Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00049484/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
- 2021/BZP 00053511/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086923 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO
ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH,
ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W KAMIŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OBROŃCÓW WESTERPLATTE 1
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kaminsk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGOŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH,
ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e69b776b-ae7f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019221/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy środków czyszczących, dezynfekujących oraz artykułów gospodarstwa domowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049484/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Środki czystości.1) Kapsułki do zmywarki w ilości 1 000 szt.2) Płyn do mycia i czyszczenia urządzeń sanitarnych oraz ceramicznych w ilości 400 l3) Mydło w płynie antybakteryjne w ilości 1000 l4) Płyn do czyszczenia podłóg w ilość 800 l5) Preparat- koncentrat do mycia powierzchni kamiennych, lastryko, terakoty w ilości 1 500 l6) Żel dezynfekujący w ilości 750 l7) Antystatyczny preparat do czyszczenia i pielęgnacji mebli w aerozolu w ilości 70 szt.8) Sól do zmywarek w ilości 3 kg9) Tabletki solne do uzdatniania wody w ilości 2 500 kg10) Płyn nabłyszczający do zmywarek w ilości 2 l11) Pasta do szorowania urządzeń kuchennych i sanitarnych w ilości 100 kg12) Środek odkażający, preparat w tabletkach o działaniu dezynfekcyjnym w ilości 300 szt. 13) Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w ilości 600 l14) Kostki do WC z paskiem żelowym z koszykiem w ilości 300 szt.15) Płyn do czyszczenia szyb w ilości 50 l 16) Środek do mycia i pielęgnacji podłóg zabezpieczonych powłoką o 17) Mleczko do czyszczenia powierzchni w ilości 20 l. 18) Żel myjąco dezynfekujący w ilości 1300 l4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 52150,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Papier toaletowy duży w ilości 110 szt.2) Papier toaletowy mały w ilości 10240 szt.3) Szczotka do WC z podstawką ilości 50 szt.4) Szczotka do zamiatania w ilości 50 szt.5) Szufelka + zmiotka wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 100 szt.6) Szczotka z włosia naturalnego bassyna (tzw. ryżowa) w ilości 200 szt.7) Miska plastikowa okrągła w ilości 350 szt.8) Kij do szczotki drewniany z gwintem(końcówki plastikowe) w ilości 200 szt.9) Szczotka ulicówka w ilości 60 szt.10) Worki na odpady HD-LD 35 l kolor czarny w ilości 44 000 szt.11) Worki na odpady LDPE 60 l kolor czerwony w ilości 1 500 szt.12) Worki na odpady LDPE 60 l kolor czarny w ilości 3 000 szt.13) Worki na odpady LDPE 120 l kolor czerwony w ilości 5 500 szt.14) Worki na odpady LDPE 120 l kolor czarny w ilości 15 500 szt.15) Worki na odpady LDPE 120 l kolor niebieski w ilości 5 500 szt.16) Worki na odpady LDPE 120 l kolor żółty w ilości 5 500 szt.17) Worki na odpady LDPE 120 l kolor zielony w ilości 5 500 szt.18) Worki na odpady LDPE 160 l kolor czarny w ilości 1 000 szt.19) Ręcznik papierowy jednorazowy składany „ZZ” celuloza 4000 listków w opakowaniu. 25 opakowań 20) Ręcznik papierowy jednorazowy składany „ZZ” szary 4000 listków w opakowaniu, makulatura, gramatura co najmniej 1x36 g/m2, 210 opakowań 21) Wkład mopa supełkowegow ilości 40 szt.22) Końcówka bawełniana do mopa w ilości 20 szt.23) Ścierka do podłogi z bawełny kolor szary w ilości 3000 szt.24) Ściągaczka do wody w ilości 50 szt.25) Ściągaczka do wody w ilości 10 szt.26) Ściereczka uniwersalna przeznaczona do ręcznego sprzątania w ilości 200 szt.27) Komplet mop plus kij metalowy w ilości 5 szt.28) Wiadro do mopa okrągłego w wyciskaczem w ilości 5 szt.29) Szczotka ręczna do szorowania w ilości 20 szt.30) Druciak spiralny w ilości 350 szt.31) Zmywak kuchenny w ilości 50 szt.32) Szczotka do mycia kotłów warzelnych z trzonkiem w ilości 25 szt.33) Zestaw sprzątający na kółkach samonastawnych w ilości 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.5.) Wartość części: 52010,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Płyn uniwersalny w ilości 5 000 l2) Płyn uniwersalny w ilości 1 000 l3) Żel do WC w ilości 2 500 l4) Płyn do mycia naczyń w ilości 3500 l5) Płyn do czyszczenia szyb bez alkoholu w ilości 100 l6) Czyścik uniwersalny w proszku w ilości 800 kg7) Czyścik uniwersalny w proszku w ilości 1 680 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 69790 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Spray do dezynfekcji powierzchni w ilości 200 l2) Spray do dezynfekcji powierzchni w ilości 200 l3) Koncentrat do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego w ilości 30 l4) Proszek do dezynfekcji narzędzi medycznych w ilości 30 kg 5) Gotowy płyn do narzędzi obrotowych w ilości 4 l6) Wyrób medyczny do dezynfekcji rąk i skóry w ilości 200 l7) Chusteczki do mycia i szybkiej dezynfekcji w ilości 100 opakowań 8) Środek do dezynfekcji obuwia w ilości 3 l4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 19752,91 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Koncentrat owadobójczy w ilości 1 l2) Proszek do prania kolorowego - w ilości 30 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 356,42 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych w ilości 660 l. 2. Preparat do ręcznego mycia stali nierdzewnej w ilości 180 l.3. Preparat do ręcznego mycia patelni gazowych, piekarników – przypaleń w ilości 300 l.4. Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej na bazie silikonu 80 l.5. Preparat do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach gastronomicznych 600 l. 6. Preparat do maszynowego nabłyszczania naczyń o odczynie kwasowym 360 l.7. Preparat myjąco-dezynfekujący do sanitariatów – 200 l.8. Preparat do ręcznego mycia powierzchni szklanych w dozownikach - 60 l.9. Tabletki myjące do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL Self Cooking Center – 200 szt. 10. Tabletki pielęgnacyjne do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL SelfCooking Center– 300 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 32840,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Ręcznik w roli z adapterem do podajników mechanicznych w ilości 400 szt.2) Mydło w pianie w ilości 200 szt. 3) Mydło dezynfekujące w pianie kompatybilne z dozownikiem DTS 201 – 150 szt.4) Dozownik do mydła w pianie w ilości 10 szt.5) Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach w ilości 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42968000-9 - Maszyny wydające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 22915 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33885,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33885,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33885,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000319457
7.3.3) Ulica: CIUPAGI 1
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 03-016
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33885,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53355,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53355,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53355,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000319457
7.3.3) Ulica: CIUPAGI 1
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 03-016
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53355,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35614,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35614,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35614,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000319457
7.3.3) Ulica: CIUPAGI
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 03-016
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35614,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w części 4 postępowania
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w części 5 postępowania
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w części 6 postępowania
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w części 7 postępowania
| 2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków do mycia i dezynfekcji maszynowej dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz nakładek do mopa
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2026r. Znak sprawy 30/2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





