Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dystrybucji energii elektrycznej (Nr referencjny: DU.ZP.271.1.13.2023)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 45
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dystrybucji energii elektrycznej (Nr referencjny: DU.ZP.271.1.13.2023)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a180daa9-c0d4-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044026/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dystrybucja energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne do zastosowania trybu z Wolnej Ręki: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt 1 w związku z art. 304 oraz art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
który stanowi, że: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeśli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a). technicznych o obiektywnym charakterze,
b). związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.
Uzasadnienie faktyczne opisano w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.ZP.271.1.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141577,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.Usługa dystrybucji energii elektrycznej ma być realizowana na potrzeby zasilania w energię elektryczną następujących
obiektów/ punktów poboru:
część1. Miasto Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź.
Planowana ilość energii elektrycznej na w/w obiekcie to 170000,00 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 89837,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.Usługa dystrybucji energii elektrycznej ma być realizowana na potrzeby zasilania w energię elektryczną następujących
obiektów/ punktu poboru:
część 2. Budynek Centrum Przesiadkowego, ul. Kombatantów , 41-250 Czeladź.
Planowana ilość energii elektrycznej na w/w obiektach to 20000,00 kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.Usługa dystrybucji energii elektrycznej ma być realizowana na potrzeby zasilania w energię elektryczną następujących
obiektów/ punktu poboru:
część 3. Obiekt Mieszkalno- Usługowy, ul. Rynek 22, 41-250 Czeladź.
Planowana ilość energii elektrycznej na w/w obiekcie to 12000,00 kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 28975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.Usługa dystrybucji energii elektrycznej ma być realizowana na potrzeby zasilania w energię elektryczną następujących
obiektów/ punktu poboru:
część 4. Lokal użytkowy (budynek po byłej straży pożarnej),
Ul. Dehnelów 43 A , 41-250 Czeladź.
Planowana ilość energii elektrycznej na w/w obiekcie to 1000,00 kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Części zamówienia jakie zostaną wykonane przy udziale podwykonawców dotyczą czynności:
Pozyskiwanie i przekazywanie danych pomiarowych
Podwykonawca: TAURON Dystrybucja Pomiary Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Części zamówienia jakie zostaną wykonane przy udziale podwykonawców dotyczą czynności:
Pozyskiwanie i przekazywanie danych pomiarowych
Podwykonawca: TAURON Dystrybucja Pomiary Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Części zamówienia jakie zostaną wykonane przy udziale podwykonawców dotyczą czynności:
Pozyskiwanie i przekazywanie danych pomiarowych
Podwykonawca: TAURON Dystrybucja Pomiary Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Części zamówienia jakie zostaną wykonane przy udziale podwykonawców dotyczą czynności:
Zawieranie i obsługa umów dystrybucyjnych dla odbiorców do 40 kW -
Podwykonawca: TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o
Pozyskiwanie i przekazywanie danych pomiarowych -
Podwykonawca: TAURON Dystrybucja Pomiary Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotowe zamówienie może być świadczone zgodnie ze stanem faktycznym tylko przez jednego Wykonawcę.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki. Mając na uwadze powyższe TAURON Dystrybucja SA z siedzibą przy ul. Podgórskiej 25 A, 31-035 Kraków, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców pod
numerem KRS 0000073321, NIP 6110202860 w chwili obecnej jako jedyny podmiot spełnia przesłankę powyższego artykułu i może jako jedyny świadczyć usługę dystrybucji energii elektrycznej. Jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się dystrybucją energii elektrycznej na obszarze zlokalizowania obiektów Zamawiającego (Obszar Będziński). O ile istnieje możliwość wyboru sprzedawcy energii elektrycznej, brak jest możliwości wyboru przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się świadczeniem usług dystrybucji bądź przesyłania energii elektrycznej. Przedsiębiorstwa te działają w obszarze monopolu naturalnego.
Zamawiający dnia 14.11.2023 podpisał umowę na zakup energii elektrycznej z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu pod nazwą „Zakup energii elektrycznej przez uczestników grupy zakupowej Górnośląsko Zagłębiowskiej Metropolii” prowadzonym przez Metropolię. Z umowy tej wynika zobowiązania podpisania odrębnej umowy na dystrybucję energii z
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, gdyż Wykonawca zawarł Generalna Umowę Dystrybucyjną z Operatorem Systemu
Dystrybucyjnego. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do OSD, z którym Zamawiający będzie miał podpisaną umowę o świadczenie takich usług najpóźniej w dniu rozpoczęcia zakupu energii elektrycznej. Umowa na zakup energii elektrycznej została zawarta na okres od 01.01.2024 do 31.12.2025.
W przypadku przedmiotowego zamówienia nie istnieje zatem inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a tym samym nie ma możliwości przeprowadzenia postępowania konkurencyjnego, w którym Zamawiający uzyskałby porównywalne oferty. Tauron Dystrybucja S.A jest wyłącznym właścicielem i operatorem sieci przesyłowej energii elektrycznych na terenie lokalizacji punktów poboru energii Zamawiającego.
W związku z charakterem przedmiotu zamówienia ma zastosowanie :
- art. 214 ust 1 punkt 1 oraz
- art. 215 ust 1 punkt 3d ustawy pzp - w zawiązku z którym Zamawiający korzysta z możliwości odstąpienia od stosowania przepisów art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 oraz art. 217 ust 1 ustawy pzp w przypadku zamówień udzielonych na podstawie art. 214 ust 1 - dot. usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej.
Zawarta umowa nie zawiera wartości umowy. Wartość umowy brutto określono na poziomie wartości szacunkowej z
podatkiem Vat 23%:
Część 1. Miasto Czeladź - umowa nr DU-ZP.272.686.2023 [wartość umowy netto: 89.837,40 PLN /brutto 110.500,00 PLN]
Część 2. Budynek Centrum Przesiadkowego – umowa nr DU-ZP.272.684.2023 [wartość umowy netto: 21.138,21 PLN / brutto: 26.000,00 PLN]
Część 3. Obiekt Mieszkalno- Usługowy, ul. Rynek 22 – umowa nr DU-ZP.272.685.2023 [wartość umowy netto: 28.975,61 PLN/ brutto: 35.640,00 PLN]
Część 4. Lokal użytkowy u. Dehnelów 43 A - umowa nr SE-ZP.272.40.2024 [wartość umowy netto: 1.626,02 PLN /brutto: 2.000,00 PLN]
Rozliczenia za usługę dystrybucji energii odbywać się będą wg. zasad i stawek opłat zawartych w Taryfie OSD.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2025 roku
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Boguszów-Gorce oraz jej jednostek organizacyjnych"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.