2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.