eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówUsługa sprzątania pomieszczeń Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W CIECHANOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130355722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gostkowska 83

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 672 22 42

1.5.8.) Numer faksu: 23 306 70 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pukciechanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


komunalna Sp. z o. o.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania pomieszczeń Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3fb64cd-7798-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/U/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania wszystkich pomieszczeń biurowych, gospodarczych, socjalnych, magazynowych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych , własnym sprzętem i środkami Wykonawcy w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem odpowiedniej technologii, sprzętu, materiałów i profesjonalnych środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystroju.
1.1. Usługa sprzątania będzie wykonywana we wszystkie dni tygodnia (5 dni) z wyjątkiem weekendów i świąt.
1.2 Miejsce wykonywania usługi:
a) budynek siedziby Spółki ul. Gostkowskiej 83, 06-400 Ciechanów
b) budynek sortowni w Woli Pawłowskiej, Wola Pawłowska 23, 06-400 Ciechanów
1.3. Środki czystości oraz sprzęt i urządzenia wykorzystywane przy sprzątaniu dostarcza Wykonawca na własny koszt.

1.4 Środki czystości wykorzystywane do wykonywania usług będą posiadać atesty oraz świadectwa dopuszczające ich stosowanie w pomieszczeniach, w których mogą przebywać ludzie przy czy w/w środki powinny posiadać delikatny i przyjemny zapach (niedrażniące).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142699,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cleaning Service Usługi Sprzątające i Ogólnobudowlane Mirosław Kurkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662013694

7.3.4) Miejscowość: Gumowo 53A

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W prowadzonym postępowaniu Zamawiający w dniu 22.12.2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez F.U. M.A.D. SERVICE Mirosław Droń Jamielnik Kolonia 11A, 21-450 Stoczek Łukowski, o czym Wykonawcy zostali poinformowaniu zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
W dniu 30.12.2022 r. ww. Wykonawca złożył oświadczenie o odstąpieniu od zawarcia umowy.
Wobec powyższego, Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp , dokonał ponownego badania i oceny oferty złożonej przez CLEANING SERVICE Usługi Sprzątające i Ogólnobudowlane Mirosław Kurkiewicz. Oferta Wykonawcy została złożona prawidłowo, jest ważna, jej treść jest zgodną z przepisami ustawy Pzp oraz warunkami zamówienia. Wykonawca potwierdził brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oferta otrzymała najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w dokumentach zamówienia, tj. 70,31 pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.