eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwykonanie projektu budowy zespołu mieszkaniowego dla potrzeb AGH w rejonie ul. Łupaszki w Krakowie - DE-dzp.272-491/24



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wykonanie projektu budowy zespołu mieszkaniowego dla potrzeb AGH w rejonie ul. Łupaszki w Krakowie - DE-dzp.272-491/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wykonanie projektu budowy zespołu mieszkaniowego dla potrzeb AGH w rejonie ul. Łupaszki w Krakowie - DE-dzp.272-491/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e40a5b-63af-4beb-bf58-00a7e9583647

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00434887/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 ST - Wykonanie projektu budowy zespołu mieszkaniowego dla potrzeb AGH w rejonie ul. Łupaszki w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-491/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy zespołu mieszkaniowego dla pracowników i doktorantów AGH wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Krakowie przy ul. Majora Łupaszki (działki nr 41/1 i 41/3 obr. 47 jedn. ewid. Krowodrza) wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac. W skład infrastruktury towarzyszącej wchodzą w szczególności zjazd z drogi publicznej, przyłącza energii elektrycznej, gazu, wody oraz przyłącz do sieci kanalizacji sanitarnej (w przypadku braku możliwości odprowadzenia wód opadowych do sieci, należy zaprojektować zbiornik infiltracyjno-odparowujący)
Teren opracowania objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obszaru „Mydlniki”.
Projekt należy wykonać w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego koncepcję zabudowy działek 41/1, 41/3,
Zamawiający przewiduje etapowanie realizacji przedmiotu zamówienia:
Etap I - Projekt budowlany
Etap II - Projekt techniczny i wykonawczy
Etap III - Pełnienie nadzorów autorskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168387 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OFF ARCHITEKCI ALEKSANDRA RĄCZKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243319220

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Projekt instalacji sanitarnych - As-Inwestim Weronika Wawrzyniak
Projekt instalacji elektrycznych - PM Project Milena Bartkowiak
Projekt konstrukcyjny - AndProjekt Wojciech Andrzejczak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168387 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

erminy realizacji umowy: do 30 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:
· Termin realizacji Etapu I - do 98 dni od daty podpisania umowy
· Termin realizacji Etapu II – do 168 dni od daty podpisania umowy
· Termin realizacji Etapu III – sukcesywnie w okresie przygotowania i realizacji robót
budowlanych jednak nie później niż do 30 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.