Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078715/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
- 2021/BZP 00085259/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00122611/01 - Wynik z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086795 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie prac geodezyjnych cz. 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086795
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00078715/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1) cena ofertowa (brutto) - 60%;
2) termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w zakresie wstępnego projektu podziału (od dnia podpisania umowy) – 10%;
3) termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2-8 projektowanych postanowień umowy (od dnia podpisania umowy) – 30%;
Po zmianie:
Po zmianie 4.3.1
1) cena ofertowa (brutto) - 60%;
2) termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w zakresie wstępnego projektu podziału (od dnia podpisania umowy) – 10%;
3) termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2-7 projektowanych postanowień umowy (od dnia podpisania umowy) – 30%;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów nieruchomości wymagających sporządzenia wstępnych projektów podziału (dla 6 działek ewidencyjnych), wykonanie podziałów nieruchomości niewymagających sporządzenia wstępnych projektów podziału (dla 2 działek ewidencyjnych), wykonanie rozgraniczenia nieruchomości (dla 1 działki ewidencyjnej) oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej przebiegu służebności przejazdu i przechodu (dla 2 działek ewidencyjnych) i w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości (dla 28 działek ewidencyjnych/ parcel gruntowych).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Zawarty w druku OFERTA Formularz cenowy oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów nieruchomości wymagających sporządzenia wstępnych projektów podziału (dla 6 działek ewidencyjnych), wykonanie podziałów nieruchomości niewymagających sporządzenia wstępnych projektów podziału (dla 2 działek ewidencyjnych) oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej przebiegu służebności przejazdu i przechodu (dla 2 działek ewidencyjnych) i w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości (dla 28 działek ewidencyjnych/ parcel gruntowych). Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określają: Zawarty w druku OFERTA Formularz cenowy oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2-8 projektowanych postanowień umowy (od dnia podpisania umowy)
Po zmianie:
termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2-7 projektowanych postanowień umowy (od dnia podpisania umowy)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający doprecyzowuje terminy wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie:
a) Przedmiot zamówienia określony w § 2 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w zakresie wstępnego projektu podziału należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Termin wykonania całości prac – 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy kopii opinii lub pozytywnego postanowienia wydanego przez Wydział Architektury,
b) Przedmiot zamówienia określony w § 2 pkt 2-8 projektowanych postanowień umowy należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w zakresie wstępnego projektu podziału (od dnia podpisania umowy)” oraz „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2-8 projektowanych postanowień umowy (od dnia podpisania umowy)”. 2. Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający"
niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz Zamawiającego którym jest Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa . Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2021/BZP/00000044/10/P. Identyfikator pozycji planu:
1.3.10; 3. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Podsumowując, oferta złożona za pośrednictwem środków
komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie w innym miejscu nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp
Po zmianie:
1. Zamawiający doprecyzowuje terminy wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie:
a) Przedmiot zamówienia określony w § 2 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w zakresie wstępnego projektu podziału należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Termin wykonania całości prac – 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy kopii opinii lub pozytywnego postanowienia wydanego przez Wydział Architektury,
b) Przedmiot zamówienia określony w § 2 pkt 2-7 projektowanych postanowień umowy należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w zakresie wstępnego projektu podziału (od dnia podpisania umowy)” oraz „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 pkt 2-7 projektowanych postanowień umowy (od dnia podpisania umowy)”. 2. Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający"
niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz Zamawiającego którym jest Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa . Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2021/BZP/00000044/10/P. Identyfikator pozycji planu:
1.3.10; 3. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Podsumowując, oferta złożona za pośrednictwem środków
komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie w innym miejscu nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-06-21 11:00
Po zmianie:
2021-06-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-06-21 12:00
Po zmianie:
2021-06-23 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-07-20
Po zmianie:
2021-07-22
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.