Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035115/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087215 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Kleczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2700900
1.5.8.) Numer faksu: 63 2700940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@kleczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kleczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddbea4b2-a0dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003418/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej do osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035115/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.00004.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia oraz powody niedokonania podziału zamówienia na
części:4.1.Zamówienie dotyczy przebudowy pomieszczeń budynku ZOZ w Kleczewie i związane
jest z montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.4.2. Branża
budowlana:Przebudowa polegać będzie na częściowej lub całkowitej zmianie przeznaczenia
kilku pomieszczeń znajdujących się w ciągu szybu windowego. Dotychczasowe
funkcje likwidowanych pomieszczeń przejmą pomieszczenia o takim samym charakterze, które
znajdują się na danej kondygnacji. W budynku zostanie zamontowany dźwig osobowy
hydrauliczny o udźwigu 630 kg / 8 osób, z 3 przystankami, przystosowany do transportu
osób niepełnosprawnych. Kabina windy nieprzelotowa o wymiarach:1100 x 1400 mm x 2070 mm.
4.3.Głównym zadaniem budowlanym będzie wykonanie konstrukcji szybu windowego, który
przebija istniejące stropy między-kondygnacyjne oraz płytę stropodachu (nie wychodząc ponad
połać dachową). Ściany szybu będą stanowiły nowe podparcie wyciętych płyt stropowych.
W istniejących ścianach konstrukcyjnych zostaną osadzone nowe nadproża nad
poszerzonymi otworami komunikacyjnymi w rejonie windy. Poza powyższym nie przewiduje się
ingerencji w ścianach nośnych, a w szczególności wykonywaniu robót bezpośrednio w miejscach
kotwień ściągów stalowych spinających budynek. 4.4. Przebudowa zlokalizowana jest przy
północnej ścianie budynku, na wprost klatki schodowej. Budynek w miejscu przebudowy
jest podpiwniczony, piętrowy, wykonany w technologii tradycyjnej. Przebudowa nie
zmieni przeznaczenia obiektu oraz nie wpłynie negatywnie na jego funkcjonowanie.4.5.
Branża elektryczna: Zakres robót w przedmiocie zamówienia obejmuje:a) wewnętrzną linię
zasilającą b)rozbudowę rozdzielnicy RGc) instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego d)
instalację uziemiającą.4.6. Branża sanitarna: Zakres robót w przedmiocie zamówienia
dotyczy przebudowy istniejącej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji
centralnego ogrzewania.4.7. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do:1) usuwania
wszystkich zanieczyszczeń lub uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót oraz
bieżące utrzymywanie ich w czystości2) umożliwienia Przedstawicielom Zamawiającego wglądu
w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, dokonywanie oględzin wykonywanych
robót,dokonywanie oględzin materiałów dostarczanych na plac budowy, uczestniczenie przy próbach, testach itp.3) przywrócenia placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów,
w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi
i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie
gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na
tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do
powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie
powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód
spowodowanych realizacją robót;4) wykonywania w ramach przedmiotu zamówienia, jeżeli będą
konieczne,zaleceń pokontrolnych instytucji państwowych takich organów jak: Państwowa
Inspekcja Pracy,Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna, Urzędu Dozoru
Technicznego i innych,5) prowadzenia prac w sposób zapewniający prawidłowe, ciągłe
funkcjonowanie budynku ZOZ z jednoczesnym uwzględnieniem obostrzeń związanych z obecną
sytuację epidemiologiczną .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kon-Wind
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651010675
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 19
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-540
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KLECZEW
więcej: przetargi KLECZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.