Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071246/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00126863/01 - Wynik z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086981 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji, napraw, mycia pojazdów
oraz sprzętu do 31 .12.2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazkupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji, napraw, mycia pojazdóworaz sprzętu do 31 .12.2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21942f35-c2e9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP/06/2021 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Przedmiot Zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług serwisowych świadczonych w godzinach min 7:00 – 21:00 w dni robocze, 7:00 – 15:00 w soboty w miesiącach kwiecień – październik, całodobowo w miesiącach listopad – grudzień (naprawy pojazdów akcji zima wraz z usługą ASSISTANCE), w skład których wchodzi:
a. wykonywanie tzw. okresowych przeglądów pogwarancyjnych, związanych z normalną (standardową) eksploatacją samochodów;
b. wykonywanie usług serwisowych i napraw samochodów.
c. wyjazdy do napraw serwisem mobilnym z czasem reakcji do 3h
2. Okresowe przeglądy pogwarancyjne wykonywane będą co 15 000 km lub w czasookresie, w którym ze względu na normalną eksploatację pojazdu, konieczne jest wykonanie czynności niezbędnych (np. co 6 miesięcy wymiana oleju i filtrów według zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego) dla prawidłowego użytkowania pojazdu, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
3. W ramach tzw. okresowych przeglądów pogwarancyjnych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące czynności:
a. kontrolę sprawności wszystkich systemów samochodu;
b. wymianę filtrów oleju silnikowego, hydraulicznego, mostu, skrzyni biegów, według bieżącego zapotrzebowania lub zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego;
c. wymianę filtra paliwa;
d. wymianę wkładu filtra powietrza oraz wkładu filtra kabinowego;
e. wymianę/uzupełnienie płynu hamulcowego;
f. wymianę/uzupełnienie płynu w układzie chłodzenia;
g. wymianę klocków, szczęk, bębnów oraz tarcz hamulcowych według potrzeby;
h. wymianę oleju w silniku, hydraulice, mostach napędowych, skrzyni biegów, układzie kierowniczym według potrzeby;
O konieczności wykonania dodatkowych czynności Wykonawca zawiadomi Zamawiającego.
4. Usługi serwisowe, o których mowa w pkt 3, wykonywane będą przy zastosowaniu zamienników części oryginalnych, fabrycznie nowych i materiałów eksploatacyjnych o jakości nie gorszej niż części i materiały zalecanych przez producenta pojazdu. W przypadku ich braku lub w przypadku wydłużającego się terminu naprawy po akceptacji Zamawiającego mogą być zastosowane części oryginalne.
5. Odległość serwisu od siedziby zamawiającego do 15 km.
II. Zakres usług:
Wykaz naprawy wszystkich układów wchodzących w skład podwozia i nadwozia pojazdu prac obejmujących zakresem umowy (rozliczanych na podstawie rbh).
1. Układ napędowy (usuwanie wycieków silnika, naprawa lub wymiana podzespołów silnika, kontrola pracy silnika, wymiana oleju oraz filtrów).
2. Układ rozrządu (wymiana pasków, pompy wody, rolek).
3. Układ hamulcowy (wymiana klocków, szczęk, tarcz, bębnów, przewodów hamulcowych).
4. Układ wydechowy (spawanie bądź wymiana uszkodzonych tłumików, rur wydechowych, zawiesi, katalizatorów, naprawy układu ADBLUE).
5. Układ chłodzenia (usuwanie wycieków, naprawy lub wymiany chłodnicy, przewodów, czujników temperatury, wentylatora).
6. Układ wentylacji kabiny (naprawy sterowania wentylacją, wymiana wentylatora.).
7. Układ przeniesienia napędu (naprawa lub wymiana sprzęgła, skrzyni biegów, wału napędowego, osi, pół osi, piast, szpilek).
8. Układ zawieszenia (naprawa lub wymiana amortyzatorów, drążków, łączników, gum, resorów, poduszek powietrznych zawieszenia).
9. Układ pneumatyczny (uszczelnienie przewodów pneumatycznych, wymiana zaworów, kompresorów, przewodów, siłowników hamulcowych).
10. Układ elektryczny (naprawa lub wymiana przewodów elektrycznych, oświetlenia, akumulatorów, alternatorów, rozruszników, gniazd elektrycznych).
11. Układ hydrauliczny (uszczelnianie układu, wymiana uszkodzonych przewodów hydraulicznych, naprawa lub wymiana pomp, zaworów, rozdzielaczy, filtrów).
12. Układ kierowniczy (wymiana lub naprawa drążków kierowniczych, kolumny kierowniczej, zwrotnic, pomp wspomagania).
13. Wszelkie naprawy dotyczące nadwozia pojazdu (wymiana szyb, naprawy zamków, wymiana lusterek, montaż oświetlenia, kamer.
14. Naprawy blacharsko lakiernicze.
15. Naprawy spawalnicze.
16. Diagnostyka komputerowa usterek z kasowaniem błędów.
17. Wykonywanie zbieżności pojazdów.
18. Diagnostyka zawieszenia i hamulców na rolkach i płytach.
19. Wykonywanie badań technicznych.
20. Mycie pojazdów
21. Obsługa klimatyzacji:
a. Kontrola układu klimatyzacji, sprawdzenie poprawności jego działania i ciśnienia w układzie, wymiana filtra kabinowego i czyszczenie wnętrza, tzw. odgrzybianie.
b. W razie potrzeby uzupełnienie czynnika roboczego wraz z olejem do układów klimatyzacji.
c. W przypadku nieszczelności, zlokalizowanie jej, usunięcie i napełnienie układu klimatyzacji czynnikiem roboczym oraz olejem do układów klimatyzacji.
d. Wymiana części oraz podzespołów wchodzących w skład układów klimatyzacji.
22. Wykonywanie wszelkich innych napraw, wymiana części oraz podzespołów nie wyszczególnionych w punktach 1- 13, niezbędnych w celu utrzymania prawidłowego stanu technicznego pojazdów i maszyn,
23. Dostawa części zamiennych niezbędnych do napraw po akceptacji zamawiającego.
24. Wysokość wynagrodzenia za naprawy zostanie ustalona na podstawie zestawienia wykonanej usługi w oparciu o faktyczny czas pracy(liczony w roboczogodzinach) i użyte części zamienne zgodnie z średnią ceną rynkową za poszczególne części z uwzględnieniem rabatu na wszystkie części zamienne, zaproponowanego przez Wykonawcę w cenniku.
25. Szczegółowy wykaz pojazdów stanowi załącznik nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym zamieścił niewłaściwy plik zawierający SWZ do postępowania które to nie było związane z serwisowaniem pojazdów, taki stan rzeczy powoduje, iż nie ma możliwości zawarcia umowy która nie podlegałaby unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont pomieszczeń w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody basenowej oraz buforów kalibracyjnych
- Realizacja rekomendowanego programu profilaktycznego Poruszające Bajki o Emocjach
- Remont chodnika przy ul. Filaretów 36 - 42 i jezdni przy ul Filaretów 31 - 73
- Wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz modernizacji pomieszczeń filii nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy al. Niepodległości
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Sukcesywne wykonywanie napraw oraz przeglądów technicznych w samochodach osobowych MRiRW
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.