Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334657/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00004010/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00009867/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
- 2022/BZP 00030951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00037625/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00041619/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00042540/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą w Naroku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. prof. Józefa Sztonyka 56
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminadabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą w Naroku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be0e1d03-6879-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000891/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa Sali Gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Naroku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334657/07
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą w Naroku” zgodnie z projektami i specyfikacją techniczną. Dokumenty te stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Wykonanie instalacji wod-kan
3) Wykonanie prac budowlanych
4) Wykonanie prac elektrycznych
5) Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
6) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
7) Odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
8) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
9) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
10) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
11) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo- finansowego - Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
12) Opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
13) Opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
14) Wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
15) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
16) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
17) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Projekt robót budowlanych i specyfikacja techniczna
2) Projekt instalacji elektrycznej i specyfikacja techniczna
3) Projekt instalacji sanitarnych i specyfikacja techniczna
4) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45262210-6 - Fundamentowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5655324,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6967950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5655324,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniczno- Budowlany POLBAU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-00-25-059
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 25
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-054
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY "POLBAU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY "POLBAU" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5655324,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI DĄBROWA
- Remont dróg gminnych nr 140168C od km 0+000,00 do km 0+948,70 o długości 94,87 m oraz nr 140169C od km 0+000,00 do km 0+181,43 o długości 181,43 m w miejscowości Słaboszewko, gm. Dąbrowa
- Przebudowa drogi transportu rolnego Ciepielowice-Zorgi
więcej: przetargi DĄBROWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.