eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owoPrzygotowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Micha³owo 3.



Og³oszenie z dnia 2025-02-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przygotowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Micha³owo 3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Micha³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bia³ostocka 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Micha³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Micha³owo 3.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-956117b3-ca1f-4813-8e8d-4c116c17ff69

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00086795

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-956117b3-ca1f-4813-8e8d-4c116c17ff69

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym;
2) oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu i spe³nianiu warunków, w zakresie wskazanym w niniejszej SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4) Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy „Formularza ofertowego” stanowi±cego za³±cznik do SWZ, udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
6) Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
7) System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”.
8) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Micha³owa – siedziba: Urz±d Miejski w Micha³owie, ul. Bia³ostocka 11; 16-050 Micha³owo (zwany dalej: Urzêdem);- inspektorem ochrony danych
osobowych w Urzêdzie jest Pani Anna Predko-Maliszewska , kontakt:e-mail: iod@michalowo.eu;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: IG.271.3.2025, prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IG.271.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 190000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na opracowaniu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Micha³owo zwanym dalej POGM, o którym mowa w art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 t.j.).
2. Granice opracowania: Gmina Micha³owo w granicach administracyjnych, z wy³±czeniem terenów zamkniêtych. Powierzchnia Gminy Micha³owo w granicach administracyjnych - oko³o 40419 ha.
3. Zakres zamówienia :
1) dokonanie zg³oszenia, dziêki któremu nadany zostanie identyfikator dla zbioru danych Planu Ogólnego Gminy Micha³owo;
2) wykonanie opracowania ekofizjograficznego.
3) wykonanie prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko, zgodnie z ustaw± z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
4) przygotowanie szczegó³owej inwentaryzacji urbanistycznej - dokonanie oceny istniej±cego stanu zagospodarowania wraz z oglêdzinami w terenie,
5) przygotowanie pism, obwieszczeñ, dokumentów formalno-prawnych wymaganych w procedurze uchwalenia planu ogólnego gminy, w tym:
a. zawiadomieñ, og³oszeñ i obwieszczeñ o przyst±pieniu do sporz±dzenia POGM.
b. materia³ów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnieñ wed³ug rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcê, w razie konieczno¶ci udzielanie pisemnych wyja¶nieñ;
c. pism, og³oszeñ, obwieszczeñ, geoankiet (lub innych materia³ów) niezbêdnych w przeprowadzeniu konsultacji spo³ecznych;
6) publikowanie obowi±zkowych og³oszeñ w prasie oraz pokrywanie zwi±zanych z tym kosztów
7) analiza z³o¿onych wniosków do POGM wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia,
8) sporz±dzenie projektu POGM wraz z uzasadnieniem zgodnie z przepisami ustawy pzp.
9) Analiza uzgodnieñ i opinii oraz przygotowanie ich wykazu.
10) Wprowadzenie ewentualnych zmian i korekt wynikaj±cych z uzgodnieñ, powtórzenie procedury w niezbêdnym zakresie, w razie potrzeby przygotowanie tre¶ci za¿aleñ na postanowienia.
11) Przeprowadzenie konsultacji spo³ecznych zgodnie z ustaleniami z Zamawiaj±cym, sporz±dzenie protoko³ów dokumentuj±cych przebieg konsultacji oraz opracowanie raportu podsumowuj±cego, który zawieraæ bêdzie zestawienie zg³oszonych uwag wraz z propozycj± ich rozpatrzenia i szczegó³owym uzasadnieniem.
12) Prezentacja projektu POGM i uczestnictwo w: konsultacjach spo³ecznych, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Micha³owie.
13) Opracowanie danych przestrzennych do POGM zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
14) Powtórzenie wymaganych dzia³añ w celu dostosowania opracowania objêtego zamówieniem do obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym udzia³ w procedurze kontroli nadzorczej prowadzonej przez Wojewodê (równie¿ w przypadku uniewa¿nienia uchwa³y przez Wojewodê) oraz ustosunkowanie siê do skarg wniesionych do Wojewódzkiego S±du Administracyjnego i Naczelnego S±du Administracyjnego i uczestnictwo w postêpowaniach s±dowo-administracyjnych (w przypadku z³o¿enia skarg na uchwa³ê dotycz±c± uchwalenia planu ogólnego).
15) Wykonawca jest zobowi±zany do przygotowania, oprócz wymienionych powy¿ej dokumentów, wszelkich dodatkowych materia³ów, których potrzeba pojawi siê w trakcie realizacji zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynno¶ci nieopisane w powy¿szym opisie ani w projekcie umowy, ale wynikaj±ce z obowi±zuj±cych procedur i przepisów, a niezbêdne do prawid³owego i pe³nego wykonania zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ w ramach przedmiotu zamówienia
16) przeniesienie maj±tkowych praw autorskich do wszystkich materia³ów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiaj±cego (w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie),
17) Wykonawca zamówienia na w³asny koszt pozyska wszelkie materia³y i dokumenty, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy (na podstawie udzielonych upowa¿nieñ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na udziale (jako autor lub wspó³autor) w opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, przy czym przez opracowanie planu/studium Zamawiaj±cy rozumie realizacjê opracowania wraz z opublikowaniem uchwa³y w Dzienniku Urzêdowym Województwa i brak zaskar¿enia tej uchwa³y przez Organ Nadzoru.
b) w przypadku sk³adania oferty wspólnej warunek zdolno¶ci technicznej (do¶wiadczenie) nie podlega sumowaniu, co oznacza, ¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musi wykazaæ opracowanie (jako autor lub wspó³autor) co najmniej jednego ww. opracowañ. Spe³nienie warunku do¶wiadczenia przez jednego z Wykonawców oznacza spe³nienie warunku przez wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
c) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± odpowiedzialn± za kierowanie zespo³em opracowuj±cym plan ogólny, tj. osobê, która spe³nia jeden z warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zaliczka zosta³a okre¶lona w projekcie umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e - zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.