Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00064562/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
- 2024/BZP 00084571/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00270091/01 - Wynik z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz utrzymanie czystości wokół budynków Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320492774
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Żołnierza Polskiego 16
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-551
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@szczecin-pz.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin-pz.sr.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087204
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00064562
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Istotne zmiany postanowień projektu umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług; w przypadku zmiany stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni się a określona w aneksie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy lub jego poszczególnych etapów możliwa jest w przypadku zaistnienia siły wyższej;
3) zmiana zakresu i sposobu wykonania przedmiotu umowy możliwa jest w następujących przypadkach:
a) wystąpienia konieczności realizowania przedmiotu umowy w inny sposób niż zastosowany ze względu na zmianę obowiązującego prawa,
b) ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy z uwagi na ograniczenie zakresu usług spowodowanych uwarunkowaniami techniczno-eksploatacyjnymi i prawnymi,
c) zmiana organizacji pracy lub godzin urzędowania Zamawiającego,
d) wystąpienie siły wyższej.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu.
3. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia działań w normalnym zakresie, nie mogą być przez strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny.
4. Zamawiający uprawniony jest do zmiany (zmniejszenia) zakresu umowy obejmującej obiekty wymienione w par. 1 umowy w przypadku braku potrzeby korzystania z usług w poszczególnym z obiektów przy czym Zamawiający zawiadomi o tej okoliczności na co najmniej 14 dni przed zmianą tej okoliczności, a wysokość wynagrodzenia zostanie zredukowana do faktycznie wykonywanych usług.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji umowy, przedmiotu umowy, terminów realizacji określonych w umowie jeżeli z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), jak również wprowadzanych z tego powodu ograniczeń, realizacja przedmiotu umowy będzie niemożliwa lub ograniczona.
6. Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuje, że pełne informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały wskazane w § 12 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są na podstawie pisemnego aneksu w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług;
w przypadku zmiany stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni się a określona w aneksie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy lub jego poszczególnych etapów możliwa jest w przypadku zaistnienia siły wyższej;
3) zmiana zakresu i sposobu wykonania przedmiotu umowy możliwa jest,
z uwzględnieniem zasad określonych w § 12 ust. 5 pkt 1 umowy, w następujących przypadkach:
a) wystąpienia konieczności realizowania przedmiotu umowy w inny sposób niż zastosowany ze względu na zmianę obowiązującego prawa,
b) ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy z uwagi na ograniczenie zakresu usług spowodowanych uwarunkowaniami techniczno- eksploatacyjnymi i prawnymi,
c) zmiana organizacji pracy lub godzin urzędowania Zamawiającego,
d) wystąpienie siły wyższej.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu.
3. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia działań w normalnym zakresie, nie mogą być przez strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany (zmniejszenia) zakresu umowy obejmującej obiekty wymienione w par. 1 umowy w przypadku braku potrzeby korzystania z usług w poszczególnym z obiektów przy czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o tej okoliczności na co najmniej 30 dni przed zmianą tej okoliczności, a Strony umowy w formie pisemnego aneksu określą zasady współpracy w przypadku zmiany zakresu umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji umowy, przedmiotu umowy, terminów realizacji określonych w umowie jeżeli z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), jak również wprowadzanych z tego powodu ograniczeń, realizacja przedmiotu umowy będzie niemożliwa lub ograniczona. W przypadku stwierdzenia przez Strony, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie tej umowy. Strony umowy w formie pisemnego aneksu określą zasady współpracy w przypadku wystąpienia COVID – 19.
1) Ograniczenie zakresu zamówienia, o którym mowa w § 6 ust. 13 oraz w § 12 ust. 1 pkt 3, ust. 4 i ust. 5, nie może skutkować zmniejszeniem łącznej wartości brutto usług, stanowiących przedmiot umowy, do wartości niższej niż 90% kwoty, o której mowa w § 6 ust. 1.
6. Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuje, że pełne informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały wskazane w § 12 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-05 10:00
Po zmianie:
2024-02-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-05 11:00
Po zmianie:
2024-02-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-05
Po zmianie:
2024-03-07
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.