eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odawa › Rewitalizacja centrum miasta K³odawa



Og³oszenie z dnia 2023-02-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja centrum miasta K³odawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£ODAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019214

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D¡BSKA 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-650

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632730622

1.5.8.) Numer faksu: 632730688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.klodawa.wlkp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja centrum miasta K³odawa

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7f98128-a6d0-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00087047

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00064848/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Rewitalizacja centrum miasta K³odawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, elektronicznie, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, wezwania, wyja¶nienia oraz informacje, przekazywane by³y elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po czym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje elektronicznie, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawc± za po¶rednictwem poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, a tak¿e zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
8. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Rozdziale XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Rozdziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja centrum miasta K³odawa”.
2. Inwestycja realizowana bêdzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno - u¿ytkowym – dalej PFU (Za³±cznik Nr 7 do SWZ) zawieraj±cej projekt budowlany opracowany zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1679) oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
Uwaga: zamawiaj±cy posiada opracowane kompletne dokumentacje projektowe dla budynków: Plac Wolno¶ci 6 i Szkolna 1 wraz z uzgodnieniami konserwatorskimi (Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
2) wykonanie badañ geotechnicznych pod³o¿a gruntowego, w przypadku takiej potrzeby;
3) opracowanie Projektu sta³ej organizacji ruchu (docelowe) i Projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami;
4) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ dokumentacji projektowej, w zakresie wynikaj±cym z przepisów ustaw, m.in. z dnia: 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1693 ze zm.), 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 916 ze zm.), 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.), Prawo budowlane, wraz z aktami wykonawczymi oraz wszystkich innych niewymienionych, a koniecznych i niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia dla planowanego przedsiêwziêcia;
5) uzyskanie pozwolenia na budowê lub dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przes³ankami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego);
6) wykonanie prac budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU;
7) wykonanie obs³ugi geodezyjnej.
4. Elementy wchodz±ce w zakres prac rewitalizacyjnych:
1) budynek Plac Wolno¶ci 3,
2) budynek Plac Wolno¶ci 6,
3) budynek Szkolna 1,
4) budynek Szkolna 2,
5) teren obejmuj±cy Plac Wolno¶ci wraz z ulicami przyleg³ymi (Rynek).
Uwaga: obszar, na którym bêdzie realizowana inwestycja znajduje siê na terenie historycznego uk³adu urbanistycznego, wpisanego do rejestru zabytków, w zwi±zku z czym wszelkie prace bêd± wymaga³y uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45261300-7 - K³adzenie zaprawy i rynien

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZAWARTY ZOSTA£ W ROZDZIALE XV SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie remontu lub modernizacji lub rewitalizacji lub odnowienia elewacji budynku o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto i co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie utwardzenia lub wymiany nawierzchni jezdni lub chodników lub parkingów lub placów z kostki brukowej o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 z³ brutto;
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, tj. minimum:
- jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy bran¿y konstrukcyjno - budowlanej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych;
- jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót bran¿y drogowej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych;
- jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych;
- jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze projektanta bran¿y architektonicznej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej, których zakres uprawnia go do projektowania w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równowa¿ne do wy¿ej wskazanych;
- jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze projektanta bran¿y konstrukcyjno – budowlanej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia go do projektowania w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równowa¿ne do wy¿ej wskazanych;
- jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze projektanta bran¿y drogowej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do projektowania w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równowa¿ne do wy¿ej wskazanych;
- jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze projektanta bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do projektowania w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne do powy¿szych wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu. W przypadku obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, musz± oni spe³niaæ wymogi okre¶lone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, ¿e samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w szczególno¶ci w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê czê¶ciow± w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty czê¶ciowej w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik Nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik Nr 4 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik Nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz ofertowy (Za³±cznik Nr 1 do SWZ);
2) dowód wniesienia wadium;
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
4) pe³nomocnictwo – je¿eli jest wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci: 100.000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego prowadzony w Banku Spó³dzielczym w K³odawie nr 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093, z adnotacj± – „Wadium – Rewitalizacja centrum miasta K³odawa”.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazane konto zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert, co do dnia i godziny. Termin ten up³ywa dnia 23 lutego 2023 r. o godz. 9:00.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach, tj. gwarancji lub porêczenia, orygina³ tego dokumentu nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w postaci elektronicznej.
7. Wadium w ww. formie musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, a beneficjentem takich dokumentów musi byæ zamawiaj±cy – Gmina K³odawa, ul. D±bska 17, 62-650 K³odawa. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta do zap³aty zamawiaj±cemu, na jego pierwsze ¿±danie pe³nej kwoty wadium we wszystkich okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5.Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³y po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi i zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez inne podmioty, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez inne podmioty – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej Za³±cznik Nr 2 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem;
6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
7) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ ponadto w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania;

Cd. w Sekcji Pozosta³e informacje

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-23 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa w my¶l ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-23 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Cd. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia (7.4.)

8) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±;
9) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ o ile bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów;
10) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci wykonania robót nieujêtych w dokumentacji projektowej;
11) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wyp³aconego w poszczególnych transzach rozliczeniowych ulegnie zmianie w sytuacji, gdy konieczne bêdzie dostosowanie tych wysoko¶ci do warunków wynikaj±cych z promesy BGK w celu zapewnienia zgodno¶ci z umowy z tre¶ci± tej promesy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnego aneksu podpisanego przez obydwie strony umowy.
3. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy.

Zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia w okre¶lonych przypadkach zosta³y opisane w Projekcie umowy (Za³±cznik Nr 6 do SWZ).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.