Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087107 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej – jak można poprawić relacje pacjent – kadra medyczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74/8877101
1.5.8.) Numer faksu: 74/8877103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ssg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej – jak można poprawić relacje pacjent – kadra medyczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89b6b3dc-b887-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi szkolenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest częścią projektu pn. ,,Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059521/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/5/MDŚ-34/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OGÓLNE WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH SZKOLEŃ:
1. Sale wykładowe:
- zapewnia Zamawiający – nieodpłatnie
- adresy szkoleń:
szkolenie - miesiąc czerwiec (II lub III dekada ) 2021 roku:
- Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu,
ul. Paderewskiego 10 – 20 osób,
miejsce szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu,
ul. Paderewskiego 10 Sala Konferencyjna budynek Centrum Diagnostyki Kobiet
i Noworodków I piętro.
2. Materiały szkoleniowe: zapewnia Wykonawca
• dostosowane do wymaganej liczby uczestników każdego szkolenia,
• wyposażenie w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office,
• tablica magnetyczna suchościeralna bądź typu flipchart z kompletem pisaków,
• przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę.
3. Przerwa kawowa :
• w formie szwedzkiego stołu podczas każdego wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę dziennie; ciastka kruche – po 100 g na osobę dziennie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce.
4. Lunch – jeden raz w ciągu każdego dnia wykładowego dla każdego uczestnika
Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku każdego dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce.
OPIS SZKOLENIA
”Jak można poprawić relacje pacjent – kadra medyczna”
1. Rodzaj szkolenia: Szkolenie dla kadry medycznej w rozumieniu, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie standardów postępowania medycznego przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych w dziedzinie położnictwa i ginekologii z zakresu okołoporodowej opieki położniczo-ginekologicznej, sprawowanej nad kobietą w okresie ciąży, porodu, połogu, w przypadkach występowania określonych powikłań oraz opieki nad kobietą w sytuacji niepowodzeń położniczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2007)
2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: - Organizatorami szkolenia mogą być:
a) uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze;
b) inne podmioty, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonały co najmniej dwa zamówienia, obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń, którymi objęta została grupa kadry medycznej w ilości co najmniej 20 osób.
- Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”.
3 Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach specjalistycznych lub w szkoleniu kadry medycznej zatrudnionej w szpitalach jw. oraz posiadająca tytuł magistra psychologii.
4 Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: 1. Sale seminaryjne zapewnia Zamawiający– nieodpłatnie.
2. Po zakończeniu każdego ze szkoleń Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić sale wykładowe do stanu, w jakich je przejął od Zamawiającego/Partnerów (sprzątanie, układ mebli, wyposażenie, itp.).
3. Obustronne czynności przekazania i przejęcia sal wykładowych wymagają formy pisemnej, potwierdzonej przez obie Strony.
5 Liczba uczestników szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 – 20 osób,
6 Tematyka szkolenia: Część seminaryjna :
1. Warunki komunikacji personelu medycznego z pacjentką i jej rodziną po niepowodzeniu położniczym.
2. Komunikacja interpersonalna – narzędzie budowania nastawienia.
3. Komunikacja i jej wpływ na postawę i nastawienie pacjentki.
4. Stworzenie pozytywnego klimatu rozmowy – profilaktyka trudnych sytuacji.
5. Zachowania sprzyjające komunikacji z pacjentka i jej rodziną .
6. Zachowania , których należy unikać w trakcie komunikacji z pacjentką i jej rodziną.
7. Nauka podstawowych metod usprawniających komunikację.
8. Aktywne słuchanie.
9. Pytania – typologia , funkcje i zasady zadawania pytań .
10. Jak stawiać trudne pytania, aby uniknąć zakłopotania pacjentki i uzyskać wiarygodną odpowiedź .
11. Praca z emocjami pojawiającymi się w trakcie rozmowy i emocjami związanymi z sytuacja pacjentki.
12. Zrozumiały język – sposób przekazywania informacji z zakresu medycyny.
13. Komunikacja werbalna i niewerbalna.
14. Umiejętność obrony własnych granic w kontakcie z pacjentką i jej rodziną
15. Zachowania asertywne sposobem radzenia sobie z trudną pacjentką .
16. Zalecenia - jak je przekazywać i z jakich metod korzystać , aby pacjentka się do nich dostosowała.
Ćwiczenia w warunkach symulowanych
7 Opis założeń programu: Cel szkolenia:
Personel medyczny będzie posiadał umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej z pacjentką po niepowodzeniu położniczym i jej rodziną , dostrajania się do różnych sytuacji oraz przekazywania informacji w sposób zrozumiały i precyzyjny.
8 Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia Certyfikat autoryzowany przez osobę prowadzącą szkolenie.
9 Czas trwania szkolenia: 1 dzień wykładów,
1 dzień szkoleniowy oznacza 7 godzin zegarowych
10 Wynagrodzenie
Wykonawca po zakończeniu szkolenia wystawa FV dla każdego Partnera osobno w oparciu o ilość pracowników , którzy uczestniczyli w szkoleniu, ustaloną na podstawie listy obecności na szkoleniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEA Szkolenia Małgorzata Przydatek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841615448
7.3.3) Ulica: Gdyńska 25 lok 55
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDEA SZKOLENIA Małgorzata Przydatek
jakie przetargi wygrała firma
IDEA SZKOLENIA Małgorzata Przydatek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.