Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143959/01 - Wynik z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
19.22 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 780-01-46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
19.22 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im Edmunda Biernackiego w Mielcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40122a93-a10a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344).
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf
4. Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 3 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Formularz do komunikacji),
lub
b) drogą elektroniczną na adres przetargi@szpital.mielec.pl
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: SzP.ZP.271.19.22
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
-poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
-telefon: 17 780-01-39
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.19.22 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.19.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 1 - Maści, czopki, tabletki, substancje recepturowe w tym:
1 aciclovirum 30mg/g maść do oczu 4,5g op 8
2 aciclovirum 5% 50mg/g krem 5g op 40
3 acidum fusidicum krem 15g 20 mg/g do stos. również u dzieci op 60
4 allantoinum + dexpanthenolum krem 35 g op 110
5 allantoinum + dexpanthenolum maść 30 g op 900
6 allantoinum 2% maść 30 g op 1800
7 allantoinum zasypka 100 g op 60
8 betamethasone valerate 1,22mg/g + clioquinol 30mg/g krem 15 g op 50
9 betamethasone valerate 1,22mg/g + clioquinol 30mg/g maść 15 g op 120
10 betamethasone valerate 1,22mg/g + neomycin sulphate 5mg/g krem 15 g op 20
11 betamethasone valerate 1,22mg/g + neomycin sulphate 5mg/g maść 15 g op 30
12 betamethasonum, acidum salicylicum maść 30 g 0,5mg + 30mg /g op 60
13 betamethasonum, acidum salicylicum płyn na skórę op. 50ml 0,5mg / 0,64mg + 20mg/g op 100
14 betamethasonum, gentamicinum krem 30 g 0,5mg + 1mg /g op 50
15 betamethasonum, gentamicinum maść 30 g 0,5mg + 1mg /g op 180
16 chloramphenicolum 2% maść 5g op 20
17 chlorocyclinum 3% maść 10g op 30
18 ciclopirox olaminum krem 10mg/g op30 g op 45
19 ciclopirox olaminum płyn na skórę 10mg/ml 30ml op 10
20 clindamycinum krem dopoch. 20mg/g op 40 g op 2
21 clobetasol propionate krem 0,05% 30g op 200
22 clobetasol propionate maść 0,05% 30g op 400
23 clotrimazolum 1% krem 20g op 400
24 clotrimazolum 100mg x 6 tabl dopoch op 60
25 collagenasum 1,2 j/g maść 20g op 220
26 crotamitonum 10% płyn na skórę 100g op 10
27 crotamitonum 10% maść 40g op 4
28 diclofenacum natricum 100mg op. 10 czopków op 60
29 diclofenacum natricum 100mg x 20 tabl o przedł uw. op 3
30 diclofenacum natricum 50mg x 20 tabl. Powl op 250
31 erythromycinum 0,5% 3,5g maść do oczu op 8
32 estriolum 0,5mg x 10 glob dopoch op 5
33 estriolum krem dopoch. 1mg/g tuba 25g op 15
34 fludrocortisoni acetas maść do oczu 0,1% 3g op 20
35 flumetasoni pivalas + clioquinolum maść 15g op 40
36 heparinum natricum żel 100g 1000 j.m./g op 180
37 heparinum natricum żel 50g 1000 j.m./g op 150
38 hydrocortisoni butyras 0,1% płyn na skórę 20ml op 40
39 hydrocortisoni butyras 0,1% maść 15g op 100
40 hydrocortisonum +oxytetracyclinum maść 3% 10g op 120
41 hydrocortisonum +oxytetracyclinum maść do oczu 3g op 10
42 hydrocortisonum 1% krem 15g op 100
43 ichtamolum 10% maść 20g op 7
44 karbomer stab. karnozyną żel na rany 75g op 10
45 lini oleum virginale 20% maść 30g op 200
46 lini oleum virginale płyn na skórę 70g op 4
47 metronidazolum +chlorquinaldolum op. 10 tabl dopoch op 50
48 metronidazolum żel 10mg/g 15g op 60
49 miconazoli nitras 0,1g op. 15 tabl dopoch op 30
50 mupirocin 20mg/g maść do nosa tuba 3 g op 5
51 natamycinum+ neomycinum+ hydrocortisonum maść 15 g op 120
52 neomycini sulfas maść do oczu 0,5% 3g op 100
53 paracetamolum 120mg / 5ml syrop 150g op 15
54 paracetamolum 125mg op. 10 czopków op 10
55 paracetamolum 200mg/5ml zawiesina doustna 85 ml, dla dzieci od 3go miesiąca lub 240 mg/5 ml 85 ml op 130
56 paracetamolum 250mg op. 10 czopków op 15
57 paracetamolum 50 mg op. 10 czopków op 8
58 paracetamolum 500mg op. 10 czopków op 8
59 paracetamolum 500mg x 50 tab. Blistry op 950
60 phenylbutazonum 0,25g op. 5 czopków op 20
61 phenylbutazonum 5% maść 30g op 150
62 preparat dla dzieci , bez boraksu, Petrolatum (wazelina), Zinc Oxide (tlenek cynku), Lanolin (lanolina), Potentilla Erecta Rhizome Extract (wyciąg z pięciornika kurze ziele), Sodium Shale Sulfonate (ichtiol biały), Vanillin (wanilia) do profilaktyki odparzeń pieluszkowych, maść op. 20 g op 170
63 preparat złożony op. 12 czopków: 100 mg Benzocainum; Cytisus scoparius L. herba, Aesculus hippocastanum L. cortex , Potentilla erecta (L.) Raeusch, Potentilla tormentilla Stokes, rhizoma, Achillea millefolium L. herba, Matricaria recutita.L, (Chamomilla recutita (L.) Rauschert),flos, Atropa belladonna L.,radix op 40
64 preparat złożony extractum spissum compositum ex: Arnicae et Calendulae anthodis + Hippocastani corticis extractum siccum 20mg + 12,5mg / g maść op. 30 g op 42
65 progesteronum 100mg x 60 tabl. dopoch. op 35
66 progesteronum 50mg x 30 tabl. dopoch. op 3
67 tacrolimus 0,1% maść 10g op 3
68 thiethylperazinum 6,5mg x 5 amp. op 20
69 thiethylperazinum 6,5mg op 6 czopków op 20
70 thiethylperazinum 6,5mg x 50 tabl powl op 2
71 vaselinum album maść tubka 20g op 30
72 hydrożel schładzający w butelce z dozowaniem, jałowy typu water-jel, na wszystkie oparzenia termiczne, zawiera kwas hialuronowy. Bezpieczny dla dzieci, niemowląt i osób starszych. Nie wykazuje reakcji alergicznych, zawiera kwas hialuronowy, nie przykleja się do ran i może być nakładany bezpośrednio na nią. Nie zawiera benzenu, bezpieczny dla oczu i śluzówek, butelka 120 ml op 10
73 Woda utleniona 3% 100 g (plastik) op 150
74 Acidum boricum subst. op. 10 g op 2
75 Acidum citricum monohydricum subst. op. 1kg op 43
76 Acidum salicylicum subst. 250g op 7
77 Ammonii bromidum subst 100g op 1
78 Amylum tritici subst 50 g op 2
79 Argenti nitras subst. 10 g op 2
80 Balsam peruwiański subs. recep. 100 g op 5
81 Benzocainum (anaesthesinum) subst 10 g op 4
82 Borasol płyn 200 g (3% kwas borny) op 4
83 Camphorum subst. 10 g (lub 5 g z przeliczeniem ilości) op 1
84 Chlorheksydyny diglukonian płyn 20% 500 g op 17
85 Cignolinum (Dithranol) subst 1 g op 5
86 Collodium 4% płyn 100ml op 2
87 Detreomycyna (chloramphenicol) subst op. 25 g op 11
88 Eucerinum 250 g podłoże maściowe op 4
89 Gentamycin sulfat subst 5g op 1
90 Glycerolum 85 % 500 g surowiec farmac. op 7
91 Hascobaza podłoże recept 500g op 1
92 Hydrocortisonum subst. 25 g op 6
93 Hydrogenium peroxydum 30% płyn 1 kg (Perhydrol) op 5
94 Iodum subst. 5 g op 3
95 Ichtammolum (ammonium bituminosulf.) subst 50 g op 2
96 Kalii bromidum subst. 100g op 13
97 Kalii iodatum subst. 10 g op 6
98 Lactosum monohydricum subst 50 g op 1
99 Lanolinum anhydricum 1 kg (Adeps lanae) op 7
100 Maść Cholesterolowa op. 250 g op 3
101 Mentholum subst. a 5 g op 1
102 Natrii chloridum subst. 100 g op 1
103 Natrii bromidum subst 100g op 6
104 Natrium tetraboricum (boraks) subst. 25 g op 1
105 Neomycini sulfas subst. 10 g op 5
106 Nystatinum subst. 5 g op 3
107 Oleum cacao (wiórki) 50 g op 1
108 Oleum Lini 100 ml op 2
109 Oleum Ricini subst. Rec. 100 g op 15
110 Parafina ciekła 800 g surowiec farmac. op 45
111 Prodermina (Pix Lithanthracis) subst. 50 g op 1
112 Rivanolum płyn 0,1% 250g op 65
113 Spiritus camphoratus 10% płyn 90g op 6
114 Spiritus salicylatus płyn 2% 100 ml op 30
115 Spiritus Vini 70 % - Ethanolum 70% 800 g op 5
116 Spiritus Vini 96 % - Ethanolum 96% 800 g op 10
117 Spirytus 70% skażony 0,5% hibitanem 1 l op 45
118 Sulfur praecipitatum subst 250 g op 9
119 Talcum subst. 250 g op 9
120 Urea pura (mocznik) subst 100 g op 25
121 Vaselinum album op 1 kg op 17
122 Vaselinum flavum op 1 kg op 15
123 Zinci oxidi proszek substancja recept. 250 g op 10
124 Zinci oxidi pasta gotowa 250g op 15
125 kapsułki skrobiowe nr 2 op 500 szt op 1
126 kapsułki skrobiowe nr 3 op 500 szt op 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 2 Leki różne, mleka dla noworodków, w tym:
1 apiksaban 5mg x 60 tabl powl op 17
2 argipressinum 40 IU/2 ml koncentrat do sporz. roztworu do infuzji op 5 amp po 2 ml op 2
3 betamethasonum 4mg/ml amp. amp 450
4 betamethasonum 7mg/ml x 5 amp. op 50
5 caspofungin 50 mg fiolka i.v. 10 ml fiol 6
6 caspofungin 70 mg fiolka i.v. 10 ml fiol 1
7 cerebrolysinum 215,2mg/ml x 5 amp. 10ml op 80
8 dabigatran etexilate 110 mg x 180 kaps. twardych op 8
9 dabigatran etexilate 150 mg x 180 kaps. twardych op 12
10 dantrolene 20mg 60ml x 12 fiol. + rozp op 1
11 empagliflozyna 10mg x 30 tabl powl op 4
12 ertapenem 1 g fiolka pr.d/sp.rozt d/inf fiol 130
13 filgrastimum 30 mln j. /0,5ml amp-strzyk. op 3
14 filgrastimum 48 mln j. /0,5ml amp-strzyk.a 1 amp. Lub 5 amp szt 60
15 gąbka hemostatyczna kolagenowa (produkt leczniczy) typu pre-rolled, pokryta jednostronnie elementami kleju tkankowego (pochodzenia ludzkiego) 4,8cm x 4,8cm do stosowania miejscowego w zabiegach chirurgicznych szt 1
16 idarucizumabum 2,5g/50ml 2 fiolki roztwór do wstrzykiwań lub do infuzji op 1
17 immunoglobulinum humanum anty HBs 180 domięśniowa ampułka amp 7
18 immunoglobulinum humanum hepatitidis B ad usum intrav. 100 jm/ 2ml inj. dożylna fiolka fiol 1
19 Iodixanolum 652mg/ml, 320mg jodu /ml 50 ml op 10 fl op 2
20 Iodixanolum 652mg/ml, 320mg jodu /ml 100 ml op 10 fl op 4
21 koncentrat 9u pierwiastków śladowych do sporządzania roztworu do infuzji dla pacjentów dorosłych, rozcieńczanie w roztworze chlorku sodu lub glukozy, 10ml x 10 fiolek / ampułek op 3
22 methotrexatum 20mg/ml 4 amp.strz a 0,375 ml op 4
23 methotrexatum 20mg/ml 4 amp.strz a 0,5 ml op 4
24 metoksyfluran, płyn 3 ml w inhalatorze do sporządzania inhala cji parowej, do doraźnego uśmierzania bólu w przypadku urazu u pacjentów dorosłych, przytomnych, podanie wziewne op 28
25 mleko modyfikowane dla niemowląt od urodzenia, zawierające białko OPTIPRO , w płynie, butelka 90 ml , op = 32 szt op 90
26 mleko modyfikowane dla wcześniaków i niemowląt o małej masie ciała, zawierające białko OPTIPRO HA, w płynie, butelka 70 ml , op = 32 szt op 12
27 mleko modyfikowane w płynie gotowe do spożycia dla niemowląt przedwcześnie urodzonych z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała, które nie są karmione piersią, zawiera GOS/FOS w proporcji 9:1 w ilości 0,8 g / 100 ml, DHA (LCPUFA) z grupy omega-3 w ilości 0,4 % kwasów tłuszczowych ogółem, trójglicerydy średnio łańcuchowe MCT 0,7g / 100ml, podwyższona zawartość wapnia 94mg /100ml oraz nukleotydy, butelka 70 ml , op = 24 butelki op 40
28 mleko początkowe w płynie gotowe do spożycia, przeznaczone dla niemowląt od urodzenia, zawierające opatentowaną, klinicznie przebadaną kompozycję oligosacharydów (GOS / FOS) w proporcji 9: 1 w ilości 0,8g / 100 ml, zawiera nukleotydy i LCPUFA oraz zawartość DHA 10 mg / 100 ml , 90ml, op = 24 szt op 550
29 mleko początkowe w płynie przeznaczone dla noworodków i niemowląt od urodzenia, zawierające opatentowaną kompozycję prebiotyków (GOS / FOS) w proporcji 9: 1 w ilości 0,8g / 100 ml, zawiera nukleotydy i LCPUFA oraz zawartość DHA 6,4mg / 100 ml , butelka 90 ml op. = 24 szt op 200
30 mleko początkowe ekologiczne dla niemowląt od urodzenia, gotowe do spożycia, białko 1,3g/100ml, LCPUFA, zawiera wyłącznie oligosacharydy GOS uzyskane z laktozy, zawiera wyłącznie laktozę, bez skaładników modyfikowanych genetycznie, butelka plastikowa 90 ml bez bisfenolu i ftalanów, opakowanie 24 sztuki. op 500
31 mleko hipoalergiczne, modyfikowane dla niemowląt od urodzenia, gotowe do spożycia, białko o znacznym stopniu hydrolizy, LCPUFA, zawiera wyłącznie oligosacharydy GOS uzyskane z laktozy, bez skaładników modyfikowanych genetycznie, butelka plastikowa 90 ml bez bisfenolu i ftalanów, opakowanie 24 sztuki. op 100
32 mlekozastępczy preparat, komletny odżywczo, hipoalergiczny, zaw. hydrolizat kazeiny i LGG, stos. od urodzenia do 6go mż jako jedyne źródło pożywienia, zaw. LIPIL - mieszankę kwasów tłuszczowych omega 3 i 6, diet. Ś. Spoż. spec. przeznaczenia med., op 400 g op 4
33 mlekozastępczy preparat, komletny odżywczo, hipoalergiczny, zaw. hydrolizat kazeiny i LGG, stos. u niemowląt po 6ym mż i u dzieci, w alergii na białko mleka krowiego, zaw. LIPIL- mieszankę kwasów tłuszczowych omega 3 i 6, diet. Ś. Spoż. spec. przeznaczenia med., op 400 g op 4
34 ondansetronum 4mg/2ml x 5 amp. 2 ml op 320
35 pozakonazol 40mg/ml zaw. doustna op. 105 ml op 1
36 preparat złożony do przedoperacyjnego dietetycznego przygotowania pacjenta, zawiera m.in. węglowodany, elektrolity, substancje słodzące acesulfam K i sól sodowa sacharyny, bezresztkowy, bezglutenowy, kartonik 200ml do picia, op 4 sztuki op 15
37 proszek (liofilizat) do sporz roztworu do wstrzyk i infuzji zwierający witaminy rozpuszczalne w tłuszczach i w wodzie A,D3,E,C,B1,B2,B6,B12, kwas foliowy, pantotenowy, biotyna, wit. PP, bez witaminy K, dla dorosłych i dzieci powyżej 11 lat żywionych pozajelitowo, 10 fiolek po 750 mg op 2
38 proszek, dietetyczny środek specjalnego przeznaczenia medycznego do postępowania dietetycznego u niemowląt z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała, jest dodatkiem do mleka kobiecego, który wzbogaca je w białko (hydrolizat białek serwatkowych i kazeinowych), składniki mineralne (szczególnie wapń i fosfor), witaminy i pierwiastki śladowe oraz zwiększa wartość energetyczną mleka matki, opakowanie = 50 saszetek po 2,2 g op 3
39 rivaroxaban 10mg x 30 tabl powl op 3
40 rivaroxaban 15mg x 100 tabl powl op 17
41 rivaroxaban 20mg x 100 tabl powl op 30
42 smoczek na butelkę z elastomeru termoplastycznego (TPE), bez bisfenolu i ftalanów, kształt fizjologiczny, pogrubiony z jednej strony, otwory zapewniają trzykierunkowy strumień, op = 48 sztuk op 180
43 szybki test immunochromatograficzny do diagnostyki in vitro do jakościowego wykrywania troponiny I w próbkach ludzkiej krwi pełnej,surowicy lub osocza, skład zestawu: płytki testowe 10 sztuk zawierające pasek z barwnym koniugatem i naniesione odczynniki, bufor ekstrakcyjny 2,5 ml, jednorazowe pipetki 10 sztuk, instrukcja używania. op 4
44 tapentadolum 50 mg x 60 tabl o przed uwal op 2
45 wyrób medyczny - 30 % cytrynian 5 ml x 20 fiolek jałowych do wypełniania cewników u pacjentów dializowanych op 1
46 wyrób medyczny - 4 % cytrynian 5 ml x 20 fiolek jałowych do wypełniania cewników u pacjentów dializowanych op 3
47 wyrób medyczny - doustny 30% wodny roztwór glukozy dla noworodków, sterylny, ampułki 0,7 ml op. 100 amp op 35
48 wyrób medyczny - spray zawierający siloksany do bezbolesnego usuwania plastrów i opatrunków samoprzylepnych u niemowląt, dzieci i dorosłych , op 50 ml op 18
49 wyrób medyczny - talk sterylny bezazbestowy, apirogenny, do talkowania opłucnej, op. zawiera 4 fiolki po 4 g op 4
50 wyrób medyczny - taurolidyna+ heparyna 500 j + 4% cytrynian 10ml x 25 fiol jałowych do wypełniania cewników u pacjentów dializowanych op 3
51 wyrób medyczny - taurolidyna+ urokinaza 25000 j + 4% cytrynian 5ml x 5 fiol jałowych do wypełniania cewników u pacjentów dializowanych op 5
52 aplikator (rozpylacz) jednorazowy do Lidocainy Egis w aerozolu opakowanie 100 sztuk op 8
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 3 - Ampułki, tabletki, w tym:
1 acetylcysteinum 300mg/3ml x 5 amp. op 200
2 ferri hydroxidum saccharum 100mg Fe/amp. 5ml x 5 amp. op 20
3 ferrosi oxidum et dextranum complex 2ml x 50 amp. dom. op 10
4 ketoprofenum 100mg/2ml x 10 amp. iv., im. op 1500
5 pefloxacinum 400 mg x 10 tabl. op 3
6 vancomycinum 1 g fiol. o wskazaniach w ChPL do infuzji dożylnej i podania roztworu doustnego fiol 300
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 4 – Enoksaparyna, w tym:
1 enoxaparinum natricum 20mg/0,2ml x 10 amp-strzyk op 60
2 enoxaparinum natricum 40mg/0,4ml x 10 amp-strzyk op 750
3 enoxaparinum natricum 60mg/0,6ml x 10 amp-strzyk op 55
4 enoxaparinum natricum 80mg/0,8ml x 10 amp-strzyk op 20
5 enoxaparinum natricum 100mg/ 1ml x 10 amp-strzyk op 2
6 enoxaparinum natricum 120mg/0,8ml x 10 amp-strzyk op 2
7 enoxaparinum natricum 150mg/ 1ml x 10 amp-strzyk op 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 5 – Immunoglobulina, w tym:
1 Immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum o zaw. co najmniej 95% IgG, op. 10 g, op. 5g, op. 2,5g lub 2g do stos. również u noworodków, stężenie 5% lub 10% gram 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 6 - Erytropoetyna beta dla pacjentów hemodializowanych, w tym:
1 Epoetinum beta roztwór do wstrzykiwań podskórnych i dożylnych w dawkach 500j, 2000j, 3000j, 4000j, wielkość zamawianych dawek będzie zależna od zapotrzebowania szpitala i każdorazowo podawana przy zamówieniu częściowym 1000 jednostek 2800
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 7 - Woda jałowa do tlenoterapii pacjentów z Covid, w tym:
1 woda jałowa do inhalacji do zamkniętego systemu Respi-Flo + adapt. nawil. w butelkach 500ml lub 650ml szt 4000
2 woda jałowa do inhalacji do zamkniętego systemu Respi-Flo + adapt. nawil. w butelkach 325ml lub 340 ml szt 4000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 8 - Bezpieczne igły do wstrzykiwaczy insulinowych z automatycznymi podwójnymi osłonami ochronnymi dla igły, w tym:
1 Igły jałowe bezpieczne, jednorazowe do wstrzykiwaczy insulinowych z automatycznym chowanianiem i automatycznym blokowaniem igły po użyciu , rozmiar 29G lub 30G lub 31G, , długość 5 - 6 mm , nietoksyczne, wolne od lateksu, niepirogenne, kompatybilne ze wszystkimi rodzajami i typami wstrzykiwaczy insulinowych (penami) stosowanymi na obszarze UE, po wstrzyknięciu igła jest automatycznie blokowana i bezpiecznie zamykana w plastikowej osłonce, która jest na stałe wokół igły i chroni przed zakłuciem przed i po użyciu, podczas wstrzyknięcia osłony wycofują się. opakowanie 100 sztuk op 120
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 9 - Igła do podawania toksyny botulinowej do leczenia zaburzeń czynności pęcherza moczowego, w tym:
1 igła jałowa do podawania toksyny botulinowej w zaburzeniach czynności pęcherza moczowego (idiopatyczna nadreaktywność pęcherza, nietrzymanie moczu u dorosłych) 35 cm, DIS199, op 1 szt. op 20
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 10 umowy.2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ)5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ)5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
c) przedmiotowe środki dowodowe tj.
- oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
d) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. d);
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu); pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następujących okolicznościach:
a) zmiany cen urzędowych, wprowadzonych odpowiednim aktem prawnym w stopniu wynikającym z tych zmian,
b) uzupełnienia listy leków objętych ceną urzędową w stopniu i terminie jak w punkcie a,
c) skorzystania przez Zamawiającego z promocji ustalonej przez producenta,
d) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
e) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
f) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortal na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/, w szczegółach danego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-22
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dok. proj. dla zadania pn.: Przebudowa drogi pow. nr 1 189R relacji Rzędzianowice - Wola Mielecka w km 0+000÷4+347 oraz drogi pow. nr 1 190R w km 2+430÷3+063 wraz z przebudową skrzyżowania;
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 165 R w km 1+140 - 2+720 w m. Zgórsko;
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- Aktualizacja Planu adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Mielca do roku 2032 wraz z przeprowadzeniem procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko tego dokumentu
- Dostawa ciągnika rolniczo-komunalnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu
- Bieżące utrzymanie toalet publicznych w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych w czterech Pakietach na rok 2024/25
- Dostawa leków
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa leków cz. 2
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.