eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana trzeciego d¼wigu osobowo - towarowego w D.S. LIMBA



Og³oszenie z dnia 2022-03-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana trzeciego d¼wigu osobowo – towarowego w D.S. LIMBA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Sekcja Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dnt@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sggw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana trzeciego d¼wigu osobowo – towarowego w D.S. LIMBA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ccf36db1-a4f9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00087202

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wymiana d¼wigu osobowo - towarowego w DS. LIMBA

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.sggw.edu.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomoc± poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.
5. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
a. Kierownik DNT SGGW – in¿. Grzegorz Zab³ocki
email: dnt@sggw.edu.pl
b. Specjalista DNT SGGW – Sylwia Szczepanik
email: sylwia_szczepanik@sggw.edu.pl
c. Inspektor ds. budowlanych DNT SGGW – Robert Frelek
email: robert_frelek@sggw.edu.pl
d. Inspektor ds. elektrycznych DNT SGGW – Mateusz Bondyra
email: mateusz_bondyra@sggw.edu.pl
Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
9. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
10. Poza sk³adaniem ofert, komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (lub ID postêpowania). Zamawiaj±cy i Wykonawca mog± równie¿ komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, email: dnt@sggw.edu.pl, sylwia_szczepanik@sggw.edu.pl (nie dotyczy sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±).
11. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
12. Sposób i forma sporz±dzenia dokumentów musz± byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a tak¿e Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a G³ówna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), „ustawa Pzp”; w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wymiana trzeciego d¼wigu osobowo – towarowego w D.S. LIMBA, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacj± oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje siê:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeñ cywilnoprawnych wynikaj±cych z realizacji niniejszej Umowy, a tak¿e obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, w tym w szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami pañstwa danych bêd±: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowi±zany lub upowa¿niony udostêpniæ dane osobowe na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w zwi±zku z realizacj± us³ug gwarantuj±cych nale¿yte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje równie¿ okres niezbêdny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy, chyba, ¿e przepisy szczegó³owe stanowi± inaczej;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. RODO obowi±zek informacyjny:
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zwi±zku z tre¶ci± pkt 3) i 5);:
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
11) Wzory o¶wiadczeñ wymaganych od wykonawcy w zakresie wype³nienia przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zosta³y uwzglêdnione we wzorze formularza ofertowego stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) oraz przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DNT.250.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana trzeciego d¼wigu osobowo – towarowego w D.S. LIMBA

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± liczbê punktów w ostatecznej ocenie punktowej. Na podstawie kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja za wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
0 kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± siê posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej: 100.000,00 z³otych.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Za spe³nienie tego warunku Zamawiaj±cy uzna wykazanie, ¿e Wykonawca w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, nale¿ycie zrealizowa³ co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o podobnym charakterze co roboty stanowi±ce przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane o podobnym charakterze co stanowi±ce przedmiot zamówienia, Zamawiaj±cy uzna roboty zwi±zane z napraw± lub wymian± d¼wigu osobowo – towarowego lub monta¿ nowego d¼wigu osobowo - towarowego - ka¿da robota o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³otych.
b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿±, i¿ dysponuj± i w trakcie zamówienia dysponowaæ bêd±, na potrzeby jego prawid³owej realizacji odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadaj±cymi kwalifikacje jak ni¿ej:
i. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci:
• konstrukcyjno-budowlanej – 1 osoba
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetyczny – 1 osoba
W/w. osoby musz± byæ cz³onkami odpowiedniej dla danej specjalizacji izby zawodowej, oraz posiadaæ na czas realizacji przedmiotu Umowy aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do odpowiedniej dla danej specjalizacji izby. Osobami na stanowiska wymienione powy¿szej mog± byæ obywatele pañstwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postêpowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z pañstw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.
ii. ¦wiadectwo kwalifikacyjne np. SEP lub równowa¿ne
• „E” – eksploatacja instalacji, sieci oraz urz±dzeñ elektroenergetycznych – 1 osoba
• „D” – dozór nad eksploatacj± instalacji, sieci oraz urz±dzeñ elektroenergetycznych – 1 osoba
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez jedn± osobê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – (wzór za³±cznik nr 10 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ) w zakresie wskazanym w rozdziale IX SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane, na wezwanie, podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w ust. 4 i 5.
2. O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
3. O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
• wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
• podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
4. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
• wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz nazwy podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wzór za³±cznik nr 8 do SWZ);
• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór za³±cznik nr 9 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 3.000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmian postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: Zgodnie z §13 wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem miniPortalu - Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.