Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048713/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00062776/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086791 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku komunalnego na filię Środowiskowego Domu Samopomocy, na działce nr 322 w Terliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976
1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 77 13 700
1.5.8.) Numer faksu: 17 77 13 719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku komunalnego na filię Środowiskowego Domu Samopomocy, na działce nr 322 w Terliczce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f0d95ac-af16-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000857/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku komunalnego (po byłej filii Szkoły Podstawowej w Trzebownisku) na filię Środowiskowego Domu Samopomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048713/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1355817,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na Środowiskowy Dom Samopomocy filia w Terliczce
w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku komunalnego ( po byłej filii szkoły podstawowej w Trzebownisku) na filię Środowiskowego Domu Samopomocy,
Stan istniejący: Budynek jest parterowy z nieużytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony w północno zachodniej części obiektu przy klatce schodowej bezpośrednio pod komunikacją i korytarzem. Głowna bryła budynku posiada dach dwuspadowy. Niższa część jest przykryta dachem wielospadowym.
Zakres zamówienia obejmuje:
• przebudowa istniejącego budynku
• dobudowanie Sali gimnastycznej- rehabilitacyjnej
1) Roboty rozbiórkowe- usunięcie ścian działowych, wykucie nowych otworów i poszerzenie, demontaż istniejących okien i drzwi, demontaż istniejących schodów na strych, demontaż istniejącego zadaszenia zewnętrznego oraz inne niezbędne rozbiórki
2) Izolacja istniejących fundamentów
3) Wykonanie nowych fundamentów pod sale gimnastyczną
4) Wykonanie nowych ścian działowych i konstrukcyjnych
5) Wykonanie dachu na części gimnastycznej
6) Wymiana przykrycia na części istniejącej
7) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
8) przebudowę i rozbudowę wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o., elektrycznej, gazowej
9) Wykonanie instalacji kamer
10) Wykonanie nowych schodów na strych
11) Izolacja stropu cz. Istniejącej, ułożenie nowej podłogi
12) Wykonanie elewacji na cz. Istniejącej wraz z dociepleniem
13) Wykonanie elewacji nowej części budynku
14) przebudowę schodów zewnętrznych i budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych,
15) Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej
16) Budowa altany wraz z policznikową instalacją elektryczną
17) Wymiana ogrodzenia
18) Utwardzenia terenu – budowa dojść utwardzonych ciągów, budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych
- w zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace umożliwiające uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie budynku oraz użytkowanie budynku zgodnie z przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem działki , aktualizacja map, przygotowanie zawiadomienia o rozpoczęciu robót
- do wykonawcy będzie wykonanie wszystkich niezbędnych prób, protokołów, badań oraz innych wszystkich niezbędnych dokumentów pozwalających uzyskać pozwolenie na użytkowanie (koszty pokryje wykonawca). Wykonawca przekaże zamawiającemu komplety wniosek o pozwolenie na użytkowanie wraz z załącznikami. (m.in. oświadczenia kierownika budowy, protokoły prób i sprawdzeń instalacji, dokumentacja geodezyjna oraz informacja o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1224998,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2078700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1224998,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ireneusz Tasior prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: F.U.H. HAR-BUD Ireneusz Tasior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151643740
7.3.4) Miejscowość: Czarna 444 A
7.3.5) Kod pocztowy: 37-125
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H. HAR-BUD Ireneusz Tasior
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H. HAR-BUD Ireneusz Tasior
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1224998,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.