Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031832/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00044907/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
- 2023/BZP 00419500/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka i przedszkola w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabica 66
1.5.2.) Miejscowość: Grabica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka i przedszkola w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f72628e-7cf7-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029428/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa żłobka i przedszkola w Grabicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031832/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4813179,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka i przedszkola, placu zabaw i miejsc parkingowych wraz z urządzeniami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa żłobka i przedszkola w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie ”.
Lokalizacja inwestycji: Dz. Nr ewid. 248 i 250 obręb 9 Grabica
Parametry techniczne budynku żłobka i przedszkola
- Liczba kondygnacji nadziemnych: 2;
- Wysokość budynku w kalenicy: 10,25 m;
- Powierzchnia zabudowy budynku: 688,68 m2;
- Powierzchnia użytkowa: 864,93 m2 (pow. uż. żłobka 461,33 m2, pow. uż. przedszkola 403,60 m2);
- Kubatura brutto 4 116 m3
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Zagospodarowanie terenu
- Rozbiórka obiektów budowlanych
- Instalacje elektryczne
- Wewnętrzne Instalacje sanitarne
- Instalacje zewnętrzne
- Wyposażenie i umeblowanie żłobka i przedszkola
- Instalacja fotowoltaiczna
- Plac zabaw
- Zjazd publiczny z drogi gminnej
- Ukształtowanie terenu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlano - wykonawczym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SWZ.
OREŚLENIE WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ art. 95 ustawy Pzp:
1) Stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o prace, osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót tj. robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych, robót malarskich, robót montażowych, robót dekarskich, robót tynkarskich, robót malarskich i wykończeniowych, roboty w zakresie posadzek, roboty w zakresie instalacji, prace przy demontażu i montażu urządzeń, roboty porządkowe, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej;
Szczegółowy opis dot. przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie zatrudnienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6155965,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9137670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6155965,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711809395
7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 19
7.3.4) Miejscowość: Tuszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6155965,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GRABICA
więcej: przetargi GRABICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.